úterý 8. října 2013

Nákupy 7.10. - L´Occitane, TETA drogérie, Lush

Po hodně dlouhé době píšu článek o svých nákupech :-) V podstatě od té doby, co píšu blog, jsem se paradoxně umoudřila a přestala jsem si kupovat blbosti. Dřív jsem byla schopná každý měsíc objednávat obří krabici s kosmetikou Lush třeba za 2500 Kč, nebo jsem šla do DM a koupila jsem si najednou 5 sprcháčů. I teď si samozřejmě kosmetiku kupuju, je to i nadále můj velký koníček, ale koupím si třeba 2-3 věci za měsíc. A řeknu vám, že je to lepší, protože to jsou věci, které opravdu CHCI a mám z nich radost.

Články o nakoupených produktech nepíšu právě z toho důvodu, že mi přijde zbytečné tam ukazovat 2 věci, z nichž jedna je třeba ústní voda nebo jelení lůj :-D Nicméně včera jsem se rozšoupla a v Praze toho nakoupila trošku víc.
Nejdřív jsem se zastavila v L´Occitane. L´Occitane obchůdek na Andělu naprosto miluji a zastavuji se tam pokaždé, když mám cestu kolem. Pracuje tam jedna moc milá slečna, se kterou si vždycky skvěle popovídáme nejen o kosmetice :-) Původně jsem tam šla jen proto, abych využila slevu 50% na jeden výrobek podle vlastního výběru. Oni mají takovou akci, že když si založíte zákaznickou kartičku, tak máte v měsíci svých narozenin slevu 50% na jednu věc. Rozmýšlela jsem se, co si vlastně koupím. Přikláněla jsem se k této toaletce, ale nakonec jsem odešla se svíčkou :-D Včera jsem ji hned musela zapálit a jsem trošku zklamaná, protože moc výrazně teda nevoní :-( Mám krém na ruce se stejnou parfemací a to je jiná liga. Svíčka stála 388 Kč.
 
Dále jsem neodolala téhle rozkošné sadě 3 krémů na ruce z limitky Bambucké máslo.


Krémy jsem před nákupem očichala a vyzkoušela a jsou moc dobré. Líbí se mi i plechovka, kterou samozřejmě plánuji dál využít na uskladnění různých drobností. Sada krémů v plechovce mě stála 585 Kč vč. slevy 100 Kč. K nákupu jsem dostala 6 vzorečků <3


Poté jsem pokračovala do drogérie TETA. Měla jsem vytištěný kupon na slevu 50% na ústní vody Listerine. Vybrala jsem si příchutě Cool mint a Total care. Obě mě stály 131 Kč vč. slevy TETA klubu.
Jako nový zákazník jsem měla ještě nárok na slevu 50 Kč při nákupu nad 300 Kč. Řekla jsem si, že se podívám, co vůbec v té Tetě mají, protože jsem tam byla všeho všudy 3x. Potřebuji nový kartáček na zuby, proto jsem se rozhodla vyzkoušet kartáček od značky Elmex (99,90 Kč). Dále jsem objevila své oblíbené čisticí náplasti na nos od Nivey za 119,90 Kč, což je fajn cena, protože jsem je všude vídala tak za 150 Kč. No a poslední položkou bylo sérum proti celulitidě od Eveline (129,90 Kč).
Posledním obchodem, kam jsem vyrazila, byl Lush. I když mám Lush produkty moc ráda, dosud jsem je objednávala přes e-shop, protože mě odrazovalo, že krámek byl vždy narvaný k prasknutí a prodírat se mezi ostatními zákaznicemi se mi opravdu nechtělo. Nicméně tentokrát jsem tam vyrazit musela. Chtěla jsem totiž využít akce, kdy přinesete 5 prázdných kelímků od Lush produktů a dostanete za ně čerstvou masku dle vlastního výběru. Vybrala jsem si masku Cupcake, tak jsem na ni zvědavá ;-) Maska normálně stojí 285 Kč.
 

Co říkáte na moje nákupy? ;-) Co pěkného jste si pořídily vy? Ráda se nechám inspirovat...

8 komentářů:

  1. Hezké věci sis pořídila.. :) Ústní vodu Listerine bych také chtěla vyzkoušet. Já mám nyní ústní vodu Colgate a jsem s ní spokojená.. Od Lush si také chci něco pořídit ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mám z nich radost :-) Mně přijdou ústní vody Listerine nejkvalitnější. Ale pravda je, že také nejvíc pálí, je to fakt síla :-D Colgate jsem ještě neměla... No a Lush moc doporučuju, stejně jako L´Occitane! :-))

      Vymazat
  2. Docela by mě zajímala recenze na Eveline. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude :-) Včera jsem se prvně mazala a můžu říct, že je to teda mazec :-D Je to hodně, hodně, hodně mentolový krém.

      Vymazat
  3. Kremy od L´Occitane su naozaj dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty krémy jsou taaak roztomilé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.