sobota 12. října 2013

Zelené líčení

 To je tak, když venku prší a člověk se nudí :-) Přemýšlela jsem, co dnes budu dělat, a napadlo mě, že bych se mohla konečně zkusit naučit malovat si linky. Šlo mi to, myslím, docela dobře, akorát malovat si levé oko je trochu náročnější :-D Fialové linky jsem zkombinovala s novými zelenými stíny, které jsem chtěla vyzkoušet. Seznam použitých produktů naleznete dole pod fotkami :-) Nejsem úplně spokojená s kvalitou fotek, bohužel lépe se mi to nepodařilo nafotit :-(




Na obličej jsem použila:
Real Techniques Buffing brush
BrushArt Foundation brush
Dermacol Matt control corrector v odstínu 1
Rimmel BB cream v odstínu Light
Maybelline Affinitone powder v odstínu 14
Essence Multi colour bronzing powder v odstínu 01 Go classsy, go retro (limitka A New league)
Real Techniques Contour brush


Na oči jsem použila:
Essence Gel eyeliner brush
Essence Gel eyeliner v odstínu 03 Berlin rocks
S-he Khol kajal eyeliner (odstín neuveden, prostě hnědá :-))
Essence I love runway highlighter
Essence Smokey eyes brush
Essence Longlasting eye pencil v odstínu 02 Hot chocolate
Rimmel Volume accelerator mascara v odstínu 001 Black
Catrice Absolute eye colour v odstínu 480 Kiwi wonder
Vollare cosmetics Eye shadows (odstín neuveden, šedo-stříbrná, moc pěkně pigmentovaná!)


Na rty jsem použila:
NYC Lip stain v odstínu 492 Never ending nude
NYC Kiss gloss v odstínu 530 Clear as Can-dy

5 komentářů:

  1. Mně se ta kombinace moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny od Catrice jsem teď viděla v Rossmanovi v akci. Nebo spíš ve slevě. Ale vůbec se mi nelíbily ty odstíny. Já spíš nosím přirozenější barvy, takže bych si třeba právě zelenou nepořídila. Ale na ostatních se mi zase barevné kombinace někdy moc líbí.. :) Na tvých očích by se mi možná více líbila jen fialová linka.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, já je taky koupila ve slevě asi za 30 Kč :-) U nás jinak Catrice vůbec nemají, spíš se jen občas něco objeví ve výprodejovém košíčku. Taky normálně nosím přirozené odstíny (největší divočina jsou u mě Color tatto v odstínu Pink gold :-D), ale chtěla jsem vyzkoušet něco barevnějšího :-) Já mám právě pocit, že mám tak divnej tvar očí, že mi samotná linka nesluší... Nevím, příště ji zkusím s jinou barvou stínů a uvidíme :-)

      Vymazat
    2. Za vyzkoušení se nic nedá ;) Oči máš pěkné, budu se těšit na příští líčení ! :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.