úterý 24. září 2013

Fleur de Santé Sugar & Milk body cream

Poslední dobou mi přijde, že nepíšu o ničem jiném než pořád jen o tělových krémech :-D A překvapivě ani dnešní recenze nebude výjimkou. Krémy teď hodně střídám, mám jich rozpoužívaných 5. Dnes budu hodnotit tělový krém od Fleur de Santé. Krém jsem získala v rámci exchange, tuším, že jsem ho vyměnila za ten hrozný oranžový make-up od Dermacolu :-D A výměna to tedy rozhodně nebyla nevýhodná ;-)


Balení mi přijde staromódní, ale svým způsobem na mě působí sympaticky a důvěryhodně. Krém voní dost zvláštně. Parfemace mi nepřipomíná mléko ani cukr ani vlastně celkově nic konkrétního. Parfemace je dost výrazná, ale neobtěžující a z kůže pak není téměř cítit. Konzistence je hodně kluzká a silikonová, až jako by vosková.


Krém se bezvadně nanáší, rozmazává i vstřebává. Překvapilo mě to, protože většinou krémy/másla obsahující bambucké máslo se vstřebávají hodně pomalu a někdy taky vůbec. Naštěstí u tohoto krému je to naprosto v pohodě. Na zpevňující účinky nevěřím, výživa pokožky je pro mě dostačující. Na složení se můžete podívat tady:




Krém rozhodně hodnotím kladně. Vlastně celkově mi kosmetika od Fleur de Santé nepřijde vůbec špatná. Kvalitou bych řekla že je to takový lepší Oriflame. Krém Sugar & Milk mi vyhovuje. Ačkoli vlastně ani nevím, co bych mu vytkla, k mým nejoblíbenějším krémům se zatím nezařadil. 7/10.

1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.