úterý 15. října 2013

Oriflame Power curl mascara

Dnes vám povím něco o řasence Power curl od Oriflame. Tahle řasenka byla dlouho mojí nejoblíbenější. Vlastně do té doby, než jsem potkala svoji nej nej nej řasenku The Rocket volum´express. Řasenka Power curl byla součástí sady, kterou jsem si koupila za pouhých 99 Kč. Řasenka se stále prodává, aktuálně za 219 Kč.



Řasenka má kartáček z klasického materiálu (ne gumový), který je z jedné strany tvarovaný do oblouku a z druhé strany je plochý. Pomocí té ploché strany si řasy nadzvedávám a natáčím, nebo ji používám na nalíčení spodních řas.
Podle oficiálního popisu je úkolem této řasenky řasy nadzvednout od kořínků a dodat jim neodolatelnou křivku :-) Obsahuje také zvláčňující složky, které mají o řasy pečovat.



Podle mého názoru je řasenka fajn, ale není ideální pro úplně rovné a krátké řasy, které mám bohužel zrovna já :-D Řasy zvýrazní, zahustí a trochu i natočí, ale vzhledu umělých řas s ní rozhodně nedocílíte. Jak jsem psala už na začátku článku, považovala jsem ji hodně dlouho za jednu ze svých nejlepších řasenek, protože do té doby mi žádná jiná řasy tak nezvýraznila. To se ovšem už změnilo :-)

Řasenka se používá velice dobře. Není (ani na začátku nebyla) moc mokrá, nedělá žmolky, neobtiskává se, neopadává a vzhledem k jejímu poměrně subtilnímu kartáčku se nanáší velice pohodlně. Řasy neslepuje. Rozhodně je to stále jedna z mých oblíbených řasenek a pokud máte
- své řasy výrazné
- rádi přirozený vzhled
tak vám ji mohu určitě doporučit. 7/10.


7 komentářů:

  1. Škoda, že není fotka o trošičku víc kvalitnější.. Já měla řasenku od Oriflame taky, vlastně stále mám a jsem s ní spokojená. Mám ráda řasenky od Oriflame hlavně kvůli tomu, že mají dobrý kartáček. Dříve jsem tyto řasenky vůbec nějak nepoužívala, ale mamka je začala objednávat a zjistila jsem, že jsou opravdu fajn ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel... Kartáček se mi podařilo vyfotit perfektně, ale to oko ne, přitom jsem to dělala stejně :-( Také mi řasenky od Oriflamu (které jsem vyzkoušela) vyhovovaly :-)

      Vymazat
    2. To jsem ráda ! :) Jinak mi kvalita fotky nijak zvlášť nevadí, nechtěla jsem rýpat nebo tak to vůbec ne. Každý fotí tak, jak může a čím může ;) Jen jsem tím myslela, že by to bylo více a trochu detailněji vidět.. :)

      Vymazat
    3. Já to vůbec neberu jako rýpání :-) Spíš jsem ráda, žes mi to napsala, zkusím příště někoho požádat, jestli by mi to oko nefotil, třeba to bude lepší :-D Já se přiznám, že se mi i při focení dost klepe ruka vždycky :-) Ale tak když může bejt detailně vyfocenej kartáček, proč by nemohly být moje řasy, že! :-D

      Vymazat
    4. :D taky se mi klepe ruka když fotím sama sebe ;) takže v klidu :)

      Vymazat
  2. Podobný řasenky mám ráda, z Oriflame jsem je léta kupovala, ale teď mi víc sedí Gabriella Salvete. Nicméně jak říkáš - já mám ultra krátký a rovný řasy a krásného vějířku s nima nikdy nedocílím. Ale to mi vlastně ani tak nevadí. Přirozený efekt je taky fajn:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Gabrielly jsem ještě řasenku neměla :-) Já právě ráda ten vějířový efekt, no :-)) Mám zafixováno, že mám velkou pusu a malé oči, tak se je snažím co nejvíc zvýraznit :-D Jinak rovný řasy jsou peklo... Přežiju krátký i řídký, ale rovný jsou děsný :-/ Je hrozně nefér, že chlapi maj ty vějíře od přírody a přijde jim to tak samozřejmé! :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.