úterý 10. září 2013

L´Occitane Velvet hand cream Rose

Hezký den všem :-) Dnes se s vámi podělím o své dojmy z jednoho moc fajn krému na ruce od firmy L´Occitane.


Moc se mi líbí balení. L´Occitane si opravdu umí s obaly vyhrát, narozdíl třeba od Lushe. Krém jsem si zakoupila loni v e-shopu s kosmetikou L´Occitane v nějaké sadě, jejíž cenu už si nepamatuji. Ale krém se stále prodává, aktuálně stojí 195 Kč. Je ho 30 ml. Slibuje, že pokožku ochrání před vysušením a nepříznivými vlivy díky obsahu bambuckého másla, oleje z růže, včelího vosku, slunečnicového oleje atd. Na celé složení se můžete podívat tady:

Krém je v porovnání s ostatními krémy od L´Occitane, které jsem dosud vyzkoušela, poměrně řídký. Já ho používám tak, že po rozetření si ruce chvíli masíruji a pak počkám 1-2 minuty, než se krém vstřebá. Není vůbec mastný, takže je možné ho používat klidně v práci. Nemusíte se bát, že budete mít mastné ruce a umastíte tak všechno v okolí, to u tohoto krému opravdu nehrozí.

Voní po růžích, je to taková malinko starobylá nebo babičkovská vůně. Já osobně mám tyhle typy vůní ráda, ale třeba mojí ségře smrdí. Vůně je poměrně intenzivní a když si namažu ruce těsně před spaním, ráno ji ještě trochu cítím. Takže joo, já krém hodnotím velice kladně a určitě se nebudu bránit vyzkoušení dalších variant jako je např. Verbena, Fleur Chérie, Levandule nebo Mandle. 9/10 a určitě doporučuji k vyzkoušení :-)
Máte rádi kosmetiku L´Occitane? :-)

2 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.