pondělí 14. října 2013

Lush Cupcake

Hezký večer :-) Na masku Cupcake jsem se neuvěřitelně těšila. Když jsem konečně nasbírala 5 prázdných kelímků od Lush produktů, vyrazila jsem do Palladia do Lush obchůdku. Masku jsem dostala výměnou za ty kelímky zdarma, jinak stojí 280 Kč. Kdyby někoho zajímal přehled čerstvých pleťových masek od Lush, může se pokochat tady. Dlouho jsem přemýšlela, jakou masku si vybrat, protože Lush masky, to jsou prostě lahůdky všechny do jedné... Nakonec jsem pomocí vyřazovací metody zvolila masku Cupcake.



Maska má za úkol čistit pleť a bránit vzniku pupínků. Jejími účinnými složkami jsou antibakteriální bahno, kakaové máslo, kakaový prášek a silice z několika druhů máty. Maska je velice slušivá :-D




Konzistencí je to takové tužší bahýnko, ale roztírá se dobře. Na obličeji maska chladí a při první aplikaci mě i štípala. Při dalších už bylo vše v pořádku. Nechávám ji působit zhruba 10 minut a pak opláchnu. Maska krásně voní. Sice ne po mátové čokoládě, jak má vonět, ale vůně je mi rozhodně příjemná.




Co se jejích účinků týče, rozhodně pozoruji to, že otevírá póry. Úplně dokonale je nevyčistí, ale pleť je pak krásně změkčená a zanesené póry jdou krásně mechanicky vyčistit. Maska nemá peelingový efekt, ačkoli obsahuje i drsnější částečky (zřejmě kousky máty).
Trošku mě mrzí, že si masku nemůžu šetřit, musí se totiž spotřebovat do 3 týdnů, jelikož neobsahuje žádné konzervanty. Je nutné ji po celou dobu skladovat v ledničce.
Masku jsem moc ráda vyzkoušela, ale mým favoritem zůstává Mask of Magnaminty. Je to proto, že podle mého názoru pleť vyčistí ještě o trošku líp než Cupcake a má i peelingový a rozjasňující efekt. Cupcake ode mě získává 8/10.

7 komentářů:

  1. Tuhle masku jsem taky chtěla vyzkoušet. Od Lush jsem ještě nic nezkoušela. A vůbec jsem nevěděla, že se maska musí spotřebovat tak rychle, to je škoda podle mě no. Já jsem taková šetřivá vždy.. a nevím, jak bych to spotřebovala tak rychle. Musí krásně vonět ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerstvé masky jo... Některé obsahují třeba banány, jogurt nebo další čerstvé přísady, tak by bez konzervantů dlouho čerstvé nevydržely :-) Někomu se prý i stalo, že mu maska zplesnivěla dokonce před datem spotřeby. Mask of Magnaminty vydrží déle, několik měsíců určitě. Já ji měla snad půl roku a v pohodě...

      Vymazat
    2. Aha, tak to jsem ráda, že to vím. Děkuji za info. A taky bych ti chtěla moc poděkovat za to, že tak rychle a hezky komunikuješ. Vždycky když napíšu komentář, tak se vracím a vždy najdu odpověď, což mě moc těší. Děkuji !

      Vymazat
    3. Mě zas vždycky potěší hezký komentář ;-) Také děkuji :-)

      Vymazat
  2. Tak to tedy nic pro mě. Tři týdny je málo, musela bych natřít celou rodinu. A to že se má uchovávat v lednici taky nic moc. Brácha by byl schopný ji sníst místo nutely.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to tedy nic pro mě. Tři týdny je málo, musela bych natřít celou rodinu. A to že se má uchovávat v lednici taky nic moc. Brácha by byl schopný ji sníst místo nutely.

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, ža čerstvost se musí platit :-) Já mám ale nejradší slupovací masky.

    World By Bella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.