neděle 24. listopadu 2013

Lush Sultana of Soap

Přeji krásný den všem :-) Dnešní recenze se bude týkat mého oblíbeného mýdla od značky Lush s názvem Sultana. Mýdlo váží 100 g. Koupila jsem ho v českém e-shopu Lushe, kde aktuálně stojí 132 Kč.


Oficiální popis mýdla je kouzelný. Poslouchejte:
Copak za to můžeme, že naše mýdla vypadají jako velikánské bochníky lahodného italského nugátu? Možná. Děláme je měkká a krémová, plná nasekaných meruněk a rozinek a pikantně vonící olibanem. Není divu, že člověk dostane chuť si aspoň trochu líznout. To vám ale nedoporučujeme, raději si nechte kousek ukrojit a tímto krémovým, ovocem vykládaným dezertem se pak umyjte. Budete vonět jako chodící cukrárna a vaše pleť bude heboučká, zkrátka k nakousnutí!

Nádhera! První, co jsem po zhlédnutí popisu udělala, bylo googlení toho, co to vlastně je ten oliban! Zjistila jsem, že olibanum je název pro kadidlo. Zajímavé :-) 


Mýdlo překrásně voní! Cítím v něm jak kadidlo, tak i sladkost ovoce, je to moc příjemná a zvláštní vůně. Složení:


Zatím snad všechna mýdla (nejen od Lushe), která jsem kdy používala, zanechávala po umytí na pokožce typický mýdlový povlak. Myslím si, že je to naprosto normální a nevadí mi to. Konkrétně mýdlo Sultana povlak také zanechává, ale velice velice mírný. Vůbec nevysušuje, několikrát jsem se po umytí nenamazala a vše bylo O.K. Vůně mýdla je z kůže cítit tak hodinu po umytí.
Mýdlo je opravdu krásně krémové a myje se s ním skvěle. Kvůli té krémovitosti však rychle ubývá. Nepění, spíš mám pocit, že si po těle přejíždím kostkou tuhého krému :o) Sušené ovoce v mýdle mě při mytí docela škrábe. Chápu, že je tam z nějakého důvodu, ale příjemné to moc není. Myslím si, že čím víc bude mýdlo ubývat, tím víc bude ovoce opadávat, protože ta mýdlová hmota ho vlastně drží pohromadě. No jsem zvědavá, jak to s ním dopadne :-D

Můj názor na mýdlo Sultana je rozhodně pozitivní! V podstatě jediné, co mi není moc příjemné, je to škrábání, které způsobuje sušené ovoce. Mýdlo hodnotím 9/10 a myslím si, že Lushi se tenhle kousek rozhodně povedl.

12 komentářů:

  1. Jé, chtěla bych vědět jak voní :)! Ten popis zní vážně úžasně :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych si chtěla něco konečně pořídit od značky Lush. Hlavně kvůli tomu, že netestuje na zvířatech ! Ale škoda, že nemají prodejny po celé ČR. Ráda bych si výrobky prohlédla osobně.. No, co se dá dělat. Chtěla bych vyzkoušet nějaký šampon a kondicionér od Lush, máš s nějakým zkušenost ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jen v Praze. Jinak se dá z e-shopu za poštovné objednat libovolné množství vzorečků. Známá si takhle objednala spoustu věcí a pak přišla na to, že jí to vlastně až tak nezaujalo a nebude do Lush věcí investovat :-) Myslím si, že tohle je dobrý způsob, jak ty věci očichat a otestovat.
      Šamponů i kondicionérů mám pár vyzkoušených, záleží, jaký máš typ vlasů :-) Tak písni, ráda předám zkušenost :-)

      Vymazat
    2. Právě o vzorečky jsem si psala už 3x.. ale jelikož mají hodně objednávek, tak mi je prý v současné době za poštovné poslat nemohou, což mě hodně mrzí. Moje vlasy specifikovat dost dobře neumím, nemám s nimi žádný problém, většina věcí mi vyhovuje. Snad jediné - nechci objem, mám ho dost a snažím se ho spíš hodně zmenšit, než zvětšit. Jinak bych chtěla nějaký na vyživení vlasů - to je asi tak celé.

      Vymazat
    3. Aha, tak to je škoda :-( Známá si o ně psala asi před měsícem, nebo tak nějak, a prý bez problémů... Tak leda ještě počkat po Novém roce, před a po Vánocích toho asi vážně mají moc.

      Na vlasy je fajn I love juicy, já mám vlasy i kůži na hlavě hodně suchou a vyhovoval mi. Krásně umyje a voní jako multivitaminový džus :-) Na uhlazení mi hodně vyhovuje kondicionér Retread. Věci na objem též nepotřebuju :-D Jinak z dalších American cream úžasně voní, ale vlasy mám po něm takový divný. Spláclý a matný. Docela mě láká šampon Rehab, ten by měl být uhlazující a je určený na suché a poškozené vlasy, ale zatím jsem ho zkoušela jen z malinkého vzorečku, takže nemám vytvořený názor. Malou lahvičku si asi koupím :-) Ráda bych vyzkoušela ještě Fair trade honey. Naopak dobrou zkušenost nemám s Curly wurly, udělaly se mi po něm lupy a svědila mě kůže na hlavě jak blázen.

      Takže když bych to měla shrnout, doporučila bych ti na vyzkoušení určitě I love juicy + Retread, myslím, že by mohly fungovat dohromady bezvadně. ILJ vlasy krásně umyje, ale jako by zdrsní, protože budou fakt čisté a zbavené veškerých silikonů atd., a Retread je pak uhladí, aby nebyly tak objemné.

      Vymazat
  3. Jé, děkuju Leni - takový dlooouhý komentář jsem opravdu nečekala ! Děkuju moc za názor a za tip, poohlídnu se po tom. Jsi fajn blogerka. Moc si vážím toho, že na komentáře vždy odepíšeš a reaguješ rychle a celkově tvůj zájem o blog a hlavně o čtenáře je skvělý ! Jen tak dál !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já ti také moc děkuji, tolik chvály :-) To je tak, když to člověka baví :-) Kosmetika je opravdu můj hodně velký koníček a jsem moc ráda, že se mohu realizovat skrz blog a diskuze s čtenáři a ostatními blogerkami :-)
      Doufám, že ti Lush věci budou vyhovovat, případně se budu těšit na recenzi :-)

      Vymazat
    2. Já doufám, že Lush co nejdříve obnoví zasílání vzorků za cenu poštovného, protože bych moc ráda vyzkoušela pár věcí a kupovat si celé balení, se mi zatím moc nechce, když Lush neznám. Tak ještě jednou děkuju ! :)

      Vymazat
  4. vyzera priam na zjedenie :)

    Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH,75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  5. "Není divu, že člověk dostane chuť si aspoň trochu líznout. To vám ale nedoporučujeme.." No ještě, že to tam napíšou, protože to ve mě vzbuzuje pocit, že bych to celý snědla. Vypadá to jako nějaká sladkost. Ona vůbec řada věcí od Lush vypadá dost jedle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :-D Já už pár věcí ochutnala a nebylo to tak hrozný :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.