úterý 10. září 2013

Essence - Rtěnka In the nude (č. 52)

Zdravím :-) Dnes vám něco povím o rtěnce In the nude od značky Essence. Rtěnku jsem si koupila proto, že mě zaujala v tomto videu. Navíc jsem doma v té době žádnou nude rtěnku neměla, tak nebylo co řešit :-) Péťa o ní říkala, že je hodně hydratační, má mizernou výdrž a není příliš pigmentovaná. Moje zkušenost je přesně opačná :-D Tady se opět potvrdilo, že každému sedne něco jiného.



Balení se mi celkem líbí. Samozřejmě je plastové a působí levně, stejně jako obaly u dalších produktů od Essence, ale já jednoduchost ráda a líbí se mi i průhledná část balení, díky které je krásně vidět barva rtěnky, aniž byste ji museli otvírat. Já mám rtěnek pár, takže je nepravděpodobné, že bych si nevybavila, jakou má která rtěnka barvu, ale u sběratelek dekorativky se to může klidně stát :-) Rtěnka In the nude krásně sladce voní, její vůně mi připomíná karamelové bonbony.

Podle mého názoru rtěnka není hydratační a použití bez balzámu pro mě nepřichází v úvahu. Zde je foto těsně po nalíčení:



A tady se můžete podívat, jak rtěnka vypadá po 4 hodinách. Po 2 hodinách jsem ji nanesla znovu, už bez balzámu.

Takže vidíte, že žádný zázrak to není. A to má rtěnka ještě dnes svůj lepší den. Měla jsem ji na rtech i včera a vypadalo to ještě o dost hůř. Neřekla bych, že moje rty přímo vysušuje, ale shlukuje se do ostrůvků a hodně zalézá do vrásek, zejména když ji použiju během dne bez balzámu. Jinak barvička je to pěkná, opravdu tělová a nenápadná. Hodnotím 6/10.
Máte rtěnku In the nude doma? Nebo nějakou jinou od Essence? Jak vám vyhovuje?

3 komentáře:

  1. Já jsem si dnes koupila ve slevě rtěnku od Essence "Honey Bee", obal vypadá podobně, jako u téhle tvojí rtěnky, doufám, že bude dobrá ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem tu rtěnku viděla ve výprodeji :-)

      Vymazat
  2. Ze začátku jsem nějakou rtěnku od Essence chtěla, ale po přečtení několika článků mě to přešlo :D :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.