čtvrtek 17. října 2013

Garnier Pure 3 in 1

Ahoj. V dnešní recenzi bych vám ráda představila svůj nejoblíbenější čisticí přípravek na obličej. Jedná se se čisticí peelingový "gel" (konzistencí úplně gelový není) od Garnier, který plní i funkci masky. Koupila jsem ho v Rossmannu, stojí přibližně od 100 Kč do 120 Kč, záleží, jestli je zrovna v akci.


Konzistence je tužší, jedná se o hutnou bílou hmotu s drobnými modrými zrníčky. Voní svěže a příjemně. Je určen pro smíšenou až mastnou pleť náchylnou k tvorbě nedokonalostí. Bojuje proti lesku, rozšířeným pórům a odumřelým buňkám, které se hromadí na pleti. Jak přesně se používá si můžete přečíst tady:


A zde složení :-)

 

Já ho používám všemi možnými způsoby :-D Někdy jen promasíruji obličej, jindy ho nechám působit několik minut jako masku.

 

Jeho peelingová schopnost je nepřekonatelná! Krásně obličej vyčistí a uvolní ucpané póry. Rozšířené póry nijak nestahuje. Moji smíšenou pleť vysušuje jen lehce. Nikdy se mi nestalo, že bych měla pleť po vyčištění tímto přípravkem staženou, zarudlou nebo jinak podrážděnou. Na mastnější typ pleti ho mohu jedině doporučit. 10/10.

4 komentáře:

  1. Já mám moc ráda od Garnieru čistící pleťovou vodu s výtažkem z hroznů a také Garnier noční krém pro všechny typy pleti. Peeling mám ráda od Oriflame - kávový.

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle peeling jsem kdysi používala a taky jsem s ním byla moc spokojená. :) Jinak já teď používám taky od Garnieru, ale s výtažkem z hroznů, je fakticky super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :-) Ten s výtažkem z hroznů mám taky, ale zatím nepoužitý, mám toho doma tolik, že se na něj ještě nedostalo :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.