úterý 20. srpna 2013

TAG: Jedno slovo

Ahoj. Dnes jsem se rozhodla, že zpracuji TAG, který je na blozích celkem populární. Jmenuje se One word TAG, čili jedno slovo. Tak jdeme na to :o) Otázky jsem si půjčila od Nicky, ale na všech blozích jsou stejné :-) U některých otázek se nedalo odpovědět jen jedním slovem :-D

  1. tvoje vlasy: suché
  2. oblíbená věc: notebook
  3. sen z minulé noci: hororový (zabila jsem mečem řidiče, který jezdil s nákladním autem a rozvážel uhlí)
  4. oblíbené pití: voda
  5. auto snů: žádné (nerada řídím a po autě zatím netoužím)
  6. můj strach: trhání zubu - čeká mě to příští týden :-(
  7. čím chci být za 10 let: úspěšná a spokojená
  8. s kým jsem trávila minulý večer: sama
  9. co nejsem: pracovitá
  10. co mám na sobě: volné tričko a leginy
  11. moje oblíbená knížka: detektivky (a aktuálně vše od Pierra Franckha)
  12. co jsem naposled jedla: knedlíky polité jahodami se šlehačkou
  13. můj život: pomalu se zlepšující
  14. moje nálada: celkem O.K.
  15. moje léto: pohodové
  16. kdy jsem se naposled smála: nevííím :-)
  17. nejoblíbenější víkendová činnost: spaní
  18. můj počítač: Lenovo
  19. pivo: ovocné
  20. zima: depresivní
  21. dovolená: bude
  22. na mé posteli: bordel
  23. láska: čekám na toho pravého :-)

Jak se vám tenhle TAG líbí? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.