sobota 7. září 2013

TAG 100 otázek, na které se nikdo neptá (od MONDBERG Vienna)

    Ahoj. Dnes mám pro vás trochu netradiční článek :-) Na youtube jsem narazila na video, které mě zaujalo. Jednalo se o TAG s názvem 100 otázek, na které se nikdo neptá. Zpracovala ho Lara z kanálu MONDBERG Vienna a její odpovědi na otázky si můžete poslechnout tady. Některé otázky jsem si malinko upravila, protože se mi nelíbil původní překlad. Tak jdeme na to :-)
  1. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi? Určitě se zavřenými, hodně si potrpím na soukromí...
  2. Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu? Zatím jsem spala v hotelu pouze jednou a kosmetiku jsem používala svoji. Odvezla jsem si ale domů malé mýdélko jako suvenýr :-)
  3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? Ano, máme žaluzie, ale když by nebyly, taky bych usnula.
  4. Ukradla jsi někdy dopravní značku? Divná otázka :-D Ne, proč bych to dělala?
  5. Používáš post-it nálepky? Občas ano.
  6. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila? Ani ne. Používám spíš elektronické kupóny, které mi chodí mailem, nebo jsou někde ke stažení. Pokud mě zaujmou, použiju je.
  7. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? No spíš teda ty včely, kdybych si musela vybrat :-D
  8. Máš pihy? Trochu ano.
  9. Usmíváš se vždycky na fotkách? Usmívám, ale spíš se sevřenými rty, nerada se zubím.
  10. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? Zabedněnost, předsudky, blbost.
  11. Počítáš někdy kroky při chůzi? Ne.
  12. Už jsi někdy stanovala? Když jsem byla mal, tak jsme měli stan na zahradě, ale spíš jsme si v něm se sourozenci jen hráli.
  13. Kdy jsi naposledy stanovala? Když jsem byla malá, přesně nevím...
  14. Tancuješ někdy i bez hudby? Vůbec netancuju :-)
  15. Koušeš tužky? Ne.
  16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? Kamarádka, její kamarád, další kamarádka, kamarád, rodina...+spolucvičenky na alpinningu :-D Hodně lidí prostě.
  17. Jak velkou máš postel? Mám dvě válendy vedle sebe.
  18. Jaká je tvá písnička týdne? Capital cities - Safe and sound
  19. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? Nevadí, někomu právě hodně sluší.
  20. Díváš se na kreslené filmy? Ani ne...
  21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film? Nemám jeden oblíbený.
  22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? Asi někam blízko mého domu, ale ne vyloženě na zahradu :-D
  23. Co piješ k večeři? Většinou piju jen vodu, a to během celého dne.
  24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety? No nevím, nugety nevyhledávám...
  25. Tvoje oblíbené jídlo? Miluju jídlo z KFC... Nezdravé, všechno smažené - vím. Ale hrozně mi to chutná. Mám ráda i pizzu, řízek nebo kuskus třeba. A jsem hodně bramborová.
  26. Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? To nevím. Na málokterý film se podívám 2x, natož abych ho sledovala pořád dokola.
  27. Koho jsi naposledy políbila? No řekněme, že jednoho něco-jako-kamaráda :-D Taky často pusinkuju psa :-D
  28. Byla jsi skautka? Ne...
  29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu? Určitě ne, ani v prádle.
  30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? Vůbec nevím...
  31. Umíš u auta vyměnit olej? Neumím.
  32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? Ne, neřídím.
  33. Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? Ne, neřídím.
  34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič? Tuňákový a slaninový s vejcem. Mňam.
  35. Co je nejlepší jídlo k snídani? Vyhovuje mi něco teplého, ale většinou právě jím studená jídla. Až budu bydlet sama, tak si budu dělat míchaná vajíčka a takové věci :-)
  36. Kdy běžně chodíš spát? Momentálně tak v 1 ráno.
  37. Jsi líná? Bohužel :-(
  38. Za co ses jako dítě převlékala na karneval? Jednou jsem byla za Karkulku, jinak nevím.
  39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? Vygooglovala jsem, že králík :-D
  40. Kolik jazyků umíš? Česky, anglicky, částečně německy a učila jsem se i španělsky a francouzsky.
  41. Odebíráš nějaké časopisy? Neodebírám, ani moc nekupuji. Spíš jen tak do autobusu, nebo když se nudím.
  42. Máš radši lego nebo pexeso? Pexeso.
  43. Jsi tvrdohlavá? Řekla bych, že ano.
  44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? Gábina, ale cíleně neposlouchám ani jednu.
  45. Dívala ses někdy na mýdlovou operu? Určitě, dřív jsem tyhle seriály měla v oblibě :-)
  46. Máš strach z výšek? Ano.
  47. Zpíváš si v autě? Ne.
  48. Zpíváš si ve sprše? Ne.
  49. Tancuješ v autě? Ne :-D
  50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň? Ne a ani nechci.
  51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa? Asi ještě na střední, když nás fotili na tablo. Jestli se to teda počítá :-D
  52. Zdají se ti muzikály kýčovité? Celkem ano, ale některé jsou zábavné.
  53. Jsou pro tebe Vánoce stres? Nemám Vánoce obecně ráda, ale doufám, že v budoucnu se to změní.
  54. Už jsi někdy jedla pirožky? Pravé ruské ne, ale nějaké ty jako-že-pirožky ano. Moc pečivo nemusím...
  55. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč? Jakýkoli, kde je málo těsta a hodně náplně :-D
  56. Čím jsi chtěla být jako dítě? Bohatá.
  57. Věříš na duchy? Ano, ale zatím s nimi osobní zkušenost nemám.
  58. Už jsi někdy měla pocit deja vu? Často.
  59. Bereš denně vitamíny? Neberu.
  60. Nosíš pantofle nebo bačkory? Crocsy.
  61. Nosíš župan? Nenosím, ani žádný nemám.
  62. V čem spíš? Většinou ve velkém tričku nebo v pyžamu.
  63. První koncert? Argema.
  64. Tesco, Kaufland nebo Billa? Asi Tesco. Líbí se mi, že tam mají i oblečení, kosmetiku, knížky a tak. Moc nemusím hypermarkety, kde je vyloženě jen to jídlo.
  65. Nike nebo Adidas? Ani jedno, nenosím sportovní oblečení. Ale plánuji si koupit boty na běhání a nevím proč, ale větší důvěru ve mně vzbuzuje Nike.
  66. Brambůrky nebo křupky? Brambůrky na 100%.
  67. Buráky nebo slunečnicová semínka? Slunečnicová semínka jsem ještě nejedla, takže buráky a úplně nejvíc burákový máslo :-D
  68. Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien? Nee, vůbec.
  69. Brala jsi někdy hodiny tance? Na základce jsem chodila na taneční. Nejsem moc pohybově nadaná.
  70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? Tak hlavně, aby bavilo jeho :-) A dokázal se uživit a nežil od výplaty k výplatě.
  71. Umíš srolovat jazyk? Nee :-D
  72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování? Ne, něco takového existuje?
  73. Už jsi někdy plakala radostí? Ano, často jsem dojatá.
  74. Máš nějaké gramofonové desky? Nemám.
  75. Máš gramofon? Nemám.
  76. Zapaluješ pravidelně kadidlo? Ne :-D
  77. Už jsi někdy byla zamilovaná? Ano a vždycky do nesprávného chlapa.
  78. Čí koncert bys ráda viděla? Docela bych šla na kapelu Team. Mám ráda jejich hudbu.
  79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy? Už dloouho na žádném.
  80. Studený nebo horký čaj? Teplý asi.
  81. Čaj nebo káva? Čaj.
  82. Gumoví medvídci nebo čokoláda? Na sladké moc nejsem, ale spíš čokoláda.
  83. Umíš dobře plavat? Nevím, jestli dobře, na žádné závodní úrovni to není, ale plavu moc ráda.
  84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? Anoo :-)
  85. Jsi trpělivá? Jak v čem.
  86. Diskžokej nebo skupina na svatbě? To vůbec nevím.
  87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži? Na střední jsem vyhrála školní soutěž v kancelářském psaní na počítači. Jinak nedávno jsem vyhrála fén a občas mi přijde nějaká kosmetická výhra.
  88. Už jsi někdy byla na plastické operaci? Ne, ale jednu mám v budoucnu určitě v plánu.
  89. Máš raději černé nebo zelené olivy? Olivy nevyhledávám, ale když už, tak černé.
  90. Umíš plést, nebo háčkovat? Neumím.
  91. Ideální místo pro krb? Obývák.
  92. Chceš se vdát? Ano.
  93. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? Nejsem.
  94. Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná? Do o rok staršího zadaného kluka od nás ze školy :-) A do Enriqua Iglesiase! :-D
  95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem? Už ne, ale dřív jsem to dělala.
  96. Máš děti? Nemám.
  97. Chceš děti? Zatím nevím.
  98. Tvoje oblíbená barva? Zelená a černá.
  99. Chybí ti právě někdo? Princ.
  100. Něco, co se ti přihodilo ve škole? No, není to asi úplně mega vtipné, ale pamatuji si na situaci, díky které vznikla přezdívka, kterou mě oslovovaly spolužačky na střední :-D Bavily jsme se před zkoušením ze zeměpisu o různých zemích, kde co roste, co za zvířata kde žije a tak. No a já povídám: "Klokani vlastně žijou v Africe, že jo?" Samozřejmě ve srandě. A holky se toho chytly a od té doby mi říkaly klokane.
Tak co říkáte na tento TAG? Mně přišel celkem zajímavý, ale některé otázky byly fakt divné :-D

20 komentářů:

  1. konečne trochu iný tag :) normálne si ma inšpirovala k jeho napisaniu na mojom blogu. Ale asi by som si ho trochu upravila a niektoré otázky vyhodila. Ale potom by to už nebol tag 100 otázok :D
    Pridávam sa k citatelom :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Právě že mi taky některé otázky přišly absurdní, ale jak píšeš, kdybych je vymazala nebo nahradila jinými, už by to nebyl ten původní TAG :-D

      Vymazat
  2. super už sem to použila ale divná otázka s tím medvědem a vosama

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem na tento tag natočila video

    OdpovědětVymazat
  5. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    NITESA

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepší :P jinak tady je naše adresa společně s kamarádkou nanáš blog! :http://bonbonci-komiks.blog.cz/
    doufám, že se ti bude líbít!
    ViviLOLperry

    OdpovědětVymazat
  7. Nevadí , že jsem tag dala se svými odpověďmi dala na svůj blog ? popřípadě se prosím na mé odpovědi podívejte

    OdpovědětVymazat
  8. Juuuu, moc pěkné :-)) Máme skoro stejné odpovědi :-))
    http://alittlebitaboutcl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Tag jsem i s odkazem na tvůj blog umístila na svůj, snad ti nevadí, že jsem si ho "vypůjčila" :) můj vyplněný tag je zde: http://lovethemadworld.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. No jo, ty divné otázky jsou asi v každém tagu ;)
    http://jasmineday99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. je to moc dobré ;) určitě použiji u svého videjka :) děkuji za tipy :*

    OdpovědětVymazat
  12. Kupóny není potřeba vystřihovat, jsou na http://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.