čtvrtek 21. listopadu 2013

Freeman Facial anti-stress mask (Šmoulí maska)

Zdravím všechny své milé čtenářky :-) Dnes jsem si přichystala recenzi na známou šmoulí masku od Freemana. Jedná se o antistresovou masku s minerály z Mrtvého moře. V balení je 15 ml masky a koupila jsem ji v drogerii Teta za 35 Kč.


Maska slibuje vyčištění a zklidnění pleti, dále uvolnění ucpaných pórů a v neposlední řadě také relaxační účinky. Však se podívejte samy :-)


Nesmí chybět půvabná fotka mě v masce :-)


A teď už k recenzi samotné. Jak vidíte, tak maska má svítivě modrou barvu, která mě fakt baví. Má konzistenci tužšího krému a nanáší se naprosto bezproblémově. Do minuty po nanesení začíná zasychat. Na obalu není vyloženě uvedeno, kolik minut se má nechat působit. Nechávám ji působit jako většinu masek kolem 15 minut. Ke konci, jak už je maska úplně suchá, mě začíná trošku pálit na obličeji a cítím pnutí, které ale po smytí masky mizí. Na složení se můžete podívat tady:


Co se účinků týče, tak maska mě maska příjemně překvapila. Po smytí masky mám krásně hladkou a vyčištěnou pleť. Ucpané póry úplně nevyčistí, ale spíš je jako by otevře a uvolní a jdou pak dobře mechanicky odstranit. Pleť je lehce stažená a vysušená, avšak není nijak podrážděná. Relaxační účinky jsem nijak nepocítila, podle mě je blbost, aby maska jako taková měla relaxační účinek. Spíš se zrelaxujete, když si ji napatláte na obličej a 20 minut úplně vypnete.
Masku mohu určitě doporučit, mně vyhovuje. Jelikož mám doma veškeré kosmetiky, která vás napadne pleťových masek dostatečnou zásobu, další balení si zatím neplánuji kupovat, ale časem tuto možnost nevylučuji. Hodnotím 8/10.

Máte tuto šmoulí masku vyzkoušenou? Případně jinou od Freemana? Děkuji za názory :-)

11 komentářů:

  1. Tuhle masku jsem si chtěla pořídit ve velkém balení. V malém mi to přijde zbytečně drahé - když velké balení stojí 99,- Kč.. :D Ale zas na zkoušku je to malé balení praktické.. Vyzkoušenou mám masku od Freemana s antioxidanty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, pokud ji má člověk vyzkoušenou a kupuje opakovaně, tak se určitě vyplatí velké balení. Já mám právě doma masek dost a tuhle jsem chtěla jen vyzkoušet.
      Jinak jsem ráda, že sis mě přidala do sledovaných, zrovna ráno jsem koukala, že tvůj původní blog je zrušený (myslela jsem, že ho jen pozastavíš) a nepamatovala jsem si adresu nového :-D Takže super.

      Vymazat
    2. Ano, zrušila jsem ho.. Chvíli jsem uvažovala, jestli vůbec blogovat má cenu, protože jsem se rozhodla používat většinu kosmetiky, co není testovaná na zvířatech a tak jsem uvažovala, zda to někoho bude vůbec zajímat. Ale nakonec jsem se rozhodla si ho založit.. Tak uvidíme. ;) a Děkuju !

      Vymazat
    3. Já myslím, že určitě bude! Vždyť je i dost značek běžné kosmetiky, které na zvířatech netestují, právě třeba populární Freeman :-) Tak hodně štěstí při psaní nových článků! :-)

      Vymazat
    4. No, těch co opravdu netestují a mají certifikát je celkem málo.. a ještě nějak rozumně cenově dostupných, ale pořád to jde.. Děkuju moc, Leni ! Jsem moc ráda, že sis mě přidala na nový blog, protože já mám tvoje články a tvůj blog ráda ;) Vážím si toho !

      Vymazat
  2. Pořád o ní čtu a pořád jsem se ještě nerozhodla, asi ji budu muset přeci jen zkusit. Ačkoliv si nejsem úplně jisté, jestli to na sušší pleti udělá něco zajímavého... No, uvidíme. Ta barva mě děsí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, těžko říct... Já bych ji asi na suchou pleť nedávala. Ono je sice na obalu napsané, že je pro všechny typy pleti, ale myslím si, že suchou pleť by ještě víc vysušila a nepěkně stáhla.
      Barva je boží! :-D

      Vymazat
  3. Od Freemana jsem ještě žádnou masku nezkoušela, řekla jsem si, že nejdřív spotřebuji ty v tubách, co mám doma a pak až se vrhnu na ty pytlíčkové :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je dobrá a pak mi ještě vyhovovala ananasová :-) Na mastnější pleť jsou super a hezky čistí póry.

      Vymazat
  4. No tak to musím mít :-) Už jen pro tu modrou barvu. Paráda :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.