sobota 19. října 2013

TAG Blogerská prokrastinace

Aneb další z TAGů, který mě zaujal :-)

1. Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?
Nerada se složitě líčím. Mám ráda přirozený vzhled, takže BB nebo lehký make-up, pudr, hnědé nebo jiné nenápadné stíny, řasenka, rtěnka a jdu. Téměř nepoužívám bronzer, rozjasňovač a občas vynechám i tvářenku. Již jsem tady jednou zmiňovala, že mě víc baví pečující kosmetika než dekorativka, takže úkony jako provádění peelingu, mazání, masky a tak si dopřávám pravidelně a věnuji se jim ráda :-)


2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Momentálně, jelikož trávím většinu času doma, se téměř nelíčím, takže není důvod štětce mýt. Pokud bych je používala denně, myla bych je jednou za týden.


3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem?
Na rukách ani den, na nohách to občas pár dní nechám být...


4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického produktu, přestože ho nutně potřebuješ?
Divná otázka. Proč bych měla odkládat NÁKUPY KOSMETIKY, když ji tak miluju? :-D Hlavně mně jen tak něco nedojde, snad od všeho, na co si vzpomenete, mám zásoby :-D I pasty na zuby!

5. Jaký je tvůj největší kosmetický hřích?
No asi že kosmetiku tak hromadím. Mám toho doma mraky a stejně furt přikupuju nové a nové věci, ačkoli je mi jasné, že to všechno nemám šanci spotřebovat.

6. Nekosmetická činnost, kterou odkládáš?
Uklízení a nepříjemné záležitosti (třeba telefonáty s protivnými lidmi).

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
Nikdy.

8. Umíš dodržet zákazy nakupování?
Když jsem bydlela v Praze, tak absolutně ne :-D Momentálně s tím nemám problém, protože tady na vesnici ani žádnou drogérii nemáme.

9. Jak je zorganizovaná tvoje sbírka kosmetiky a laků na nehty?
Laky mám v krabici od Senzaboxu. Kosmetiku mám všude možně :-D Část v koupelně, pak na poličkách, ve skříni, v krabicích a taškách. Jednou bych chtěla mít na kosmetiku vyčleněnou celou místnost nebo aspoň pořádnou skříň :-D

4 komentáře:

  1. Já jsem taky takovej sysel. Včera jsem organizovala skříňku se šampony, sprcháči a dalšíma věcma na hygienu a objevila jsem celkem devět krabiček se zubníma pastama a asi čtrnáct kartáčků. Trochu magór, ale lepší je mít v zásobě než pak jednou ráno zjistit, že pasta není a poslední kartáček skončil den předtím v koši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14 kartáčků?? :-D :-D Tak to jsem se zasmála docela :-)) Já bych je taky "sbírala" ale furt jsem ještě nenašla takový, který by mi 100% vyhovoval.

      Vymazat
  2. Taky bych se nejraději líčila jen trochu. Líbí se mi sjednocená a hezká pleť a hodně výrazné řasy. Oprýskaný lak také nesnáším, ale když jdu do práce, tak to tak většinou dopadne... Chtěla bych vidět tvé zásoby. :D.. já měla naposled zásoby jen kosmetických kapesníčků takových v té krabičce.. měla jsem doma asi 4.. Taky nenechávám úpravu na poslední chvíli, když se jdu bavit.. Kosmetiku skladuju taky všude možně. Na poličce i v koupelně a v šuplíku.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nechtěj vidět :-D "Naštěstí" já hromadím hlavně pečující kosmetiku a ta se ještě dá jakž takž spotřebovávat. Horší by bylo, kdybych měla třeba 20 tvářenek a 30 make-upů :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.