sobota 21. září 2013

Sephora Moisturizing body lotion Strawberry

Před pár dny jsem začala používat nové tělové mléko a řekla jsem si, že vám o něm musím pár slov napsat :-) Jedná se o hydratační tělové mléko s vůní jahody ze Sephory. Běžná cena je 210 Kč, já jsem ho koupila ve slevě za 150 Kč. A už předem můžu říct, že za tu cenu vážně nestojí. Mám doma ještě jedno mléko od Sephory, a to je bezvadné, proto jsem počítala s tím, že i toto bude super. Ale bohužel...


Začnu tím největším negativem pro mě, a to vůní. Nebo spíš "vůní" :-D Když si přičichnu k lahvičce, mléko mi voní. Jako žádná přírodní vůně jahod to samozřejmě není, ale vůně je sladká a příjemná. Problém nastává, když si mléko rozmažu po těle. Vůně se mění v hnusný chemický pronikavý smrad. Fakt to smrdí brutálně, až se mi zvedá žaludek :-( Normálně cítím mokrého psa nebo něco takového :-D Naštěstí se mažu před spaním, takže ten smrad nemusím čuchat nějak extra dlouho. Ráno už naštěstí cítit není.

 

Mléko je velice řídké, až vodové. Roztírá se dobře a vstřebává se přímo bleskurychle, samozřejmě je to ale na úkor hydratace. Mně osobně hydratace, kterou mléko poskytuje, stačí, protože mám na těle normální pokožku a hlavně jsem zvyklá střídat výživné krémy/másla s lehkými mléky, takže fajn. Složení mě vůbec nezaujalo, snad jen ten výtažek z jahody a absence parabenů...

 

No, celkově hodnotím toto tělové mléko jako podprůměrné. Za 150 Kč nebo dokonce 210 Kč nestojí ani náhodou, cena, která by odpovídala efektu, je tak třetinová. Velkým minusem je parfemace, k plusům řadím to, že mléko se rychle vstřebává a nezanechává mastnou pokožku. Vzhledem ke složení pokožka ani mastná být nemůže, protože nemá z čeho, haha...

 

Opravdu s mlékem spokojená nejsem a v této parfemaci si ho rozhodně už nekoupím. Naopak to druhé mléko od Sephory, které mám, je moc fajn, takže nevím, co se tady stalo... 1/10.

1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.