úterý 1. října 2013

Gurmánský TAG

Ahoj :-) Dáme si na nějakou dobu od recenzí pokoj, protože aktuálně nepoužívám žádnou kosmetiku, na kterou bych ještě recenzi nepsala. Takže dnes bude TAG :-) Viděla jsem ho před pár dny u Nicky a velice se mi líbil. Jídlo miluju a ráda o něm píšu, takže tenhle TAG je vyloženě něco pro mě. Otázky jsem převzala od Nicky.
1) Nejoblíbenější polévka
Mám ráda husté domácí polévky, jako třeba gulášovou, falešnou slepičí (Znáte? :-)), boršč, nudlovou... Vývary mě nebaví.


2) Nejoblíbenější hlavní jídlo
Je těžké říct jen jedno jídlo :-D Asi dobře naložený a ochucený kuřecí plátek s americkými bramborami a zeleninou.


3) Nejoblíbenější nealko nápoj
Doma voda, v restauracích si dávám džus. Příchuť volím podle nálady :-) Mám ráda i colu a kofolu, ale ani jedno příliš často nepiju.


4) Nejoblíbenější alko nápoj
Já se přiznám, že alkohol moc nevyhledávám. Jednak moc nevydržím a po dvou skleničkách vína jsem opilá, a hlavně mi alkohol nechutná. Cítím ve všem pachuť lihu, ze které je mi kolikrát až na zvracení. Na druhou stranu, když jdu s někým do hospody, tak tam nesedím celý večer o dvou džusech. Dám si pivo, růžové nebo červené víno, a když je to lepší podnik, ráda ochutnám nějaký sladší koktejl s menším množstvím alkoholu. Během letošního léta jsem si dost oblíbila i ovocná piva.


5) Nejoblíbenější dezert
Piškotová buchta s pudinkem a jahodami, cheesecake, téměř cokoli s karamelem. Ovšem úplně nej nej nejoblíbenější dezert je zmrzlina Häagen-Dazs :-)


6) Nejoblíbenější snídaně
Záleží jak kdy. Ale dá se říct, že spíš sladká a teplá. Čili třeba ovesná kaše s pár kostičkami čokolády a banánem, k tomu džus. Nebo jogurt s ovocem. Nerada jím po ránu chleba a nedovedu si představit, že bych si měla dát třeba párek nebo něco takového.


7) Nejoblíbenější sladkost
Mléčná čokoláda s oříšky nebo mandlemi, zmrzlina, medovník, Raffaello.


8) Nejoblíbenější slanost
Dřív jsem milovala brambůrky, ale teď už jsem jich tak přejedená, že je vůbec nevyhledávám. Aktuálně mám nejradši asi pizzu - takovou tu co vám udělají na počkání do krabice :-)


9) Nej obchod s potravinami
Ráda chodím do supermarketů, kde je široká nabídka nejrůznějších druhů potravin. Takže třeba Penny market mě vůbec neuspokojí. Nejradši chodím do Tesca, protože tam si fakt vždycky vyberu.


10) Nejčastější jídlo
Pokud si vařím sama, tak nejčastěji dělám zeleninu na másle třeba se šunkou a posypanou balkánským sýrem, dále moc ráda a často jím kuskus klidně jen s kukuřicí opět na másle, šunkou, cherry rajčátky a tak. Nebo strčím hranolky/americké brambory do trouby.


11) Nejoblíbenější sýr
Balkánský a (smažený) hermelín :-)


12) Nejoblíbenější ovoce

Miluju snad všechno ovoce, na které si vzpomenete. Akorát nemusím rybíz...

13) Nejoblíbenější zelenina
Cherry rajčátka :-)

14) Co si nejčastěji dávám na chleba
Pečivo téměř nejím, ale když už, tak asi máslo a sýr...


15) Co asi nikdy nebudu jíst
Nelákají mě takové ty exotické "pochoutky" jako smažený pavouk, morče, brouci atd. Z klasičtějších jídel si asi nikdy nebudu pochutnávat na tlustém mase, smaženém květáku a utopencích.

4 komentáře:

  1. Hezký článek :), ještě, že mám za chvíli večeři, jinak bych se asi uslintala :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Taky jsem vždycky slintala při pohledu na fotky na jiných blozích :-D

      Vymazat
  2. Smaženej pavouk fuj! Ale tak hlavně, že je mrtvej a nemůže mi přijít do pokoje :-) Balkánský sýr a rajčátka - mňamka .-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.