pondělí 9. září 2013

TAG 50 zajímavostí o mně

  1. O kosmetiku jsem se začala pořádně zajímat až ve svých 23 letech. Ne že bych dříve nepoužívala krémy, nebo se nelíčila, ale bylo to pro mě nutné zlo.
  2. Jsem narozena ve znamení Štíra a veškeré definice tohoto znamení na mě sedí.
  3. Absolutně věřím na věci mezi nebem a zemí.
  4. Prvního přítele jsem měla až v 17 letech.
  5. Jsem ujetá na náušnice. Náramky a prstýnky téměř nenosím, věci na krk jen občas, ale náušnice musím mít vždy, když někam jdu.
  6. Nekupuji si levné jídlo. Než abych si koupila "jogurt" za 5 Kč, radši si nekoupím nic. Hodně si potrpím na kvalitu a často se setkávám s nepochopením u svého okolí.
  7. Víc mě zajímá pečující než dekorativní kosmetika a také jí mám doma mnohem větší množství.
  8. Téměř nepoužívám rozjasňovače, bronzery a občas vynechám i tvářenku.
  9. Dokáže mě vytočit k nepříčetnosti to, když něco má fungovat a ono to nefunguje (notebook, internet, mobil...).
  10. Nejsem vůbec trpělivý a vytrvalý člověk.
  11. Mé názory a přesvědčení se často mění.
  12. Nesnáším čouhající spodní prádlo. Například totálně nechápu slečny, co si vezmou tílko se zavazováním za krk nebo s vykrojenými zády, a pod tím nechají vykukovat podprsenku. Nikdy jsem nepochopila, proč to jako dělají. To je jim to fakt jedno?! Nebo jim to připadá normální a v pořádku? Nebo dokonce sexy? Zajímalo by mě to :-D
  13. Neumím se rozhodovat. I když se nakonec zadaří, tak stejně pak o svém rozhodnutí pořád pochybuji a přemýšlím, jestli by nebylo lepší, kdybych to udělala jinak.
  14. Občas koukám na líčící tutoriály a říkám si, že bych mohla některé líčení vyzkoušet, ale nakonec se k tomu stejně nedostanu a jedu si svoji klasiku.
  15. Vadí mi mastné krémy a oleje na těle i na obličeji. Na vlasech je snesu.
  16. Měla jsem už červené, fialové, černé, měděné i tmavě hnědé vlasy. Moje přírodní barva je středně hnědá a já ji v pubertě nesnášela.
  17. V pubertě se mi líbili jen kluci s dlouhýma vlasama.
  18. Mám státní zkoušku z kancelářského psaní na počítači a vyhrála jsem i celoškolní soutěž s počtem úhozů 333,3/min. :-)
  19. Mám vystudovaný cestovní ruch, ale zatím jsem v tomto oboru nepracovala.
  20. Moc se mi líbí finština a chtěla bych se jednou naučit aspoň základy.
  21. Zatím jsem nikdy nebyla u moře.
  22. Piju téměř jenom vodu a občas čaj. Nevyhledávám kafe, kapučíno, čokoládu, minerálky... Prostě voda je nej :-)
  23. Miluji brambory v jakékoli podobě.
  24. Vadí mi kmín v/na pečivu a nesnáším housky, na kterých jsou takové ty rozplizlé krystaly soli.
  25. Mám moc ráda lečo, hrachovou a krupicovou kaši, čočku, rajskou s plněným paprikovým luskem a vůbec taková ta nepopulární jídla.
  26. Nejsem vůbec omáčková a knedlíková. Ne že by mi omáčky nechutnaly, ale jsou na mě moc těžké. Jím je jenom doma, v restauraci bych si třeba nikdy nedala svíčkovou.
  27. Když je mi smutno, nebo se mi něco nepříjemného stane, nepomáhá mi vykecat se kamarádce. Potřebuji si to utřídit v hlavě sama a otázky ostatních nebo soucit mě spíše rozčilují.
  28. Pořád si sahám na obličej a do vlasů.
  29. Všichni mi říkají, že mám nádherné zuby, ale kdyby viděli, jak moje pusa vypadá uvnitř, už by si to nemysleli :-D
  30. Vůbec mě nezajímají věci jako chytrý telefon, různé ty tablety, iPhony, nejnovější typ notebooku atd. Vyžaduji pouze to, aby daná věc byla spolehlivá a funkční. Např. svůj první mobil mám dosud a občas ho i používám :-)
  31. Strašně nerada se nechávám od někoho fotit. Sama sebe ale fotím celkem ráda.
  32. Moc ráda čtu a koukám na filmy/seriály, ale nemám žádnou nejoblíbenější knihu/film/seriál.
  33. Jsem nervózní, když věci nejdou podle plánu.
  34. Když někam jedu sama, nikdy se nevracím domů posledním autobusem, protože mám utkvělou představu, že mi ujede, nebo se prostě něco stane, a já pak někde zůstanu trčet sama.
  35. Neumím jezdit vlakem a taxíkem.
  36. Trvalo mi hodně dlouho, než jsem se naučila orientovat se v systému metra a tramvají. Dnes už mi to přijde jako naprosto banální věc.
  37. Moje nejoblíbenější barva oblečení je černá, ačkoli mi podle barevné typologie příliš nesedí.
  38. Nemohu nosit malé kabelky, protože se mi do nich nevejdou všechny moje absolutně nepostradatelné věci :-)
  39. Často mě šíleně svědí nos a okolí nosu a já nevím proč.
  40. Neumím pít alkohol a nic nevydržím. Dám si 2 skleničky vína a jsem ospalá a nepoužitelná :-D
  41. Hnusí se mi drogy a vůbec mě neláká je zkoušet. Ani nikdy nelákalo.
  42. Miluju, když dostanu k nákupu vzorečky nebo něco zdarma. Ráda se pak jimi probírám a testuju nové věci.
  43. V KFC si téměř vždy dávám velké hranolky a Twistera. Do jiného rychlého občerstvení ani nechodím.
  44. Miluju sóju a vanilkové sójové mléko.
  45. Nerada vařím, což souvisí s tím, že nejsem vůbec trpělivá. Nedovedu si představit, že bych strávila celé dopoledne děláním knedlíků a omáčky.
  46. Miluju kukuřici na másle a smetaně.
  47. Nemám ráda uzeniny a sama si je téměř nikdy nekupuji. Výjimku tvoří šunka s vysokým podílem masa a sýrovo-zeleninové kuřecí klobásy.
  48. Nevyhledávám sladké. Radši než čokoládu si koupím pizzu nebo brambůrky.
  49. Můj nejolíbenější parfém je Hypnôse od Lancôme. Mám doma již 3. flakonek a určitě ho budu kupovat i dál.
  50. Necítím se dobře v místnosti, kde je naprostý pořádek. Ve svém pokoji mám bordel a vůbec se za to nestydím.

Tak co říkáte na tenhle TAG? :-) Máme něco společného?

10 komentářů:

  1. Hezký článek, pár společných věcí jsem našla :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Také věřím na věci mezi nebem a zemí. Co se týče salámů, mléčných výrobků apod. také zkoumám vždy kvalitu :D. Také se většinou neumím rozhodovat. S číslem 14., 23., 24., 38. (občas také), 41., 42. souhlasím ;) Hezký tag..

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, i ja jsem se sem tam nasla a to jsem si myslela, ze jsem divna a ze to takhle urcite nikdo jiny nema :D.

    OdpovědětVymazat
  6. bod 5 upklne suhlasim. Náušnice mám vždy ked niekam idem. Podla mna najlepši doplnok a nechápem ženy, čo ich nenosia.
    Bod 17 - chlapci s dlhými vlasmi??? to nieee, tí sa mi nikdy nepáčili. Bod 23 by u mňa znel: Milujem ryžu, pretože ju mám radšej ako zemiaky a vždy ked je možnost, dám si radšej ryžu.
    Bod 30 - kedysi ani mna nezaujimal, pokym som si taký chytry mobil nekupila. Teraz si už bez neho neviem predstavit život. Je to proste jednoduchšie...
    S bodom 37 a 47 sa tiež zhodujem.
    48 a 50 máme zase opačne. Sladké milujem a poriadok musí byt :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :-)
      Taky si myslím, že kdybych si koupila chytrý telefon, tak bych si ho určitě zamilovala, ale prozatím mi stačí má závislost na internetu :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.