pátek 4. října 2013

Freeman Facial clay mask chocolate & strawberry

Na tuhle masku jsem se hodně těšila. Říkala jsem si: Joo, jahodovo-čokoládová maska, to bude pecka! No a ve finále mě poměrně zklamala... Koupila jsem ji v drogérii Teta za 34,90 Kč. Použila jsem ji zatím 3x a ještě na 1 použití tam bude, což mě příjemně překvapilo, protože když jsem masku měla prvně v ruce, tak mi přišlo, že je tam tak třetina produktu a zbytek vzduch.


Začnu ale pozitivy. Moc se mi líbí vůně. Jestli víte, jak voní to úžasné kakaové máslo od Baley, tak tahle maska voní úplně stejně. Nádherná přirozená vůně kakaa. Konzistence je taky fajn, taková lehce tužší, ale roztírá se dobře. Maska rychle zasychá a na obličeji tvoří krustu, která není vůbec příjemná. Je to jak mít na obličeji beton.



Maska slibuje následující:



Po smytí masky je moje pleť hrubá a vysušená. Naštěstí po chvilce tento efekt mizí a pleť je krásně jemná a rozjasněná. Nedovedu si vysvětlit, jak je to možné, ale masku jsem měla na obličeji už 3x a stalo se mi to pokaždé :-D Póry malinko stahuje. I když je moje pleť po použití masky hebká, hladká a rozjasněná, je vysušená a cítím pnutí. Což je asi teda ten vypínací efekt jako... Takže se každopádně musím namazat. Obličej mě po smytí masky trochu pálí. Jen doplním, že mám smíšenou a nijak extra citlivou pleť. Na složení se můžete podívat tady:


Finální hodnocení: Já masku v podstatě nemůžu hodnotit negativně, protože ona dělá to, co slibuje. Detoxikuje a vypne pleť a zmenší póry (trošku). Takže pokud od ní čekáte přesně tohle, budete spokojeni. Mě zklamalo to, že mě po smytí masky pleť pálí a je vysušená. Určitě jsem ji ráda vyzkoušela a těším se na další testování masek od Freemana, kterých mám doma požehnaně, ale plné balení této masky si určitě nekoupím.

5 komentářů:

  1. Kdyz vysusuje, tak asi nic pro me, skoda. Ja mela slupovaci okurkovou a byla skvela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu mám taky a myslím si, že mi bude vyhovovat, já slupovací masky ráda ;-)

      Vymazat
  2. Co jsem tak nasbírala zkušenosti s pleťovými maskami, tak jílové masky tohle prostě dělají, vytáhnou z pleti "mastnotu", takže je potřeba se potom namazat, pokud nemám vyloženě mastnou pleť. Stejně tak s tím svěděním, mně se děje to samé. To, že cítíš pnutí, určitě není výsledek vypínacího efektu, ale spíš právě toho odvádění mastnosty :-) Tuhle jahodovou masku jsem taky měla a sdílím názor, že znova už ji mít nemusím :-D Celkově Freeman masky mi nepřijdou nějak skvělé :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahaa, díky moc za vysvětlení, hned jsem o něco chytřejší ;-) Já zas tolik zkušeností s maskami nemám, víceméně používám pořád Mask of Magnaminty a občas takhle zkusím nějaké ty pytlíčkové. Jílovou tedy pro příště už nebrat :-D

      Vymazat
  3. Já mám masku od Freemana a hodně mi vyhovuje. Na tuhle jsem četla rozporuplné recenze. Mám masku fialovou, teď přesně nevím, jak se jmenuje, ale obsahuje 8 antioxidantů a úžasně voní. Zrovna včera jsem si jí dávala a je prostě výborná ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.