sobota 14. září 2013

Nivea Tělové mléko do sprchy pro suchou pokožku

Tělové mléko do sprchy jsem původně neměla v plánu zkoušet. Sice jsem měla dobré zkušenosti s tělovými kondicionéry od Lushe, které fungují na podobném principu, ale tělové mléko do sprchy mě vůbec nelákalo. Měla jsem utkvělou představu, že by mi mléko nešlo smýt, měla bych pak ulepenou pokožku a upatlanou vanu. Nakonec jsem díky všem pozitivním recenzím i já zatoužila ho vyzkoušet a zúčastnila se soutěže, kterou pořádala značka Nivea. No a po nějaké době mi přišla výhra - velké balení tělového mléka do sprchy pro suchou pokožku s obsahem mandlového oleje :-) Dnes se s vámi podělím o své dojmy z tohoto produktu.


Moc se mi líbí balení, působí na mě tak jako důvěryhodně :-) Když jsem si k mléku prvně přičichla, vůně mi připadala typicky niveácká, stejná jako u klasického krému v modrém plechovém kelímku. Ale při použití voní jinak. Těžko definovat jak, ale rozhodně mi voní. Zde je nafocené složení:




Použití je jednoduché. Umyju se sprchovým gelem, opláchnu, nanesu tělové mléko, trošku ho vmasíruji do pokožky, opláchnu a osuším se. Efekt je rozhodně moc fajn. Lhala bych, kdybych napsala, že mám stejně vyživenou pokožku jako po použití normálního krému na tělo. Hydratace je ale rozhodně ucházející. Po osušení jsem vůbec necítila pnutí pokožky. Kůže byla hladká a vůbec ne ulepená. Jsem příjemně překvapená a rozhodně vám tělové mléko do sprchy mohu doporučit k vyzkoušení. 9/10.

3 komentáře:

  1. Achjo, koukám, že mám na něj alergii, to mě štve :(.

    OdpovědětVymazat
  2. Musela jsem si ho koupit taky, tak jsem na něj zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.