středa 2. října 2013

Spotřebováno za září 2013

Ahoj všem :-) Dnes tu máme po měsíci opět mé oblíbené spotřebováno. Tento měsíc se mi kosmetiku docela dařilo spotřebovávat a jsem na sebe pyšná, že plním svůj plán každý měsíc spotřebovat minimálně 10 kousků. Tak jdeme na to :-)

Nivea Tělové suflé Smooth sensation

O tělovém suflé jsem psala tady. V recenzi bylo řečeno vše, já jen doplním hodnocení - 7/10.

Lush Mask of Magnaminty

Mask of Magnaminty je moje nejoblíbenější maska a nechápu, proč jsem na ni ještě nenapsala recenzi :-D Až si koupím další balení, tak ji určitě sepíšu, ale teď alespoň stručně. Maska mi moc vyhovuje, toto balení je už mé čtvrté a v budoucnu určitě plánuji pořídit si další. Maska pleť krásně vyčistí, obrousí a projasní. Zároveň ale od ní nelze čekat zázraky. Četla jsem negativní recenze ve smyslu že to teda není žádný zázrak, že děvčatům neodstranila černé tečky ani pupínky... Jako... černé tečky je potřeba odstranit mechanicky, to ví snad každý. I já to tak dělám. Masku nechávám působit 15 minut při koupeli. Pleť se krásně napaří, maska lépe působí, pokožku vyčistí, já pak odstraním ucpané póry a hotovo, spokojenost. Na mastnou a smíšenou pleť ji mohu určitě doporučit, na citlivější ne, přece jen obsahuje dost čisticích přísad a obrušujících částeček. 10/10.

Saloos Bio kokosová péče tropic

Tohle je vlastně moc fajn věc. Složením, vůní, účinky, veselým balením... Je mi sympatické i to, že je to český výrobek. Být to tělové mléko, tak dostává 10 bodů z 10, ale já prostě ty tělové oleje nesnesu :-( Strašně mi vadí, jak se dlouho vstřebávají. Jako je to olej, nelze čekat, že se člověk namaže a za 3 minuty se bude moct v klidu oblíknout. Ale mě to prostě nebaví. Když jsem se namazala, čekala jsem 10-15 minut, než se olej aspoň trošku vstřebá, pak se oblíkla a stejně jsem pak měla pocit, že se olej vstřebává spíš do pyžama a prostěradla, než do mojí pokožky :-( Nedávno jsem se dočetla, že je lepší tělové oleje vtírat do ještě vlhké pokožky, prý se vstřebávají líp... Jestli si ještě někdy nějaký tělový olej koupím, tak to vyzkouším. Zatím hodnotím tak, že tahle bio kokosová péče je určitě fajn věc, ale bohužel ne pro mě. Ráda jsem produkt vyzkoušela, ale zůstávám u tělových mlék a krémů. 6/10.

Oriflame optimals Matte Touch Night gel-cream

Moc dobrý krém, věnovala jsem mu samostatnou recenzi. Nemít doma tolik krémů, už mám nejspíš doma další balení. 10/10.

Garnier Pure fruit energy Energizující peelingový gel

Recenze tady. Gel nebyl špatný. Opravdu krásně ovocně voněl, pleť osvěžil a pěkně vyhladil, ale jeho čisticí schopnost nebyla taková, jakou bych si ji představovala. Od Garnier jsem měla lepší peelingové gely. 6/10.

Oriflame Apricot & White tea hand cream

O tomto krému na ruce jsem psala tady. Byl hodně bídný, vlastně jediné, čím mě zaujal, byla na krém nezvyklá nahořklá vůně zeleného/bílého čaje. Vše podstatné se dovíte v recenzi, já jen připojím hodnocení - 1/10, a to opravdu jen za tu vůni.

Lush Happy hippy

Tenhle sprcháček mi hodně vyhovoval. Byl opravdu gelový, konzistencí připomínal až želé. Sprcháče od Lush jsou většinou hodně řídké až vodové, což mi moc nevyhovuje, ale u Happy hippy byla konzistence naštěstí o hodně lepší. Krásně citrusově voněl (obsahuje výtažky z grepu), bylo se mi s ním moc hezky, krásně mě osvěžil a probudil. Vyloženě nevysušoval, ale rozhodně je potřeba se po sprchování namazat. Další balení kupovat nebudu, mám doma sprcháčů a mýdel nejen z Lushe víc než dost, ale určitě ho doporučuji vyzkoušet - ideálně příští léto :-) 9/10.

Vademecum OxyWhite fluoride toothpaste

Mám zubní pasty Vademecum docela ráda a používám je už řadu měsíců. Tato má spojovat funkci zubní pasty a antibakteriální ústní vody. Receptura s kyslíkem má zuby lehce vybělovat. Pasta byla fajn. Přiměřeně svěží, nepálila, dost pěnila... Akorát mi přišlo, že když jsem použila tuto pastu, neměla jsem zuby tak dokonale čisté a hladké jako s jinou pastou. 6/10 a znovu si ji nejspíš nekoupím. Máte vy nějakou svou oblíbenou pastu? Ráda se nechám inspirovat :-)

L´Occitane Velvet hand cream Rose

Podrobnější informace o tomto krému na ruce si můžete přečíst tady. Z krému jsem byla už od začátku používání nadšená. Vyhovoval mi po všech stránkách, proto nemůžu hodnotit jinak než 10/10. Už mám otevřené další balení krému na ruce od L´Occitane, tentokrát s vůní třešňového květu (Fleurs de Cerisier).

Biosilk Silk therapy

Upřímně řečeno nechápu, co na tom Biosilku všichni mají :-D Na moje vlasy neměl bohužel téměř žádný účinek. Když jsem ho použila na vlhké vlasy po umytí (dávala jsem celkem velké množství, žádnou větší kapičku, jak se obecně doporučuje), nestalo se skoro nic. Suché vlasy uhladil a dodal jim trochu lesku, ale to by dokázal jakýkoli jiný olej nebo krém na vlasy. Líbila se mi vůně, ačkoli je spíš pánská než dámská :-) Hodnotím 4/10 a o plném balení neuvažuji.

Avon solutions Youth minerals day cream

Vzoreček tohoto denního krému jsem dostala k nákupu z katalogu Avon. Krém je určen pro věkovou kategorii 30+, ale tak co, no... :-D Má SPF 20 a jeho úkolem je revitalizovat pleť. Parfemace mi nebyla vůbec příjemná. Jinak je to prostě normální krém. Neurazí, nenadchne a já si plné balení určitě nekoupím. 6/10.

L´Occitane Verbena body lotion

Cestovní balení (30 ml) tohoto tělového mléka jsem měla už podruhé. Bylo skvělé, jako skoro vše od L´Occitane :-) Mléko se roztíralo i vsakovalo dobře, hydratace byla úžasná, stejně jako osvěžující vůně verbeny. Moc se mi líbilo i složení, protože hned na druhém místě je bambucké máslo a tělové mléko obsahuje i další přírodní pečující látky. Navzdory všemu, co jsem napsala, si plné balení nekoupím, a to z důvodu vysoké ceny (595 Kč/200 ml). 9/10.

Eucerin Dermo Purifyer creme-gel

Tenhle krém mě docela zaujal. Hezky matoval, pleť zanechával hebkou, neucpával póry. Parfemace mě moc nezaujala. Vzoreček mi vydržel na 3 použití. Mám doma ještě jeden, tak vyzkouším i ten, pokud bude i pak vše v pořádku, pročtu si pořádně recenze a budu uvažovat o koupi plného balení. Ještě doplním, že krém má za úkol zlepšit stav pleti do tří týdnů a je určen na problematickou pleť. Rozhodně jsem moc ráda, že jsem ho vyzkoušela. Prozatím ode mě dostává 9/10.

Redwood Make up removal tissues

Recenzi na tyhle odličovací ubrousky si můžete přečíst tady. Byly naprosto příšerné - suché, malé, špatně odličovaly a smrděly. Rozhodně si je už nikdy nepořídím. 0/10.

 Kolik jste toho spotřebovaly vy? :-)

7 komentářů:

  1. Mně se tenhle měsíc také celkem dařilo, článek chystám na konec týdne, protože budu podvádět a několik výrobků ještě rychle doplácám v prvních dnech října :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedaa, podvádět! :-D To se poví! :-P :-D Jinak na článek se moc těším ;-)

      Vymazat
  2. Já používám už delší dobu pastu zn. Vademecum, akorát v jiném balení. Jedna z nich je na bělení a další je na celkovou péči o zuby. Jinak na recenzi, která se bude týkat masky od Lush se moc těším ! Krém od Oriflame má mamka a celkově ji vyhovuje, řekla bych. Jinak docela pěkně voní. Jinak mám doma taky vzorky od Eucerinu. Tato kosmetika mi celkem vyhovovala, ale trochu mi chybí nějaká vůně - většinou ty vzorečky vůbec nevoní.. Jinak máš teda veeelkou spotřebu koukám ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vyhovují ti ty Vademecum pasty?
      Recenze určitě bude, ale ne úplně hned. Potřebuju dodělat pár dalších masek co mám doma, protože jak si koupím Mask of Magnaminty, tak používám jen tu a na ostatní kašlu :-D
      Oriflame krémy voní i mně, pár jsem jich už vyzkoušela, ale bohužel ta vůně je tak jediné, co na nich mám ráda. Jo a ještě obaly vlastně :-D

      Vymazat
    2. Hele, Vademecum pasty si kupuju hlavně kvůli tomu, (jo je to blbý), že mi ten název přijde lepší, a jakoby kvalitnější než Odol, Signal apod. Vím, že je to blbý důvod, ale je to jeden z důvodů, proč jsem si tuto pastu začala kupovat. Pasty mi jinak vyhovují. Nedráždí mi dásně, ale nejsou zase nijak extrémně "přementolované", takže neudělají v ústech tolik svěžesti jako třeba pasta od Signal.. Ale jsem s nimi spokojená. Hlavně kvůli tomu, že nemám podrážděné dásně, jak jsem zmiňovala. Ale nejlepší pasta, která opravdu dodrží co slibuje je Paradontax - je to sice opravdu nepříjemná chuť, ale účinky má opravdu výborné !

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.