středa 18. září 2013

Sephora Mattifying foundation

Hezký den všem. Dnešní článek bude o pudrovém make-upu, který naprosto MILUJU. Jedná se matující make-up od značky Sephora v odstínu 21 clair light. Zakoupila jsem ho pochopitelně v parfumerii Sephora, a to za 190 Kč.



 Pro mě je to první matující make-up, který opravdu matuje déle než hodinu. Kryje velice slušně. Momentálně mám pleť v o dost horším stavu, než jsem zvyklá, ale i tak mi stačí zakrýt ty největší pupínky korektorem, pak použít tenhle make-up a mám pleť opět jak ze žurnálu :-) Zároveň vypadá velice přirozeně a sametově. Odstín 21 clair light je světloučký a vyhovuje mi.
Součástí balení je i černá latexová houbička a zrcátko, oboje je uložené ve spodním patře. Houbička je parádní a ničím jiným se mi make-up nenanáší tak dobře a tak dobře nekryje.

 
V některých recenzích jsem četla, že tento make-up velice rychle ubývá, ale s tím nemohu souhlasit. Mám ho už déle jak 3 měsíce a nezdá se mi, že by ho ubylo nějaké extrémní množství. Cena 190 Kč je velice přijatelná. Některé drogérkové make-upy stojí i víc a jsou na prd. Jediné minus tohoto make-upu je pro mě to, že pleť docela vysušuje... Během dne i po odlíčení cítím trochu pnutí na obličeji a připadá mi takový stažený. Takže bych ho doporučila vyloženě na mastnou či smíšenou pleť, na kterou je vlastně i určen. Jen kvůli tomu  vysušování ode mě nedostává plný počet bodů, ale o bodík méně - 9/10.

2 komentáře:

  1. Něco takového bych potřebovala, pleť se mi momentálně zbláznila a mastí se víc, než v pubertě =/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej... Mně se sice mastí pořád stejně, ale po vysazení antikoncepce poprvé v životě na vlastní kůži cítím, to je to akné :-/ :-D Tenhle make-up i skvěle kryje a skutečně dlouho vydrží. Myslím si, že ani cena 190 Kč není nijak závratná... Na mastnější pleť bude určitě bezva :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.