středa 16. října 2013

Lush Calacas

Třaslavý fujtajblík do sprchy i vany. Nebojte se téhle přátelské želatinové lebky! Místo toho si s ní užijte sprchu. Je to podobný požitek, jako sledovat parodii na klišovité hororové filmy.


No nenalákal by vás takový popis k vyzkoušení té božské věci? :-D Mě tedy rozhodně ano, tudíž když jsem sprchové želé Calacas vyhrála v giveaway, měla jsem vážně radost. Jednak Lush jako takový miluju, a pak taky jsem do té doby doma žádné sprchové želé neměla. Želé aktuálně k sehnání už není, byla to halloweenská limitka.


Želé krásně citrusově voní, cítím z něj především limetky. Je to hodně osvěžující vůně ideální na léto či probuzení se při ranní sprše :-) Želé obsahuje organický gel z aloe vera, limetkový olej nebo olej z neroli. Bohužel také 2 parabeny a barviva, což jsou věci, které mě u Lush produktů vždycky mrzí :-(
Želé samozřejmě během používání ztrácí svůj původní tvar. Pokud by vás zajímalo, jak vypadalo původně, tak se můžete podívat třeba tady.


Vzhledově je to opravdu třaslavý fujtajblík :o) Používá se klasicky jako mýdlo. Želé poměrně dost pění (rozhodně víc, než jsem čekala) a jeho mycí schopnost je dobrá. Želé se trhá a malé kousíčky končí pravidelně v odpadu, ale není to zas žádná extra katastrofa, měla jsem vzorečky jiných želé z Lush a ty se trhaly ještě víc. Calacas celkem vysušuje, takže je nutné se po umytí namazat. Vůbec neubývá, mám pocit, že stogramový kousek mi vydrží tak rok! :-D
Jak bych své hodnocení shrnula? Calacas je rozhodně zajímavá věc a ráda jsem ho vyzkoušela. Je hodně osvěžující a mýt se s ním je sranda :-) Nicméně mi vadí to vysušování a trhání. Že bych si šla do Lush obchůdku z vlastní iniciativy pro další kelímek želé, to se asi nestane... 5/10.

4 komentáře:

  1. Tak tohle jsem ještě neviděla, zajímavé.. Asi bych si to nepořídila, ale podívala jsem se teda ráda.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Želé jsem taky zkoušela (jiné) a mám na něj podobný názor... Je to taková pytlovinka spíš pro radost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.