středa 13. listopadu 2013

Lush Let the good times roll

Před pár dny mi došly mé dva čisticí gely na obličej a přemýšlela jsem, čím si teď budu čistit pleť. Ne že bych neměla dalších pár gelů v zásobě, ale měla jsem chuť na něco jiného. No a vzpomněla jsem si, že mám vlastně v mrazáku tři čisticí roládku od Lushe a bylo rozhodnuto :-) Chudák tam ležela téměř rok, takže si zasloužila konečně rozmrazit a vynést na světlo :-) Rolády je 100 g a stojí 285 Kč. Já ji kupovala loni v povánočním výprodeji za poloviční cenu. 


V podstatě se jedná o takovou na první pohled sušší hmotu s kousky popcornu. Zde složení:


Roládka krásně sladce voní. Má to být karamelová vůně, ale já karamel úplně necítím. Každopádně je to hodně sladké a hodně příjemné. Používám ji každé ráno a pokud se ten den nelíčím, tak i večer. Vysvětlím proč. Let the good times roll je skvělá v tom, že pleť vůbec nevysušuje. Opravdu si myslím, že bude vhodná i pro suchou pleť, protože zanechává pleť skvěle hebkou - jako byste se už namazali krémem nebo právě smyli výživnou masku. Což je samo o sobě super. Na druhou stranu nepociťuji její čisticí účinky jako úplně dokonalé. Na ranní probuzení pleti a odstranění zbytků nočního krému poslouží, ale na dočištění pleti po odstranění líčidel nebo hloubkové čištění vůbec se mi zdá málo účinná... Podle mého názoru bude skvělá na zimu, když člověk přijde vymrzlý domů a nebude se mu úplně chtít drhnout se peelingem.


Jsem moc ráda, že jsem Let the good times roll mohla vyzkoušet, obzvlášť za tu cenu :-) Pokud máte sušší pleť a netrápí vás černé tečky nebo nadměrná mastnota pleti, doporučuji si počkat na povánoční výprodeje v Lushi a vyzkoušet ji. Já ji hodnotím 8/10.

P.S. Ochutnala jsem ji a vůbec není chuťově špatná! :-D


Máte rádi Lush? :-)

3 komentáře:

  1. A můžu se zeptat, jak maska přežila ten mrazák, měla stejnou konzistenci jako dřív? Nedávno jsem od kamarádky dostala strašný kvantum masek od LUSH a plácala jsem si to pomalu už i na nohy, abych stihla datum spotřeby:-) A ten mrazák mě napadl, ale přišla mi to jako moc velká prasárna, tak jsem se na to nakonec vykašlala:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš čerstvé masky, tak to je jiná věc :-) Ty skladuju v lednici a taky se snažím dodržovat datum spotřeby. Do mrazáku bych je asi nedala...
      Let the good times roll je něco jiného - je to čisticí roláda, ne maska :-) Měla jsem ji v mrazáku půl roku a je úplně v pohodě, naprosto stejná jako předtím. Vůní, konzistencí, účinky - vším :-)

      Vymazat
    2. Ok, děkuji moc za odpověď! Myslela jsem čerstvou roládu, ale u nějaké té čistící rolády to určitě někdy zkusím. LUSH naprosto zbožňuju, ale s tim datem trvanlivosti je to občas trošku náročnější, když si toho nakoupím víc, takže jsem ráda, že má někdo nějakou mrazákovou zkušenost:-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.