čtvrtek 7. listopadu 2013

Novinky říjen/listopad

Přeji krásný den :-)

Dnes si dáme novinkovo-nakupovací článek :-) Během posledních pár týdnů jsem dostala nebo si koupila docela dost věcí, které vám chci ukázat.


Na konci října jsem měla narozeniny a od ségry jsem dostala voňavou květinovou svíčku a roztomilé kalhotky :-)


Dále mi přišla na testování hromada vlasové kosmetiky, kterou vám bohužel zatím nemůžu ukázat. V pokynech je uvedeno, že výsledky testování budou zveřejněny až v lednu, takže zatím musím být diskrétní :-( Až budu moct, určitě zveřejním recenze i fotky.



Koupila jsem si krásné zimní doplňky v C&A. Zrovna jsem vychytala slevu 20%, takže šála mě stála 238 Kč a pletené barety každý 120 Kč. Mám z nich velkou radost.


Poslední dobou mě hodně baví motivační a psychologické knížky. Zašla jsem do knihkupectví Neoluxor na Chodově a vybrala si původně 2 knížky - Bez hranic od Jillian Michaels a Andělé v mých vlasech od Lorny Byrne. Napadlo mě se u pokladny zeptat, jestli náhodou není možnost se zaregistrovat do nějakého jejich věrnostního klubu a slečna prodavačka mě poslala za paní z Knižního klubu, která byla také přítomna na prodejně. Vysvětlila mi, jak registrace probíhá a jaké bych pak mohla využívat výhody.

Myslím si, že zrovna tenhle klub se opravdu vyplatí, zvlášť člověku, který knížky miluje a kupuje si je pravidelně. Takže jsem se zaregistrovala a získala slevu 50% na 3 knihy z Knižního klubu při 1. nákupu. Shodou okolností je součástí Knižního klubu celá trilogie od Lorny Byrne, takže jsem neváhala a za 387 Kč byly moje všechny knížky. Vůbec té koupě nelituji, knihy jsou to opravdu zajímavé a povznášející :-) Knížku Bez hranic od Jillian Michaels jsem si koupila za plnou cenu 289 Kč.


V Rossmannu měli akci na úžasné čaje Lipton. K nákupu dvou balení (každé za 40 Kč) každý zákazník dostal zdarma hrnek. Hrnek se mi moc líbí a příchutě čaje mě též moc zaujaly. Vybrala jsem si bílý s malinou a hruškovo-karamelový.


V jednom místním obchodě jsem objevila svíčku. Ale ne jen tak ledajakou svíčku :-) Jedná se o božskou svíčku Airwick s vůní čokoládových lanýžů a obsahem 70% přírodního vosku. Pořád jsem se rozmýšlela, jestli do ní chci těch 180 Kč, za které se prodává jinde, investovat nebo ne, pak jsem se zase nemohla rozhodnout, která parfemace mi vlastně nejvíc voní atd. :-D Přece jen po mé nedávné špatné zkušenosti s L´Occitane svíčkou se mi už do dražších svíček nechtělo moc investovat. Když jsem ji ale viděla za neuvěřitelných 95 Kč v tom našem obchodě, už jsem s koupí neváhala ani minutu!

Do košíku jsem přihodila ještě obyčejné vatové tamponky, které chci používat na odlakovávání nehtů. Na odličování jsem si poslední dobou velice oblíbila velké oválné odličovací tamponky z Marionnaud. Jsou jednoznačně nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela.

A teď už jen kosmetika :-)


Po delší době jsem byla v Sephoře. Měla jsem slevový kupon -15% na vše, takže sada Hypnôse Star od Lancôme mě stála 587 Kč a úžasný metalický oční stín od zn. Sephora jen 128 Kč. K nákupu jsem dostala vzorek PÁNSKÉ vůně od značky Eisenberg, což mě trošku mrzelo, protože bych mnohem víc uvítala vzorek dámské vůně nebo pečující kosmetiky. Ale celkově mám i z těchto věcí velkou radost a považuji je za své předvánoční dárky ;-)





V této blogsale jsem si pořídila paletku stínů Pretty pastels od MUA (100 Kč) a Color tattoo od Maybelline v odstínu Mauve crush (50 Kč). O koupi obou věcí jsem uvažovala už nějakou dobu, takže jsem moc ráda, že jsou konečně moje, navíc za tak úžasnou cenu. Jak můžete vidět, stíny jsou velice málo používané a opravdu v dobrém stavu.



Jupí, zimní limitka krémů od Essence je u nás! Nejdřív mě docela rozčílila jejich cena. Loni stály 35 Kč a letos 55 Kč. Po prostudování obalu jsem ale zjistila, že jsou ve větším balení. Loni měly krémy 75 ml a letos 100 ml. Samozřejmě jsem si musela koupit všechny 3 :-D Nejvíc mi voní banánový.


Ve výprodejovém košíčku jsem si vybrala 2 laky od Essence z limitky Girls on tour. Jedná se o odstíny 01 Voyage, voyage! a 04 Tickets, please! Každý stál 30 Kč a oba se mi moc líbí. 
Konečně jsem si pořídila vůni Surprise od Heidi Klum, kterou jsem chodila pravidelně očichávat snad půl roku! :-D Měli teď na ni slevu z 320 Kč na 200 Kč. Sice je to jen natural spray, ale mně stačí. Surprise je totiž docela dost výrazná vůně už takhle a myslím si, že jako toaletka už by na mě byla moc silná...




A své závěrečné kosmetické úlovky jsem pořídila opět v Rossmannu. Původně jsem si tam šla jen pro sadu řasenky The Rocket volum´express a Baby lips od Maybelline (199 Kč). Nakonec jsem do košíku přihodila ještě paletku stínů od Essence z limitky Girls on tour, na kterou byla 50% sleva (stála kolem 40 Kč). Obsahuje stíny úžasných barev, které určitě využiju, bohužel pigmentace trochu pokulhává, ale dá se to.


Co jste si naposledy pořídily vy? :-) Zaujalo vás něco z mých novinek?

10 komentářů:

  1. "U sedmikrásky" a hned nahoře taková hezká svíčka z kytičkama ! :D :) Šála je krásná ! Těším se na testované výrobky ! Stíny jsou hezké, ale takové barvičky bych asi moc nevyužila. Asi jen tu béžovou a světle hnědou.. Laky od Essence jsem viděla ve výprodeji, ale růžových mám už dost, takže jsem si ho nekoupila a zelený bych asi nenosila - ale barva je to moc pěkná !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A závidím ti, že máš nějakou spolupráci a že budeš testovat vlasovou kosmetiku ! :D né, přeju ti to.. akorát jsem hrozně zvědavá a už se těším až to zveřejníš ! :)

      Vymazat
    2. Je to tématické, že jo? :-D Moc děkuji, šála se mi taky moc líbí. Já dřív taky používala hodně přírodní barvy, ale teď mi nějak ruplo v bedně a moc jsem si oblíbila zelené stíny :-D

      Jinak spolupráci mám, poslali mi věci na testování už podruhé, ale bohužel to není na základě toho, že píšu blog :-)

      Vymazat
    3. Tak to je taky super, že máš spolupráci i mimo blog. To mě se tedy ještě nepovedlo a asi ani nepovede :D :) Každopádně se těším na článek

      Vymazat
  2. Ty krémy od Essence už chci taky, nemůžu se jich dočkat. :D Pěkně jsi nakoupila, hrneček je krásnej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Krémy doporučuji, už by snad měly být v obchodech... :-)

      Vymazat
  3. Ty krémíky od Essence už jsou ke koupi v DM/Rossmannu??? :-) Děkuju za odpověd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossmannu, ale zřejmě ještě ne všude :-) Já je čekala až ke konci listopadu, ale měli je už dnes.

      Vymazat
  4. Krémy jsem koupila zrovna včera a vzala jsem jich rovnou šest ať se mohu podělit i s kamarádkama a nejvíc mi voní kiwi a pak banán. Paletku od Essence už mám doma od prázdnin a ještě jsem ji nevyzkoušela a stejně tak jsem si do slevového košíčku sáhla pro ty laky :-) Pomalu to vypadá jako že chodíme nakupovat spolu :-) A pro ten hrneček s čajem si zajdu zítra, protože nad tím dumám už týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé :-) A laky máš úplně stejné? Pro hrneček zajdi, měli jich tam ještě asi 5...

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.