pátek 11. října 2013

TAG 7 make-up facts about me

Tenhle TAG už je zřejmě hodně starý, protože mám pocit, že jsem ho na blozích viděla už snad někdy loni nebo předloni. Ale mě napadlo ho zpracovat zrovna a právě TEĎ! :-D Takže: 7 make-up facts about me.

Nepoužívám žádné báze. Báze pod make-up mi přijdou všechny mastné a silikonové, čili pro mě nevhodné, protože mám sklony k ucpávání pórů, a bázi pod oční stíny jsem jednoduše líná používat. A hlavně stíny mi dobře drží i bez báze :-)

Při líčení je pro mě velice důležité mít hodně zvýrazněné řasy. Od řasenky vyžaduji prodloužení, natočení i zahuštění řas. Klidně se obejdu bez stínů a tvářenky, ale hodně výrazné řasy prostě miluju.

Nemám ráda lesky na rty. Pár jich tedy doma mám, ale téměř je nepoužívám. Vadí mi, že se mi na naleskované rty lepí vlasy a zůstávají drobky od jídla, když zrovna něco jím. Rtěnky mi vyhovují víc.

Líčím se víceméně pořád stejně. Občas sleduji různé tutoriály a říkám si, že tohle nebo tamto líčení bych mohla vyzkoušet, ale nakonec stejně zůstávám u své klasiky.


Více než make-up mě bere pečující kosmetika.

 

Neumím konturovat obličej, používat bronzer a pořádně ani rozjasňovač. (A moc mě to netrápí.)

Na ostatních se mi moc líbí oční linky, ale na mně ne. Zkoušela jsem si je malovat sama, zkoušela mi je malovat kamarádka a stejně to nebylo ono.

7 komentářů:

  1. Taky musím mít při líčení hodně výrazné řasy.. Úplně souhlasím s tím, že bych se obešla bez tvářenky a stínů jako ty, ale bez řasenky teda ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? :-D Přijde mi, že řasenka úplně změní výraz očí a kolikrát i obličeje.

      Vymazat
    2. Ano přesně ;) Já teda kdybych si musela vybrat třeba jen 3 produkty, tak to bude asi řasenka, makeup a tvářenka.. :) :D ale kdyby jeden, tak teda jen řasenka ! :D

      Vymazat
  2. Tiež nepoužívam báze, aj ked som ich už skušala. Pre mna je pri líčeni doležite zvyrazniť oči čiernou ceruzkou. Používam ju denne. Lesky na pery ani ruže tiež nemusim. Vadia mi na perách a hlavne ked stále pijem, pride mi zbytočne ich použivat.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černá tužka se mi na očích taky líbí :-)

      Vymazat
  3. Hezký článek :). Bázi taky používám tak jednou za půl roku :D, mám pocit, že dělá můj obličej jen horší :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Noo, chtělo by to vymyslet nějakou bez silikonu :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.