pátek 20. září 2013

Má sbírka vzorečků, cestovních balení a miniaturek

Ahoj :-) Dnes si dáme trochu netradiční článek. Ráda bych vám ukázala svou sbírku vzorečků, cestovních balení a miniaturek (dále VCM). Vzorky k nákupu dostávám moc ráda a pak se ještě radši svou sbírkou probírám a studuju, co k čemu slouží :-D Také si ráda kupuji miniaturky a cestovní balení různých kosmetických produktů, protože je fajn moci věc vyzkoušet před zakoupením plného balení. Občas nějaký VCM použiju, ale spíš si furt říkám, že si je budu nechávat na cestování... I když já stejně nikam necestuji :-( Takže bych je asi měla začít používat :-D
VCM si ukládám do tohoto plastového kyblíku.



Je jich hodně, ale ani tak nejsou všechny :-D Například VCM od Lushe si schovávám ve své Lush krabici, která je momentálně zarovnaná dalšími krabicemi a nachází se na dně skříně :-D
VCM rozdělím do několika kategorií, aby to bylo přehlednější.
Vlasy
Make-upy

Krémy na obličej

Masky na obličej

Čištění pleti

Ostatní péče o pleť

Parfémy


Tak co na mou sbírku říkáte? Taky milujete VCM? :-D

7 komentářů:

  1. Taky syslim různý vzorečky. Ale ty masky na plet ti teda závidim. :D

    OdpovědětVymazat
  2. No teda toho je, sice se vždycky rozčiluju u spotřebovávání vzorečků, ale zrovna zkoušení těch tvých by mě určitě bavilo :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Takových vzorků ! Takovou spoustu masek, bych chtěla mít doma taky... ta čokoládová vypadá velice dobře :) Avene jsem chtěla také vyzkoušet, ale nikde jsem vzorky této kosmetiky nesehnala. Od Eucerinu jsem zkoušela krém na oči, tělové mléko a čistící gel - také vzorečky. A byly fajn ;) A malé vzorečky voňavek jsem měla také - spoustu, ale časem se mi to nějak rozuteklo :D Teď jsem akorát zkoušela vůni od Rihanny ve vzorečku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na masky se hodně těším :-) Zrovna dodělávám jednu svou stálici a další balení si momentálně kupovat nebudu, protože chci testovat právě tyhle pytlíčkové. Avéne mi přinesla ségra odněkud z lékárny... Studuje na zdravotní sestřičku, takže se dostane na různá místa :-D
      A jak ti voní parfém od Rihanny? :-) Mě ta vůně docela příjemně překvapila.

      Vymazat
    2. Je to zvláštní vůně. Já mám vzorek parfému od Rihanny, který je docela dost silný a výrazný, ale líbí se mi i tak. Zrovna jsem ho přidala do článku na blog, takže se určitě můžeš podívat. Nevím, jak bych vůni popsala.. asi bych si jí sama nekoupila, ale i tak se mi líbí. Mám z ní prostě takový rozporuplný pocit..

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.