úterý 22. října 2013

Propadáky II.

Hezký den všem :-)

Po delší době se mi doma nashromáždilo pár věcí z oblasti kosmetiky, se kterými nejsem vůbec spokojená, a rozhodla jsem se vám o nich napsat.

Dermacol Matte cover make-up

Nemám ho ráda proto, že se blbě nanáší a rozmazává. A zalézá do pórů. A vůbec nekryje. A co především - lesknu se už po hodině jak pr... Opravdu nechápu, jak tenhle make-up může být nazýván zmatňujícím. Dokonce slibuje matnou pleť po dobu 16 hodin :-D Použila jsem ho všeho všudy tak 5x a už na něj nemám nervy. Dám ho na vyzkoušení ségře, která má méně mastnou pleť než já, třeba jí bude vyhovovat.

Avon nail experts Peeling and brittleness solver

Původně jsem ani nevěděla, k čemu tenhle lak slouží a používala jsem ho jako podlak nebo nadlak, jak se mi to hodilo :-D Díky jedné milé čtenářce jsem se dověděla, že má zabraňovat třepení nehtů. Začala jsem ho tedy používat jako podlak. No a je totálně k ničemu. Barevný lak se na něj nanáší blbě, rozpíjí se, šmouhovatí, bublinkovatí a začíná se už druhý den olupovat. Viz foto. Nevím, co s ním. Buď poputuje opět k ségře, nebo ho budu používat jen jako bezbarvý lak ve dnech, kdy nebudu mít náladu na barevné nehty.

L´Ambre Nail polish (odstín č. 7)

Tenhle lak ráda používám. Lakuje se dobře, moc se mi líbí balení a hlavně barva! Pro někoho je možná babská, ale mně přijde zajímavá :-) Bohužel výdrž tohohle laku ho řadí mezi jasné propadáky. Nevydrží totiž na nehtech ani den. Občas ho použiju - když vím, že si budu chtít hned druhý den nehty odlakovat a přelakovat.

Classics charming Nail lacquer (odstín zřejmě č. 54)

Takhle v lahvičce vypadá nádherně, jako typická letní neonka. Bohužel musím nanést neuvěřitelných 5 vrstev, abych dosáhla přijatelného krytí. I tak mi ale špičky nehtů prosvítají. Zkoušela jsem pod něj nanést bílý lak (což se prý pod neonky má), ale nebylo to lepší. Je to škoda, protože já zelené (a modré) laky můžu, a kdyby kryl ve dvou vrstvách, používala bych ho moc ráda.

Essence Get big lashes volume curl mascara

Tuhle řasenku nemám ráda hlavně proto, že mi při jejím odličování vždycky vypadá mraky řas. Ve videu o tom mluvila i MacDeny Mac, takže nejsem jediná. Dále mi vadí, že je řasenka moc mokrá a vůbec nedělá takový efekt, jaký jsem čekala.

Maybelline Colossal volum´express mascara

Posledním produktem, který mě zklamal, je slavná Colossalka, konkrétně varianta Smoky eyes. Bohužel mi řasy vůbec nenatočila, neprodloužila a téměř ani nezahustila. A je málo černá!

Tak to byl další díl ze série propadáků. Doufám, že jich už moc nebude a že si budu kupovat jen kosmetiku, kterou budu zbožňovat! :-D Co v poslední době zklamalo vás? Je něco takového?

6 komentářů:

  1. Já mám řasenky od Essence teda ráda. Měla jsem tuhle v černé barvě a byla jsem hodně spokojená.. :) Já jsem si koupila mast od zn. Alpa a moc spokojená s ním nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka si Essence řasenky taky chválí... Co špatného dělá Alpa mast? :-))

      Vymazat
  2. Mně ten Lambré lak docela drží, i tři dny :). Ale zase se mi loupou laky, které jiným drží, takže to záleží no... :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nemám ráda Colossalku, už jsem myslela, že jsem jediná, hurá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsi :-D Ona může být dobrá na od přírody výrazný krásný řasy, ale pro moje řasy je to zkrátka slabota :-(

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.