středa 25. září 2013

Má sbírka laků na nehty

Hezký den všem :-) V dnešním článku vám ukážu svou sbírku laků na nehty. Donedávna jsem lakování nehtů téměř neřešila, protože jsem pracovala v potravinářství a měli jsme zákaz nosit nalakované nehty. Samozřejmě jsem doma nějaké laky z dřívějška měla, ale téměř jsem je nepoužívala. Teď už žádný zákaz nosit nalakované dlouhé nehty naštěstí nemám, takže si to docela užívám a má sbírka se pomalu rozrůstá :-D
Laky skladuji v krabičce od Senzaboxu, všechny pěkně pohromadě.


Essence

05 Toffee to go
06 Hazelnut cream pie
61 Fame fatal
79 Viva la green
95 Wanna be your sunshine
Limitka Hugs & kisses 02 Love it or leave it
Limitka A New league 03 Oh de prep
Limitka A New league 04 Tommy´s favorite green
Limitka Fruity Sealing top coat
Quick dry top coat
Studio nails base sealer  



U laků od Essence se mi líbí barvy, kryvost (dávám 2 vrstvy a u všech to naprosto stačí) a způsob nanášení (štěteček). Všechny laky mám z té staré kolekce, u té nové jsou štětečky údajně mnohem horší. Naopak nejsem moc spokojená s výdrží. Některé laky se mi začínají loupat už druhý den po nalakování, další třetí. Nikdy se mi nestalo, že by lak vydržel na nehtech třeba 5 dní. Odstínově se mi nejvíc líbí 79 Viva la green a 04 Tommy´s favorite green. Vůbec nejsem ulítlá na zelené laky :-D Spokojená naopak nejsem se svrchními a podkladovými laky. Base sealer jsem si koupila omylem, myslela jsem, že si beru ten jejich slavný top coat a přišla jsem na svůj omyl až doma. Je k ničemu, naopak se mi zdá, že se mi lak olupuje mnohem dřív, když ho použiju. Top coaty sice dodají nalakovaným nehtům krásný lesklý vzhled a zpevní je, ale také mi nepřijde, že by prodloužily trvanlivost laku.

Maybelline Colorama

47, 93, 191, 214, 217, 255
Coloramy nemám příliš v oblibě :-( Nechala jsem se unést tou slavnou akcí 1+1 zdarma za 40 Kč. Laky bohužel příliš nekryjí, musím dávat 3 vrstvy k úplnému krytí. Výdrž je průměrná, laky se začínají olupovat přibližně po 3 dnech. Nejvíce se mi líbí opět zelené odstíny a taky ty stříbrné třpytky.

S-he

224, 233, 306, 384, 463
Prastaré laky od S-he téměř nepoužívám (určitě se už ani nevyrábí! :-D). Laky jsem si koupila/dostala před hodně dlouhou dobou, kdy jsem ráda nosila výrazné laky v tmavších odstínech, jako tmavě modrá a tmavě fialová. Výrazné nehty mám ráda pořád, ale oblíbila jsem si spíš barvičky jako růžová, červená nebo zelená. U těch tmavých barev bylo krytí v pohodě, bílá je hrozná a béžová kryje blbě. Na výdrž už si bohužel nevzpomínám... S laky od S-he se zřejmě brzy rozloučím, takže nemá cenu psát podrobnější hodnocení.

Rimmel

Lycra pro 293 Pop rose
Lycra pro 420 Aqua cool
Wear maxx 322 Russet flame
60 seconds 400 Starlet
Rimmel je má nejoblíbenější značka, co se laků na nehty týče. Všechny laky, které momentálně mám doma, mi naprosto vyhovují. Laky z řady Lycra pro mají širší štěteček, se kterým se mi lakuje moc dobře. Kryjí perfektně ve dvou vrstvách a hlavně ta výdrž! Laky od Rimmelu mi vydrží na nehtech bez podlaku i nadlaku 5 dní! Možná by vydržely i delší dobu, ale já se stejným lakem na nehtech ne :-D Bohužel odstín 322 Russet flame už mám doma hodně dlouho a začíná dost vysychat :-( Zkusím ho naředit a když to nepůjde, budu se s ním muset bohužel rozloučit. Ale všechny ostatní laky jsou v perfektní kondici a já doufám, že tak zůstanou ještě hodně dlouho :-) Nejvíc se mi líbí odstín 293 Pop rose.

Avon

Colortrend Pink
Nail experts Peeling and brittleness solver
Tady jen pár slov.. Lak v odstínu Pink jsou vlastně nafialovělé třpytky v průhledném laku. Občas ho použiju jako svrchní lak, když mám na nehtech barevný lak do růžova nebo do vínova. Jako oživení je to super.
Naopak ten druhý průhledný lak mi přijde k ničemu, ani pořádně nevím, jaká je jeho funkce. Zkoušela jsem ho jako podlak, nadlak i jen tak jako průhledný lak a vždycky měl mizernou výdrž. Nebaví mě.

NYC

258 Prospect park pink
268 Fashion ave fuchsia
K těmto lakům taky nemám moc co říct, protože je téměř nepoužívám. Odstín 258 mi přijde nudný a 268 zas moc křiklavý, na nehtech hází odlesky do modra, což se mi nelíbí. Jinak krytí v pohodě, výdrž průměrná.

Ostatní

Catrice 400 Blue cara ciao
Gabriella Salvete č. 149
L´Ambre č. 7
Miss sporty č. 312
Classics charming č. 54
Nail lacquer č. 68
Lak od Catrice v odstínu 400 Blue cara ciao naprosto miluju! Je to ta nejúžasnější modrá, jakou jsem kdy viděla. Lakuje se moc dobře, parádně kryje a na nehtech vydrží přibližně 4 dny.
Gabriella Salvete č. 149 je moc pěkná stříbrno-šedá barvička. Bohužel mě zklamala výdrž, lak se už druhý den po nalakování začíná loupat (hlavně špičky). Kryvost taky není bůhvíjak úžasná, dávám 2 vrstvy, ale pro úplné krytí to chce 3.
Lak od L´Ambre má perfektní odstín, který mě fakt baví, ale opět - výdrž je velice bídná. Loupe se ještě dřív než lak od Gabrielly. Kryvost O.K.
Zlatý lak od Miss sporty jsem víceméně ještě nepoužila. Jen jsem ho zkoušela na jeden nehet a zdá se O.K. (užitečná recenze, že? :-D)
Lak od Classics charming (je to vůbec značka?) jsem koupila v drogérii Teta a je úplně na prd. Jakž takž kryje až v pěti vrstvách, příšernost prostě :-D
A nakonec tu máme můj nejčerstvější úlovek - efektový lak od Vietnamců za 25 Kč. Moc se mi líbí jako svrchní lak na barevně nalakovaných nehtech. Zkoušela jsem ho použít si samostatně v několika vrstvách, ale nevypadalo to dobře a hlavně se ta krusta laku začla po pár hodinách loupat.
 Jaké jsou vaše oblíbené laky na nehty? :-)

5 komentářů:

  1. Classics Charming jsou moje oblíbené laky, akorát za těch dvacet korun je to občas loterie, jestli zrovna bude nebo nebude mít dobrou formuli :-D Jinak ten průhledný od Avonu je proti štěpení nehtů, já ho používám jako podlak a chrání skvěle, nemůžu si ho vynachválit, ovšem mám nějakou novější verzi podle lahvičky, možná změnili složení... kdo ví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten můj zelený teda dobrou formuli nemá :-D :-D V lahvičce vypadal tak nádherně, říkala jsem si, že na léto bude ideální, ale to krytí je fakt tragédie. Opravdu musím dát 5 vrstev a i tak mi nehty prosvítají :-/ Ahaa, proti štěpení nehtů... Děkuji za info :-)

      Vymazat
  2. Lak od zn. Essence jsem snad ještě neměla. Nějak mě ta značka co se týče laků neláká. Barvy má sice hezké, ale bála bych se té výdrže.. Lak od Catrice nebo Gabriella Salvete .. to je něco pro mě.. ! A také laky NYC jsou krásné - nejen barvy - ale také cena - a výdrž ! :) Jinak já mám laků na nehty jen pár, ale když se to dá dohromady i s laky, co má mamka, tak je toho pěkná hromada.. ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká sbírka :), já jsem ujetá na třpytivé laky a cokoliv co je červené a třpytí se, miluju :D!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem dostala od kamarádky classics charming růžový. Skvěle drží, dlouho vydrží, neloupe se, stačí jedna až dvě vrstvy. Nevím ale bohužel, kde se dá koupit. Jinak mám ráda rimmel. Jen tyto dva laky mi vyhovují, jinak laky nic nevydrží :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.