sobota 26. října 2013

Spotřebováno za říjen 2013

Hezký den všem :-) Blíží se konec měsíce a je tedy čas na článek o spotřebovaných kosmetických produktech. Jak jste si možná někteří všimli, dala jsem sama sobě za úkol v tomto článku, že za říjen spotřebuji minimálně 10 věcí. Dokonce jsem je i vyfotila, aby ten slib byl opravdu závazný :-) No a povedlo se! Spotřebovala jsem vše, co jsem chtěla, a ještě k tomu pár dalších kousků. 


Balea Pflege Dusche Kirsch- und Mandelduft

Psala jsem o něm tady. Normální sprcháč prostě :-) Hezky třešňově voněl, nevysušoval a moc nepěnil. 7/10.

Balea Jeden Tag Shampoo Blaubeere

Pár slov o tomto borůvkovém šamponu jsem psala tady. Byl to v pohodě šampon, moc krásně voněl a oceňovala jsem, že je bez silikonů, protože ty mi na pokožce hlavy dělají pěknou neplechu, jak jsem měla možnost nedávno zjistit :-( Byl hodně jemný, takže pro ty, co si myjí vlasy denně, ideál. Já si je myju 2x týdně a při použití tohoto šamponu jsem je musela mýt 2x za sebou, jinak jsem totiž neměla pocit dokonale čistých vlasů a pokožky hlavy. 6/10.


Nivea Invisible 48h anti-perspirant

O tomhle spreji jsem psala v článku o propadácích. Byl naprosto hroznej - smrděl a hlavně vůbec neúčinkoval. Nikdy víc. 1/10 za to, že nedělal bílé skvrny na oblečení.

Avon naturals Moisturizing body whip - Vanilla

Recenze zde. Krém byl moc fajn. Hezky voněl, hydratoval a rychle se vstřebával. 9/10.

Lush Jungle

Uff, konečně jsem ho dopotřebovala! Tuhý kondicionér od Lush jsem měla rozpoužívaný snad rok a půl a pořád jsem ho nemohla dodělat. Paradoxně já si myslím, že je to fajn produkt, ale ne pro můj typ vlasů. Mám vlasy suché a vlnité a tenhle kondicionér pro ně byl prostě příliš lehký a neúčinný. Dovedu si představit, že bude úžasně sedět vlasům jemným a rychle se mastícím. Vlasy krásně provoní, nezatíží a jdou pěkně rozčesat. Mé vlasy však potřebují mnohem větší výživu. 3/10. Na fotce Jungle zastupuje plechovka, ve které jsem ho skladovala. Samotný vypadá takhle

Odol Classic 

Kdo by neznal zubní pastu Odol? :-) Musím říct, že mě příjemně překvapila. Obvykle si kupuji dražší pasty, ale tahle vůbec nebyla špatná, i když stojí dvacku :-D Hodně pěnila (možná až moc), zanechávala v ústech svěžest, no prostě používala jsem ji ráda :-) 8/10.

Blanchette B. Micellar cleansing water

tomto článku jsem ji zařadila mezi propadáky. Dnes, po vypotřebování celého balení, bych ji už tak krutě nehodnotila. Sice mi moc nevyhovovala a určitě si ji nekoupím znovu, ale úplný průser to zas nebyl. Dvě věci, které mi vadily nejvíc - trošku mě pálil obličej po odlíčení a měla jsem ho ulepený. Jinak s běžným make-upem, který já používám, si poradila. 4/10.

Lilibe cosmetics 120 Wattepads aus 100% Baumwolle

Moje dlouho nejoblíbenější odličovací tamponky mi už tak trochu přestaly vyhovovat :-( Zdají se mi zbytečně moc pevné (až tuhé) a hrubé. Narazila jsem nedávno na lepší (snad až dokonalé!) odličovací tamponky, které mi Lilibe naprosto nahradily. Pozitivně hodnotím, že nenechávají na pleti zbytky vaty, drží tvar a odličuje se s nimi dobře. 6/10.


Ebelin Nagellackentferner acetonfrei

Fajn odlakovač. Sice se třpytkami na nehtech si sice moc poradit neuměl, ale byl mnohem lepší než třeba odlakovače Essence. Akorát teda ten smrad... Měli by už vymyslet voňavé odlakovače! :-D 7/10.

Avon care Sheer lip gloss

Tento lesk jsem dostala od ségry. Chvíli ho používala, pak jí přestala vyhovovat jeho barva (byl na ni moc výrazný), tak mi ho dala. Já ho sice párkrát použila, ale taky mě moc neoslnil. Efekt lesku je takový, že když ho nanesete, je světlounce růžový až čirý, a postupem času se zbarvuje do sytě růžova. Ta růžová je ale dost křiklavá a moc se mi nelíbí. Lesk už je prošlý a smrdí, navíc mi vysušoval rty, takže je nejvyšší čas se s ním rozloučit. 2/10.

Dresdner Essenz Sparkling bath Vanilla-Bergamot

Jedná se o šumivou tabletu podobnou Lush balistikům. Efekt byl takový, že tableta obarvila vodu na světle oranžovo, provoněla ji a vytvořila lehkou mléčnou pěnu. Koupila jsem ji za přibližně 28 Kč v Kauflandu. Viděla jsem ji i v DM, ale tam byla dražší. Nebyla to vůbec špatná věc a jako alternativu k balistikům od Lush (které jsou tak 5x dražší) ji rozhodně beru. Nebudu se bránit další koupi :-) 8/10.

Schwarzkopf professional BC Oil miracle

Úžasná věc. Tahle miniaturka mě rozhodně přesvědčila ke koupi plného balení. Je to první olej, který dokáže mé vlasy zjemnit a krásně uhladit. 10/10.

L´Occitane Amande shower oil

Na tento sprchový olej jsem psala recenzi tady. Jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet v menším balení a ušetřit si peníze, protože jsem původně měla v plánu koupit rovnou balení velké, natolik mě tenhle olej zaujal :-) Plus to, že je v desítce nejprodávanějších produktů od L´Occitane... Člověk by si řekli - pecka! Bohužel mě olej zklamal v tom, že pokožku vůbec nevyživil. Což mě vzhledem ke složení překvapilo a zklamalo. Krásně voněl a líbil se mi vysoký podíl olejů ve složení, ale jinak mě fakt spíš zklamal. 6/10 a po plném balení už netoužím...


Freeman Facial clay mask chocolate & strawberry

Na recenzi se můžete mrknout tady. Maska mi dost vysušovala obličej a celkově mě prostě nějak nebavila... Naprosto nádherně voněla. Jsem ráda, že jsem ji vyzkoušela, ale do plného balení rozhodně nepůjdu. 4/10.

Nivea Aqua effect Zklidňující čisticí pleťové ubrousky 25 kusů

Psala jsem o nich tady. Vše, co je v recenzi, stále platí, akorát během používání ubrousky začaly vysychat. Ke konci používání jsem ubrousky vytahovala téměř suché. Chtělo by to vymyslet lepší zavírání... U ubrousků, které stojí přes stovku, by to rozhodně nebylo od věci. 8/10.

Co se tento měsíc podařilo spotřebovat vám? :-)

2 komentáře:

  1. Borůvkový šampon od zn. Balea jsem viděla poprvé v Německu, ale nakonec jsem mu odolala a nekoupila jsem si ho. Protože mám doma šampon Malinový od Balea a moc mi nevyhovuje. Mastí se mi po něm rychleji vlasy. Voní sice krásně, ale to je tak všechno. Ale i tento borůvkový krásně voněl, když jsem k němu čichala ! Masky od Freemana to je klasika - mám je moc ráda ! Ty kosmetické tamponky mám taky, teď jsem si je pořídila, jelikož byly v akci a moc mi nevyhovují. Ty z Lidlu jsou nejlepší co jsem zatím měla, takže příště jedině ty z Lidlu ! Pasta Odol to je také klasika, jak říkáš - ale dobrá ! :) Já teď používám pasty Vademecum a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten malinový mám taky a vůně je opravdu boží :-) Mně masky od Freemana vyhovují jen některé, za pár dní začnu zkoušet tu šmoulí, tak jsem zvědavá :-D
      Vademecum taky používám.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.