pátek 4. října 2013

Má sbírka vůní

Parfém je pro mě velice důležitá věc. Ten správný mi dodává víc sebevědomí a cítím se s ním sexy. Pokud mám "špatný" parfém, čili ten, který mě nevystihuje a nehodí se ke mně, dokážu být velice nervózní až protivná a cítím se prostě nesvá. Proto má sbírka vůní nečítá 20 a víc kousků, ale je jich jen 5. Zato jsou to (až na jednu) vůně, které nosím opravdu ráda a cítím se dobře, když je použiju. Tady je celá sbírka:


 Většinou si vybírám těžší sladké vůně. Svěží a sportovní vůně mě vůbec neberou. Připadají mi nezajímavé, nevýrazné a hlavně se ke mně vůbec nehodí. Mám moc ráda, když je ve složení parfému obsažena vanilka.

 
C-THRU: Emerald
Deodorant natural spray, 75 ml
Hlava: citrusy, černý rybíz, ostružiny, lotosový květ
Srdce: růže, fialka, lilie
Základ: mošus, santalové dřevo, cedr
Tuhle vůni jsem si nekoupila sama, ale dostala jsem ji od ségry v rámci našeho výměnného obchodu, který občas pořádáme :-D Když mi ji dala, byla tam zhruba půlka. Teď už mi zbývá opravdu málo, ale furt ji nějak nemůžu dodělat. Ne že by mi nevoněla, ale její výdrž je bohužel velice chabá. Má se jednat o květinově-dřevitou vůni. Já cítím hlavně fialky a pak něco trochu nakyslého (asi ty citrusy). Vůni dopoužívám, ale znovu se k ní vracet určitě nebudu. Není na ní nic originálního a opravdu ta výdrž je bídná.
 
LANCÔME: Hypnôse
Eau de Toilette, 50 ml a 75 ml
Hlava: mučenka
Srdce: vanilka, jasmín
Základ: vetiver
Hypnôse je prostě moje vůně. Žádná mě tak nevystihuje a tak mi nesedí, jako právě tato. Hodně dlouho jsem po ní toužila, vlastně od našeho prvního setkání (očmuchání) :-) Jako studentka jsem si ji ale nemohla dovolit a teď si to vynahrazuji. Tato 2 balení, které vidíte na fotce, jsou mé 3. a 4. a určitě si ji budu kupovat dál. Já v ním cítím hlavně vanilku a právě to je důvod toho, proč ji tak miluju. Je sladká, výrazná, teplá a velmi dlouho vydrží. Na pokožce se nádherně rozvoní a voní spoustu hodin. Cena se pohybuje od 1000 Kč do 2500 Kč, samozřejmě záleží na tom, jestli ji koupíte přes internet nebo v Sephoře :-)
 
ESCADA: Especially
Eau de Parfum, 50 ml
Hlava: mošus, hruška
Srdce: ylang-ylang, růže, vodní tóny
Základ: ambra
Moc příjemná vůně bez problémů vhodná na denní nošení. Já z ní cítím hlavně růže, ale není to taková ta starobylá pudrová vůně. Naopak, je to krásná, svěží a šťavnatá růžička :-) Pár hodin na kůži vydrží vonět, ale celodenní výdrží nedisponuje. Cenově se pohybuje zhruba od 800 Kč do 1200 Kč, opět záleží, kde ji kupujete.
 
AVON: Today
Eau de Parfum, 50 ml
Hlava: frézie, pepř, kaktus
Srdce: květ pomerančovníku, ibišek, tuberóza
Základ: pižmo, cedr
Tahle vůně mě velice příjemně překvapila. S vůněmi od Avonu jsem neměla moc dobré zkušenosti. Všechny mi jednak tak nějak čpěly, cítila jsem z nich prostě takovou tu levnost a kyselý podtón, a taky mi přišly skoro všechny stejné. Tahle je ale výjimkou! V katalogu se její cena pohybuje kolem 800 Kč, já ji sehnala na parfums za neuvěřitelné 3 stovky! Cítím z ní hlavně ten kaktus a trošinku pepř. Někde jsem četla, že je to vůně s mléčným až smetanovým podtónem a musím s tím souhlasit. Je hřejivá a taková ňuňací :-) Cítím se s ní v bezpečí. Výdrž je na Avon velice dobrá, vydrží vonět přibližně půl dne.
 
PLAYBOY: Play it rock
Eau de Toilette, 50 ml
Hlava: pomeranč, šafrán, jablko
Srdce: květ pomerančovníku, mučenka, frangipani
Základ: vanilka, pačuli, kůže dřevo
Opět musím napsat to samé jako u Avonu. Vůně mě velice příjemně překvapila. Člověk by vůbec neřekl, že tahle toaletka stojí pouhých 199 Kč :-D Je to ovocně-kořenitá vůně. Cítím z ní hlavně vanilku, a to je také důvod, proč jsem si ji koupila. Moc mi připomíná moji lásku Hypnôse. Jedná to výraznou sladkou vůni, ale není to žádný bolehlav. Na den je bez problémů nositelná. Kromě vanilky cítím trošku i tu kůži a květ pomerančovníku. Vůně není nijak ohromující, vydrží vonět přibližně 4-5 hodin. Jak jsem psala, koupila jsem ji ve výprodeji za 199 Kč, původní cena byla uvedena 459 Kč, ale na internetu se dá sehnat od 2 do 3 stovek bez problémů.
Jaké jsou vaše oblíbené parfémy? :-)

4 komentáře:

  1. Já stále nemůžu sehnat vůni, která by mě vystihovala, ale také mám ráda těžší sladké vůně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to zkoušet, zkoušet, zkoušet ;-) Ona ta pravá láska mezi parfémy čeká i na tebe :-))

      Vymazat
  2. Vůni C-thru zbožňuji. Mám parfém a vydrží vonět hrozně dlouhou dobu. Od Playboye mám vůni Play it sexy a ta je také krásná, ale nevydrží vonět zas tak dlouhou dobu. Ostatní vůně odzkoušené nemám.. Ale máš pěknou sbírku ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ono jestli máš parfém nebo toaletku, tak věřím, že vydrží vonět déle :-) Playboy vůně jsou dost populární :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.