neděle 6. října 2013

Co používám na vlásky...

Ahoj :-) Dnes se s vámi podělím o to, jaké produkty používám při a po mytí svých vlasů. Mé vlasy jsou vlnité a suché. Vlasy si nebarvím. Musím říct, že v současné době jsou mé vlasy v na mé poměry hodně dobrém stavu. Vždycky jsem chtěla mít dlouhé rovné vlasy a svoje vlnité jsem nesnášela. Tudíž jsem je samozřejmě fénovala a žehlila. Rovné sice pak byly, ale kvůli žehlení byly hodně vysušené a třepily se mi konečky. Před pár měsíci jsem si řekla DOST a rozhodla se, že se zkusím se svými vlnkami sžít a o vlasy začnu pořádně pečovat. Nechala jsem se ostříhat a smířila se zkrátka s tím, že vlasy do pasu nemůže mít každý a rozhodně je lepší mít vlasy kratší a zdravé než dlouhé, ale vysušené a roztřepené.

Investuji do vlasové kosmetiky nemalé částky :-D Používám kvalitní šampon i péči. Po umytí je rozčešu, nechám chvíli proschnout, lehce profouknu vlažným vzduchem a dál s nimi už nic nedělám. Většinou jdu spát s ještě trochu vlhkými vlasy, což se sice nemá, ale mně se nejhezčí vlny prostě tvoří přes noc :-) Samozřejmě používám i další produkty na vlasy, jako jsou spreje, lesky, olejíčky atd., ale v tomto článku se zaměřím pouze na péči během mytí a po umytí vlasů.


Prvním produktem je ultrabohatý šampon pro suché vlasy od L´Occitane. Šampon se krásně nanáší, pění, docela sympaticky i voní, vlasy velice dobře umyje a hlavně se mi líbí, že je díky obsahu bambuckého másla a několika druhů olejů opravdu výživný. Bohužel šampon obsahuje i silikony, které se mi usazují na pokožce hlavy, ta mě pak svědí a dělají se mi lupy :-( Nejsem si na 100% jistá, že to způsobuje tento šampon, protože občas použiju ještě další 2 jiné, ale s největší pravděpodobností ano, protože ty další 2 jsou úplně bez silikonů. Nebýt těch silikonů, byl by tento šampon tím nejlepším, který jsem kdy měla. Takhle si už bohužel zřejmě další balení nekoupím :-( Stojí 395 Kč.
Po umytí šamponem použiju buď kondicionér nebo masku. Mám rozpoužívané 3 masky (Mythic oil a další 2, které nic nedělají, takže na ně ani nebude recenze) a 2 kondicionéry. Kromě toho, o kterém budu psát dnes, se jedná ještě o slavný Aussie, na který jsem už recenzi psala.
Tadáá, nejvoňavější kondicionér na světě přichází! American cream od Lushe voní naprosto dokonale božsky. Má vonět vanilkovo-jahodově, já tedy cítím jen tu vanilku a trošku med. Jeho složení je více než skvělé, obsahuje například medovou vodu, samozřejmě vanilku, čerstvé jahody nebo levandulový olej. Musím se přiznat, že tenhle kondicionér si kupuju a používám jen kvůli té boží vůni, které zůstává ve vlasech dlouho po umytí. Co se účinků týče, až tak nadšená nejsem. Trošku mi vadí i konzistence - balzám je hodně řídký a z vlasů stéká. Po umytí jsou vlasy takové jako by neživé nebo jak to říct... Pogumované, zplihlé, na dotek nepříjemné. Naštěstí po uschnutí se to zlepší, ale hebké a lesklé vlasy prostě po použití tohohle balzámu nemám, což mě fakt mrzí :-( Spíš jsou potáhlé takovým povlakem jako by a bez objemu... Blbě se to popisuje :-D Jestli si koupím další balení, nevím. Ta vůně je fakt naprosto boží, nikdy jsem takhle voňavý kondicionér neměla. Ale co se účinků týká, jsem trochu zklamaná. Kondicionér se prodává ve 3 velikostech - 100 ml, 250 ml a 500 ml. Já mám tu prostřední velikost a momentálně se dá koupit za 360 Kč.
Většinou péči po umytí střídám - jednou kondicionér, jednou masku. Masku Mythic oil od L´Oréal Professionnel jsem si hodně oblíbila. Je to první maska, která mi s vlasy fakt něco dělá. S jinými maskami se mi stávalo to, že po opláchnutí byly sice vlasy krásně heboučké a působily vyživeně, jenže pak po vysušení byly stejné jako předtím a veškerý efekt se ztratil. U této masky tomu tak není. Je velice hutná a konzistencí mi připomíná našlehaný hebký krém. Obsahuje včelí vosk, avokádový olej, olej z hroznových jader, arganový olej a bavlníkový olej. Samozřejmě také silikony... Podle návodu se má maska nechat působit 3 minuty, já ji ale nechávám působit delší dobu, přibližně 10-15 minut. Vlasy jsou po umytí krásně hladké a hebké a dokonce takové zůstávají i po vysušení! Maska má být vhodná pro všechny typy vlasů, ale já bych ji na mastné vlasy rozhodně nedoporučovala. Věřte mi, že já mám vlasy opravdu hodně suché a i tak je maska poměrně dost zatíží a rozhodně mi nevydrží hezké déle než 2 dny. Pak už jsou zplihlé a vypadají unaveně. Masku jsem sehnala přes kamarádku za 330 Kč, ale na internetu se dá sehnat levněji například na parfums, tam aktuálně stojí 267 Kč. Pokud máte suché a krepaté vlasy, rozhodně doporučuji k vyzkoušení.
Jak pečujete o své vlásky vy? Zkoušely jste nějaký produkt, o kterém jsem dnes psala?

3 komentáře:

  1. Žádný produkt ze zde zmiňovaných jsem nezkoušela. Jinak já mám vlasy taky vlnité a delší. Neustále si je žehlím, protože se mi líbí rovné vlasy. Dokonce uvažuji o keratinu.. Ale přijde mi to moc drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem o něm uvažovala, ale nakonec jsem se rozhodla, že se zkusím sžít se svými vlnitými vlasy :-D U keratinu mě odrazovalo i to, že není zaručený výsledek.

      Vymazat
    2. Ano, to je další důvod proč se taky nemůžu rozhodnout, jestli do toho jít nebo nejít..

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.