pondělí 28. října 2013

Dopotřebuji za listopad...

I tento měsíc jsem si sepsala seznam kosmetických produktů, které se pokusím dopotřebovat. Myslím si, že se mi to podaří, protože ve všech je  už nyní méně než třetina obsahu.


Aussie 3 minute miracle
Balea Duschpeeling Buttermilk und Lemon
Wella forte Hairspray
Bourjois Fresh cleansing gel
Garnier Pure 3 in 1
L´Occitane Hand cream Fleurs de Cerisier
Rival de Loop Revital
Lirene Serum PUSHUP
Balea Rasiergel Kiwi´n´cream
Lush Slečna Ručička

Tak mi držte palce :-)

7 komentářů:

  1. Týjo, to je holící pěna od Balea ? Tu jsem teda ještě neviděla. Já měla takovou růžovou a nyní mám od zn. Isana pánskou holící pěnu a nemůžu si stěžovat. Čistící pleťové přípravky od Garnieru mám ráda. Hlavně noční krém pro všechny typy pleti a pleťovou čistící vodu s hrozny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to z nějaké limitky, asi už se neprodává. Na pánské pěny jsem taky slyšela chválu :-) Garnier mi na pleť též vyhovuje, čisticí vody jsou fajn a gely taky :-)

      Vymazat
  2. Taky se teď u hromady výrobků blížím ke konci, tak snad se mi konečně podaří to všechno spotřebovat, abych si pak mohla nadělit pořádnou kosmetickou zásobu k Vánocům :D. Přeju hodně štěstí :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-D Také máš parádní motivaci :-D To já u předem ohlásila, že k Vánocům žádnou kosmetiku nechci :-D Leži mi tu vánoční balíčky 2 roky staré :-(

      Vymazat
  3. Great review!
    ^_^
    Do you want to follow eachother with?))
    http://fashionelenblog.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  4. To je hrozně fajn nápad, měla bych si něco takového taky zavést, nebo jsem hrozný sysel a taky je mi líto spotřebovávat produkty a vyhazovat, takže šetřím zbytky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se můžeš nechat inspirovat ;-) Ono to člověka donutí, takováhle veřejná výzva :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.