středa 4. září 2013

Avon naturals Moisturising body whip - Vanilla

Ahoj :-) Dnešní článek je recenzí na tělový krém od značky Avon. Krém jsem zakoupila klasicky přes Avon lady a stál mě dohromady s tělovým peelingem 99 Kč, takže super cena. Mám krémy v kelímku od Avonu moc ráda, měla jsem tenhle vanilkový už dřív a zkoušela jsem ještě variantu s růží.

 
Krém má takovou perleťovou barvičku, což se mi hodně líbí :-) Je poměrně hustý a našlehaný. Aplikuje se hodně příjemně. Do pokožky se ihned vstřebává, a to já mám moc ráda. V žádném případě nezanechává žádný mastný povlak. Vůně na těle moc dlouho nevydrží, vanilka je cítit spíš, když vyloženě přičichnete ke kelímku.



Hydratace je pro mě dostačující, ale pro někoho, kdo má rád spíš tělová másla/oleje a má vysušenou pokožku, by mohla být slabá. Za sebe hodnotím 9/10 a mohu doporučit.

2 komentáře:

  1. Krémy na tělo od Avonu jsou super, i když tohle mě zrovna neoslovilo. Mám ho zrovna v koupelně a už se těším, až ho vypotřebuju :-D Koupila jsem si tu samou sadu, co ty! Peeling byl teda lepší než ten krém, podle mě, ten jsem si oblíbila moc :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.