sobota 9. listopadu 2013

Lush Vanilla Dee-lite

Přeji krásný, i když sychravý den :-) V dnešním článku vás seznámím s mým oblíbeným tělovým krémem od značky Lush. Záměrně píšu krémem, ačkoli podle Lushe Vanilla Dee-lite patří mezi tělová mléka. Je to hutné, takže je to prostě krém :-)


Začnu trošku negativně. Balení a dávkování je nedomyšlené. Jak jsem psala, jedná se o hutnější krém, žádné řídké mléko, takže se z lahvičky, která je z pevného plastu, hodně špatně dostává. Kdyby byl krém v kelímku, bylo by to mnohem lepší. 
Někoho by mohla odradit cena. 250 ml krému stojí 560 Kč. Moje lahvička má 100 ml a měla jsem ji v loňském vánočním balíčku.


A tím jsem s negativy skončila. Krém mi jinak velice vyhovuje. Je tak akorát hustý a výživný a nádherně vanilkově voní! Není to ovšem žádná umělá vanilka, jak můžete vidět, tak ve složení je vanilka opravdová :-) Stejnou vůní se může chlubit další můj oblíbenec od Lushe - tělový pudr Vanilla puff. 



Krémem se mažu večer a ráno ho ještě ze sebe trochu cítím + mi úžasně voní pyžamo. Fakt lahůdka. Vyživuje pro mě dostatečně, ale četla jsem i stížnosti ve smyslu, že je málo mastný a nevýživný.


Až budu jednou vydělávat 50 000 Kč měsíčně, rozhodně se budu mazat jen Vanilla Dee-lite! :-D 9,5/10 (za to blbé balení!).

2 komentáře:

  1. Tak to vypadá na opravdu dobrý výrobek. Bohužel, cena je opravdu celkem vysoká. Musí nádherně vonět. Mám ráda kosmetiku vonící po vanilce, kokosu a čokoládě ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-( V UK Lushi stojí přibližně o 200 Kč méně, takže se spíš vyplatí objednat ho tam :-) Čokoládovou kosmetiku taky miluju a vůbec všechno čokoládové :-) Zrovna mi tu hoří čoko svíčka.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.