neděle 1. září 2013

Lush Krém na holení Prince

Krásný den všem. Dnes mám pro vás recenzi na holicí krém od značky Lush. Krém jsem měla zhruba před rokem ve vzorečku a docela mě zaujal. Krásně voněl a holení s ním bylo velice příjemné. Proto jsem si řekla, že si pořídím plné balení. Momentálně krém stojí 227 Kč (menší balení) a 430 Kč (velké balení). Já mám to malé a vím jistě, že když jsem ho kupovala, tak stál míň... Lush celkem podražil. No nic... :-D



Prince slibuje, že s jeho pomocí dokonale oholíte jak strniště, tak i nohy a podpaží. Čili je vhodný jak pro muže, tak pro ženy. Vzhledem k jeho vlastnostem si nedovedu představit, že by ho některý muž dobrovolně používal :-D Krém totiž ucpává žiletku. Ale fakt nehorázně. Při obsahu všech těch másel a vosků a jeho tuhé konzistenci se to asi dalo čekat, ale mě to fakt hodně otravuje. V praxi to vypadá tak, že nohu jednou přejedu žiletkou, žiletku vyčistím starým kartáčkem na zuby, zase přejedu, zase vyčistím a tak furt dokola. Jinak se mi s jeho pomocí nohy holí dobře, krásně to klouže a ještě se mi nestalo, že bych se pořezala. To se mi dřív stávalo často. Bohužel na holení jiných míst mi nevyhovuje. V podpaží i v tříslech se mi dělají pupínky, když ho používám, a navíc krém ty chloupky jako by vůbec nezměkčí, ani je nepokryje, takže to při holení celkem drhne.



Další věc je, že když používám při holení tenhle krém, rostou mi chloupky rychleji. Absolutně si to nedovedu vysvětlit, ale je to tak. Na nohách mi už po pár hodinách po oholení začnou rašit nové chloupky (takové ty černé tečky), a to mi teda dost vadí.



Plusem krému je určitě jeho složení. Bohužel se mi nepovedlo ho nafotit celé, ale obsahuje např. gel z lněného semínka, růžovou vodu, kakaové a bambucké máslo, glycerín, mandlový olej nebo mandarinkovou a pomerančovou silici. Krém donedávna krásně voněl po pomerančových květech, ale před pár týdny bohužel načichnul plastem z kelímku a smrdí trochu jak spálená guma :-( Ačkoli má krém zanechávat pokožku hladkou a vyživenou /někdo dokonce říká, že už nemusí používat tělový krém po holení/, moji pokožku nevyživuje a určitě se namazat musím.
Z krému jsem tedy docela rozpačitá a znovu si ho už nekoupím. Pozitivně hodnotím jeho vůni (že načichnul od kelímku, za to krém nemůže), složení a to, že se s ním poměrně dobře holí nohy.
K negativům patří rozhodně to, jak moc ucpává žiletku, že mi pokožku nevyživí a na některých partiích se mi dělají po oholení pupínky. Rovněž se mi vůbec nelíbí, že mi rostou chloupky rychleji. Krém ode mě bohužel vyšší hodnocení než 3/10 nezíská.
Znáte tenhle krém na holení?

1 komentář:

  1. ja som o nom este nikdy nepocula :)

    Ak hladas tip na super pletovu kuru najdes ho tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/ryor-hydratacne-kapsule.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.