sobota 2. listopadu 2013

Lirene 3 in 1 Micellar solution

Krásný den všem :-)

Po delší době si dáme zase jednu recenzi a už předem mohu říct, že bude poměrně pozitivní :-) Přečtete si můj názor na jednu dobu dost populární micelární vodu od Lirene.


Micelární vodu jsem získala v rámci exchange na stránkách Ladyboxu. Samozřejmě se dá koupit i normálně v drogériích, viděla jsem ji v Rossmannu za 80 Kč.

Nejdřív bych asi měla říct, že nejsem moc fanoušek micelárních vod. Pár už jsem jich vyzkoušela (levné i dražší) a všechny mě pálily v očích, lepily, blbě odličovaly a vysušovaly mi pleť. Micelárka Lirene je zatím nejlepší micelárka, jakou jsem kdy měla.

Za největší výhodu považuji to, že je jemnější a méně chemická než ostatní. Některé micelárky mě na obličeji pálily už při odličování. Ihned po odlíčení jsem si musela opláchnout obličej vodou, protože se to vážně nedalo. Připomínám, že normálně nemám nijak citlivou nebo vysušenou pleť, takže mi zřejmě vadí něco ve složení micelárních vod.
Micelárka od Lirene moc pěkně svěže voní.

Na to, co má dělat, se můžete podívat tady:


A zde složení:

Odličuje velice dobře. S běžným make-upem si poradí parádně, voděodolný nenosím, tak těžko říct, jak ho zvládá odlíčit :-) Při odličování samotném necítím žádný pocit pnutí ani pálení, v očích též nepálí. Po odlíčení se ovšem ulepený pocit dostaví, takže hned obličej oplachuji čistou vodou, protože ulepený nebo mastný obličej nesnesu. Při oplachování obličeje mě oči trošku pálí, zřejmě jak se do nich dostávají zbytečky micelárky a řasenky.

Celkové hodnocení:
+ při odličování je jemná, nepálí, neštípe v očích
+ příjemná vůně
+ skvěle odličuje

- ulepený obličej
- pálení v očích při smývání

Micelárku hodnotím 7/10. Zřejmě si další balení pořizovat nebudu. Jednak mám doma odličovačů spousty, a zkrátka a dobře dávám přednost odličovacím mlékům :-)

Máte s touto micelárkou zkušenosti? Pokud ano, jaké? Vyhovovala vám? :-)

6 komentářů:

  1. Já byla spokojená, dokud jsem nepotřebovala odlíčit voděodolnou tužku, to dopadlo špatně. :D A navíc mi ted po čase začla šíleně dráždit oči a to je nijak citlivý nemám a zvládaj toho docela dost, ale Lirene ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zas vadí na oči Bioderma :-D
      Tomu, že špatně odlíčí voděodolný make-up věřím, na něj bych brala asi rovnou odličovače na olejové bázi :-)

      Vymazat
    2. Upřímně, Biodermu jsem nezkoušela. Já zas tak na odličování nejsem, odlíčim se ve sprše a tim to pomalu končí. Mám ale micelárku od Dermacolu a ta je vybborná, i ten voděodolný zvládá bez problému.

      Vymazat
  2. Nezkoušela jsem, chtěla jsem, ale na základě recenze nezkusím. Micelárku mám od Biodermy tu zelenou a tragédie. Tak strašně mě nebaví, že ji snad v životě nevypotřebuji. Podobně jako Charmedka se odličuju převážně ve sprše.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem jí měla a přišla mi naprosto k ničemu :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Vím, že má hodně negativních recenzí, ale vážně tak hrozná není :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.