neděle 25. srpna 2013

TAG 15 podivných faktů o mně

Hezký den všem :-)
Dnes jsem se rozhodla zpracovat TAG, který si na ostatních blozích čtu moc ráda a hodně často se u odpovědí i zasměju. Otázky jsem si půjčila od Klárky.

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
Vyloženě rodinnou přezdívku nemám, spíš si mezi sourozenci říkáme všelijak :-) Nechci to tu moc ventilovat, ty přezdívky jsou dosti specifické :-D Ale prozradím, že na střední mi říkali klokan.

2. Jaký máš zlozvyk?
U mě je to určitě lenost, nebo spíš pohodlnost. A hodně se vyhýbám telefonování, dávám přednost buď osobnímu kontaktu, nebo mailům či SMSkám.

3. Máš nějakou fóbii?
Největší fóbii mám z pavouků. Menší kousky nebo sekáči mi nevadí, ale z těch černých oblud mívám panické záchvaty. Dál moc nemám ráda výšky, není mi třeba příjemné koukat se dolů z balkonu. Možná i lehká klaustrofobie by se u mě dala najít :-) Ale pavouci rozhodně vedou.

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Já si nezpívám :-D Ani když jsem doma úplně sama. Jinak z písniček si vždycky oblíbím jednu nebo dvě a ty pak poslouchám pořád dokola. Naposled jsem byla posedlá hitem od Bloodhound gang The Bad touch.

5. Co tě dokáže vytočit?
Když věci nejdou podle plánu a lidská zabedněnost.

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.
Trhám si kůžičku kolem nehtů, okusuju rty a všelijak se ošívám.

7. Na které straně postele spíš?
Mám vedle sebe dvě válendy, na té u zdi mám věci a na druhé spím. Takže asi jako by na levé straně se dá říct...

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/v baru?
Alko - pivo, víno, ráda zkouším i různé koktejly a sladká pitíčka :-)
Nealko - nejčastěji džus

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Tak to vůbec nevím. Měla jsem hodně plyšáků, často jsem je dostávala darem, ale žádného, na kterého bych si nějak extra pamatovala, nemám.

10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Určitě pravidelné odličování a celkově čištění pleti.

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?
No my máme vanu :-D Když se sprchuji někde, kde je sprchový kout, tak stojím čelem ke kohoutkům.

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Umím se docela zvláštním způsobem protahovat, hlavně tedy ruce :-D Ostatní vždycky nechápou, jak to dělám.

13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Úplně nej nevím... Mám ráda hranolky (smažené i z trouby), pizzu a zmrzlinu Häagen-Dazs.

14. Jakou frázi nejčastěji používáš?
Přímo frázi si teď nevybavím, ale často mívám období, kdy pořád používám nějaké slovo. Třeba očividně :-D

15. V čem spíš?
Většinou v pyžamu.

Líbí se vám tenhle TAG? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.