čtvrtek 21. listopadu 2013

Mé nejoblíbenější rubriky na blozích

Jsem tu se slíbeným článkem :-) Dnes to bude o mých pěti nejoblíbenějších rubrikách na blozích.

1. Spotřebováno
Jedna z mých nejoblíbenějších -možná i úplně nejoblíbenější- rubrik na beauty blozích. Vždycky mě moc zajímá, co konkrétní blogerka spotřebovala, kolik toho spotřebovala, jaký má na kosmetiku po vypoužívání celého přípravku názor, jestli by si ho koupila znovu atd. Radši koukám na videa o spotřebovaných produktech, ale články taky nevynechávám. Dokonce jsem několik blogů začala sledovat jenom proto, že mě zaujal článek na tohle téma! :-D


2. Nákupy a novinky ze světa kosmetiky
Důvodem, proč mám nákupové a novinkové články ráda, je samozřejmě zvědavost :-) Ráda se nechávám inspirovat kosmetikou, kterou si pořídily jiné blogerky, a často se mi něco natolik líbí, že si to sama koupím. 


3. Příspěvky o jídle
Poslední dobou jsem si velmi oblíbila příspěvky o jídle. Sleduji je obvykle na food blozích, ale vůbec mi nevadí, když článek se svým oblíbeným jídlem uveřejní i beauty blogerka. Nejradši mám jednoduché a zdravé recepty, případně tipy na zajímavé snídaně nebo jídla do krabičky.




4. Články osobnějšího charakteru
Né že bych byla taková drbna, která se ráda hrabe v soukromí ostatních, spíš mě zajímají osobní názory holek klidně i na kontroverznější témata. Líbí se mi, když se blogerka něčím odlišuje od ostatních a nebojí se říct svůj vlastní názor, i když jí už při psaní článku je jasné, že s ním ostatní nebudou souhlasit. Baví mě i některé TAGy.

5. Recenze na kosmetiku Lush a L´Occitane
Noo, a tady je to jasné :-D Lush a L´Occitane patří mezi moje nejoblíbenější kosmetické značky a když na blogu narazím na recenzi některého jejich produktu, automaticky ji otvírám a začtu se :-)


Jaké rubriky patří mezi vaše nejoblíbenější? :-)

7 komentářů:

  1. Tak na prvnich trech se shodnem, spotrebovano mam snad nejradeji:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na některých se taky shodneme... :) Až na ty recenze na Lush a L'Occitane, protože obojí je u nás předražené a nějak o to můj zájem opadl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ale já většinou nakupuji ve slevách. Mám v L´Occitane založenou kartičku, takže občas využiju nějaké akce. No a Lushi nakupuji téměř výhradně v povánočních výprodejích, protože mě ty vánoční věci baví stejně nejvíc a když je člověk rychlý, má pak 50% slevu na vše, a to už se vyplatí, bych řekla ;-) Jinak ta počáteční euforie, kdy jsem objednávala pomalu každý měsíc věci za 2 tisíce, u mě už taky pominula :-D Většinu věcí ráda vyzkouším, ale už se k nim nevrátím. Mám však několik nej věcí od obou značek, které kupuji opakovaně. No a taky se mi líbí filozofie obou značek.

      Vymazat
  3. Já si ráda přečtu a pustím téměř vše. Vyhýbám se jen rtěnkám, protože se o ně nijak zvlášť nezajímám. Jednou jsem si video z nudy pustila a pak mám lusknutím prstů doma x rtěnek a sáhnu po nich jen občas. A blogy o jídlech jsem momentálně stopla. Snažím se nepřejídat a jakékoliv jídlo byť jen na obrázku je velké pokušení. Nejvíc asi miluju nákupy, protože se dozvím o různých akcích a nových věcech :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, pokušení to je i pro mě. Naštěstí většinou narážím na recepty, na které doma nemám ingredience, takže mě to zas tak nedráždí :-D
      Nákupové články a videa jsou super :-)

      Vymazat
  4. Já u jiných blogerek ráda čtu : Spotřebováno, New In, ráda se dívám na fotografie např. co blogerka v týdnu měla k jídlu, co dělala apod., dále mě baví DIY (u toho si vždy řeknu - no, to také vyzkouším a pak nic :D ), outfity, účesy, lakování nehtů..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.