úterý 17. září 2013

Avon planet spa Dead sea minerals nourishing body butter

Ahooj :-) V dnešní recenzi zhodnotím tělové máslo od Avonu, které jsem si dost oblíbila. Objednala jsem si ho klasicky přes Avon lady v sadě ještě s jedním krémem dohromady za 248 Kč. Máslo se stále prodává, našla jsem ceny mezi 119 až 219 Kč.


Samozřejmě mě na první pohled upoutalo balení. Krém má hodně zajímavé zavírání a navíc mi přišel zabalený v krabičce, takže super. Upřímně řečeno jsem ale nejdřív toho zavírání bála :-D Měla jsem strach, že mi to ucvakne nebo skřípne prst :-D Krém se otvírá docela ztěžka, chce to fakt pořádně zabrat.


Konzistence je hodně hutná, opravdu máslová. Krém mi voní, je to hodně zvláštní parfemace, něco mezi mentolem a něčím slaným... Těžko definovat, ale je to nezvyklé a zajímavé, a originalita se cení :-) Mám trošinku problém s roztíráním a vsakováním másla, protože je opravdu velice hutné a tuhé.


Složení zde:



Máslo obsahuje hned na třetím místě Canola olej, což by měl být olej ze dvou druhů řepky, jestli jsem to dobře pochopila :-) Má zklidňující a protizánětlivé vlastnosti. Na čtvrtém místě ve složení je bambucké máslo a na předposledním mořská sůl. Dál obsahuje nějaké ty silikony, parabeny, alkohol a další fujky věci.
Co se účinků týče, tak ty mě nezklamaly. Čekala jsem od másla pořádnou porci výživy a dostala jsem ji :-) Máslo nepoužívám každý den, protože nemám vysušenou pokožku. Stačí mi použití tak dvakrát týdně, momentálně ho střídám s tělovým mlékem do sprchy a méně výživným krémem též od Avonu.
Toto tělové máslo vám mohu určitě doporučit, zejména pokud máte suchou pokožku a preferujete pořádnou výživu. Za mě 8/10.

4 komentáře:

  1. Já jsem žádné tělové máslo ještě nezkoušela, ale tohle vypadá opravdu hutně. Chtěla jsem vyzkoušet tělové máslo od zn. Cien z lidlu, myslím, že je kokosové.. Musím si už konečně nějaké pořídit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na máslo Cien jsem taky četla dobré recenze :-) Myslím, že mají víc druhů, snad 3...

      Vymazat
  2. Měla jsem ho v cestovním balení a byla jsem moc spokojená, navíc fakt miluju tu jeho wellness vůni :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, wellness vůně :-D To mě nenapadlo :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.