čtvrtek 17. října 2013

Oblíbenci za září 2013

Po přečtení článku u Skodulky jsem si položila zásadní otázku :-D Proč já vlastně nepíšu články o svých oblíbených produktech? Na ostatních blozích je ráda čtu, ale na mém mi tato rubrika dosud chyběla. Takže je nejvyšší čas to napravit ;-) Tedy - oblíbenci za měsíc září!

Lirene Serum PUSHUP

Žádný push-up efekt se samozřejmě nekoná, ale tenhle krém používám moc ráda. Skvěle hydratuje a pokožka je pak na dotek opravdu lehce zpevněná.

Schwarzkopf professional BC Oil miracle

První olej na vlasy, který zvládá uhladit a zkrotit mé vlnité vlasy. Jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet a určitě jdu do plného balení.

Avon planet spa Dead sea minerals nourishing body butter

Recenze tady. Tělové máslo hezky voní a pokožku úžasně vyživuje. Navíc se mi i hodně líbí balení, to jen tak na okraj :-D

Sephora Mattifying foundation

Psala jsem o něm tady. Názor jsem nezměnila, make-up krásně matuje a kryje, vypadá přirozeně a výhodou je i to, že jsem namalovaná raz dva. Žádný roztírání make-upu, korektoru a pudrování se. Tenhle má totiž funkci 3v1! :-D Na léto byl opravdu ideální, ale teď ho už používat nebudu, protože přece jen dost vysušuje a to není to, co bychom na podzim a v zimě chtěly.

Maybelline The Rocket volum´express

Recenzi si můžete přečíst zde. Stále mi vyhovuje, ale už nedělá tak úžasné řasy, jako když byla úplně nová. Přece jen postupem času trošku vyschla a už ten efekt není stoprocentní, ale rozhodně je stále moc fajn!

Maybelline Color tattoo Pink gold a On and on bronze

Psala jsem o nich tady. V podstatě teď jiné stíny ani nepoužívám. Krásně se roztírají, barvy vypadají přirozeně a hlavně mi vydrží na víčkách opravdu celý den, a to bez báze! Brousím si zuby na ty nové odstíny, které se k nám konečně dostaly.

L´Occitane Hand cream Fleurs de Cerisier

Krémy od L´Occitane jsou moje stálice. Měla jsem doma několik verzí a všechny byly moc fajn. Jsou hutné a výživné, ale zároveň se do pokožky krásně vstřebají a nezanechávají mastný povlak na rukách. Nádherně voní, toto je varianta s třešňovým květem a dokonalost prostě ;-) Jsou drahé, ale já si rozhodně koupím radši krém za 2 stovky a budu si každé namazání užívat, než abych se rozčilovala s nějakým levným krámem.

Rival de Loop Revital

Tenhle oční krém s Q10 a kolagenem používám už hodně dlouho. Nevím, jestli skutečně pleť nějak zpevňuje, upřímně řečeno na to nevěřím... Ale každopádně je příjemný, akorát hutný, hezky pleť vyživuje a nedráždí mě v očích. Klidně bych si ho koupila znovu, kdybych doma neměla další 3 oční krémy.

Lancôme Hypnôse

O Hypnôse jsem psala tady. Moje láska a stálice.

L´Oréal Professionnel Mythic oil

O tom, jak moc je úžasná, si můžete přečíst tady. Na vysušené a kudrnaté vlasy rozhodně doporučuji.

Nivea Tělové mléko do sprchy pro suchou pokožku

Můj velký pomocník :-) Recenze tady.

Jací jsou vaši oblíbenci? :-) Máme nějaké společné?

2 komentáře:

  1. Já mám teď hodně ráda gel na pleť od zn. Cien, odličovací vodu Garnier - tu zelenou s výtažkem z hroznů a také mám pleťový krém od Garnieru na noc.. A dál mám moc ráda kondicionér od zn. Isana a krém na ruce zn. Dove..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář ;-) První dva produkty, co jsi jmenovala, mám doma taky a zatím čekají na vyzkoušení. Na tu zelenou odličovačí vodu jsem četla hodně dobré recenze, tak snad mi taky bude vyhovovat. Isana kondicionér jsem ještě nezkoušela, ale ségra měla šampon a docela si ho chválila :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.