neděle 3. listopadu 2013

Antiwishlist

Aneb seznam toho, po čem (zatím) netoužím, nebo co mě zkrátka nebere  :-)

Nejdřív bych chtěla říct, že toho tedy moc nebude :-) Jsem otevřený člověk a máloco rovnou zavrhuji jako pro mě nepoužitelné. Nicméně po delším přemýšlení jsem pár takových záležitostí (nejen kosmetických) objevila.

Drahá dekorativní kosmetika
Nemyslím si, že levná dekorativka se vyrovná té drahé, ale zkrátka mně levná malovátka stačí :-) Spíš investuji do pečující kosmetiky, jsem schopná si koupit šampon za pětikilo, ale pravidelně třeba za řasenku víc jak dvě stovky prostě nedávám... Výjimky se ale samozřejmě najdou, momentálně mám v plánu si koupit vánoční sadu od Lancôme s řasenkou Hypnôse Star, která se běžně prodává za 690 Kč. Já ji budu mít ale s 15% slevou, hurá! :-) Moc se na ni těším.

Aktuální módní trendy
V podstatě módu vůbec nesleduji. Nevím, co momentálně frčí za střihy, barvy, doplňky... Nosím spíš jednoduché a elegantní věci, ve kterých se cítím dobře. Spoustu věcí mám doma třeba 5 let a stále je nosím, což je pro některé kamarádky nepochopitelné :-D Další věc je, že různé módní výstřelky jsou podle mě určeny pro vysoké a hubené holky, a když si je oblékne člověk s nekonfekční postavou, nikdy to není úplně ono.


Výrazné doplňky
Nechápu módu límečků, velkých řetězů kolem krku, masivních prstenů... Nosím maximálně náušnice a šátek/šálku kolem krku.

Technické vychytávky
Vlastním pouze 2 roky starý notebook, digitál za 2500 Kč a mobil po bráchovi. Nedotykový, bez foťáku. A světe div se, naprosto mi to stačí! :-D Tím ale všelijaké iPhony, iPady, čtečky atd. vůbec neodsuzuji, věřím, že jsou to potřebné a využitelné věci, ale mě zatím nelákají.


Umělé řasy, nehty, vlasy...
Fandím přirozenosti. Tečka.



Máte také svůj antiwishlist? Co na něm je?

6 komentářů:

  1. Po drahé dekorativní kosmetice taky moc netoužím. Neříkám, že bych nechtěla vyzkoušet nějaký výrobek od zn. Channel a podobně, ale že bych si to musela nutně koupit, to teda asi ne. Stejně si myslím, že tyto výrobky jsou někdy stejné jako nějaké levnější a že ve většině případů se platí vysoká cena jen za značku. Módu také moc nesleduji, nosím to, co se mi líbí. Inspiraci čerpám od blogerek a nebo si prostě koupím to, co se mi zrovna v obchodě líbí. Co se týče umělých řas, tak ty se mi poslední dobou líbí hodně. Moc hezky zvýrazní oko. Vlasy mám dlouhé, takže ty bych nijak měnit nechtěla, možná bych do nich chtěla keratin, protože bych je chtěla mít rovné - to je tak jediné. Jinak umělé nehty jsem nosila, moc se mi líbí, ale už bych si je asi nedala. No, nikdy neříkej nikdy. Třeba někdy ano, ale teď po nich netoužím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Ohledně té drahé kosmetiky je to podle mě kus od kusu. Taky záleží na tom, co člověk očekává. Pokud má někdo super pleť a nepotřebuje velké krytí, matování atd. a jde mu jen o sjednocení barvy, není asi třeba si kupovat make-up za tisícovku. To samé třeba v případě krásných dlouhých řas. Na co kupovat Dior řasenku, když na načernění a zvýraznění postačí Essence.

      Dřív jsem i já byla názoru, že drahá dekorativka je víceméně jen o značce, ale když se mi zbláznila po vysazení HA pleť a já potřebovala opravdu dokonalé krytí a zmatnění, velebila jsem make-up Helena Rubinstein do nebes :-D Takže tak, no :-)

      Vymazat
  2. :-) Drahá kosmetika mě už nechává chladnou. Kolikrát jsem toužila mít... a když je to doma tak si říkám - heh to jako fakt je to ten zázrak co nad ním všichni pouští slinu?
    Trendové oblečení je některé pěkné, ale já nejsem klon Elišky Bučkové takže když se do toho navlíknu vypadám jako blbá parodie na klauna z cirkusu.
    Límečky a velké řetězy nechápu nijak se mi to nelíbí. Už takhle jsem hrbatá.
    Technické vychytávky :-) Chytrý mobil mám, ale Iphona bych už nechtěla. Moje mamka má 3310 a nedá na ni dopustit.
    A z umělých nehtů už jsem vyrostla, řasy nalepit neumím a vlasy mi stačí mé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, taky se mi párkrát stalo, že jsem byla z drahé kosmetiky zklamaná a nesplnila má očekávání. Nicméně po svých zkušenostech viz výše si už nemyslím, že je to POUZE o té značce a že -když to přeženu- Essence se vyrovná Chanelu.

      Joo, taky nejsem klon E.B. (ani bych nechtěla :-D), takže mi to též nesluší.

      Se zbytkem souhlasím bez námitek ;-) :-D

      Vymazat
  3. Hezký článek :). Mě vyloženě drahá kosmetika také neláká, že bych si třeba šetřila na makeup za tisícovku nebo řasenku za pětset, to vážně ne :D. V módě mi vždy připadá, že se vyznám, ale u sebe samotné nemám pocit, že bych se oblékala nějak vzorově a taky jsem proti všemu umělému, jen o těch nehtech občas přemýšlím, protože ty moje stojí opravdu za prd =/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-)
      Jinak si tedy bohužel myslím, že jestli máš blbý nehty už teď, tak potom po sundání gelových by to byla úplná tragédie :-/

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.