středa 20. listopadu 2013

Co mě na blozích momentálně nebere...

1. Tutoriály
Na líčící videa nekoukám téměř vůbec (čest výjimkám), článek MOTD s návodem občas u někoho zkouknu a přelétnu fotky. Líčící články a videa mě nebaví proto, že se víceméně maluji stále stejně a i když jsem si už kolikrát říkala, že se nějakým líčením, které se mi líbilo, nechám inspirovat, nikdy jsem to neudělala.


2. OOTD
Na outfity koukám víceméně opět jen u Péti, protože se prostě obléká zajímavě a ačkoli to není můj styl a věci, které ona nosí, by mi ani neslušely, moc ráda se mrknu na fotky a i mě zajímá, kde oblečení koupila. Moc módních blogů nesleduji, ale co jsem měla šanci zhlédnout, tak mi přijde, že děvčata se oblékají víceméně stejně nebo hodně podobně - podle aktuálních módních trendů. No a aktuální módní trendy nejsou vůbec můj styl, tudíž tyhle druhy postů mi nic nedají. Takže tak :-)


3. Články o módních doplňcích
Zase - nelíbí se mi to, není to pro mě zajímavé ani inspirativní. Doplňky nosím velice střídmě a jedu si svojí klasiku.


4. Sáhodlouhé články o léčbě akné 
Tyhle články jsou bez debat prospěšné a blogerka si s nimi většinou dá hodně práce - to oceňuji. Na druhou stranu mě se tohle téma netýká, takže příspěvky tohoto typu přeskakuji.


5. Příspěvky typu "moje oblíbená podzimní kosmetika", "nejlepší letní vychytávky", "jarní miláčci" atd.
Příspěvky tohoto typu jsou mi nesympatické. Přijde mi, že když blogerka neví, o čem psát, vyplodí takovýto článek. Osobně nevidím důvod, proč používat v různých ročních obdobích úplně odlišné produkty, takže tyto články mi nic nedávají. Samozřejmě jsou výjimky, jako opalovací krém, termální voda a tak, které se používají jen v jednom období, ale víte, jak to myslím :-)


Brzy bude článek o mých oblíbených rubrikách na blozích :-)

5 komentářů:

  1. Tak zrovna ani jeden z těchto typů článků mi nevadí, ale vyloženě je nevyhledávám :).

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasim s tim akne, netyka se me, tak nectu. A i kdyz kosmetiku nerozlisuju na jarni apid, tak tyhle mam rada a licim se taky vicemene stejne, ale mrknu se rada:)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s články o akné (ale někdy je čtu i tak) a s ootd, protože stejně znám málokoho, kdo by tam dával opravdu něco zajímavého. Ovšem oblíbence na různá období naprosto chápu - mám pleť citlivou, v létě skoro smíšenou, v zimě zase suchou jakou troud... takže naprosto chápu potřebu používat na každé období jinou pleťovou kosmetiku. S dekorativní je to tak napůl, spíš proto, že mám s daným obdobím chuť na jeho barvy. (Druhá věc je ta, že mám pocit, že jsem takový článek stejně nikdy nepsala, tak je to asi jedno... Jen, že tomu rozumím... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, třeba u krému na obličej to taky chápu. V zimě člověk tak nějak přirozeně používá hutnější. Ale často mi prostě přijde, když uvedu příklad, že s příchodem podzimu holky automaticky vytáhnou tmavé rtěnky. Bez přemýšlení - je podzim, hodí se tmavá rtěnka. Tečka. Je jaro, hodí se pastelové barvy. Je léto, víc než řasenku nepoužiju. Víš, jak to myslím? Taková ta stádnost. Nějak se mi nechce věřit, že by 90% holek samo od sebe dostalo chuť na podzim nosit tmavý rtěnky.

      Vymazat
    2. Já ji třeba na podzim konečně pořídila, tak ji teď nosím. Asi je to tím, že se mi hezky hodí k tmavě zelenému kabátu. Zatím nevím, jestli ji budu nosit i na jaře... :) Ale jsou to zkrátka barvy podzimu, co si budeme povídat... :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.