sobota 31. srpna 2013

Spotřebováno za srpen 2013

Ahoj všem :-) Po měsíci se opět hlásím s článkem z rubriky Spotřebováno. Tentokrát bude o dopotřebovaných produktech za měsíc srpen. Tento měsíc se mi spotřeba moc nedařila. Ještě kolem 20. jsem měla spotřebované 3 produkty a říkala jsem si, že snad ani spotřebováno tento měsíc psát nebudu :-D Naštěstí vše dobře dopadlo a já tu mám opět pár kousků, o kterých bych vám chtěla napsat.

Rituals Yogi Flow Foaming shower gel sensation

Tak tahle sprchová pěna byla naprosto dokonalá! Je to vlastně gel, který se po vymáčknutí na ruku změní v úžasnou pěnu. Obsahuje mandlový olej a výtažek z růže. Po růžích i voní, jeho vůně mi připomíná takové ty starobylé parfémy, jestli víte co myslím :-) Vůně je mi rozhodně příjemná a po opláchnutí pěny je cítit z kůže. Pěna mi pokožku nevysušila, ale ani nějak extra nevyživila. Používala jsem ji ve velkých vedrech, když jsem se sprchovala třeba 3x denně. Bohužel pěna hodně rychle ubývá, sice jsem s ní nešetřila, ale tak stejně :-D Bavilo mě ji používat, připadala jsem si, že mám celé tělo potřené pěnou na holení :-D Rozhodně doporučuji nějakou sprchovou pěnu vyzkoušet, je to fakt sranda :-) Hodnotím 10/10.

Bioderma Sensibio Rich soothing cream

Nejprve musím říct, že jsem vzoreček tohoto krému začala používat pár dní po tom, co jsem vysadila antikoncepci. Během dvou dnů se mi na čele udělalo asi 10 hrozných pupínků a já to nejdřív dávala za vinu tomuhle krému. Pak mi došlo, že to bude spíš vina té antikoncepce... Takže se krému velice omlouvám! :-D Při aplikaci mi nijak nevadil, nepálil, nesmrděl, ani nebyl nějak extra mastný, i když je určený pro suchou a velmi suchou pleť. Kterou já ovšem nemám, takže nevidím důvod, proč bych si tenhle krém kupovala v plném balení. Přišlo mi, že mi krém trošku ucpával póry na nose. S Biodermou obecně moc dobré zkušenosti nemám, mojí pleti nesedí. Krém bych ohodnotila jako průměrný a plné balení si kupovat nebudu. 6/10.


Bourjois En toute intimité

Asi nejhorší mycí gel na intimní hygienu, jaký jsem kdy vyzkoušela. Ve zkratce: chemická vůně i složení, při aplikaci mě příslušné partie někdy pálily a navíc jsem ani neměla pocit dostatečného umytí a hygieny, když jsem používala tento gel. Hodnotím 1/10 a už si ho určitě nekoupím! Přikládám foto z internetu, protože gel jsem měla přelitý v jiné lahvičce a tu původní už nemám.

Garnier Intensive 7 days Vyživující krém na ruce

Řadu Intensive 7 days jsem si dost oblíbila. Kromě tohoto krému na ruce s mangovým olejem jsem vyzkoušela ještě tělové mléko taktéž s mangovým olejem, které bylo taky super. Doma mám ještě mléko s medem a krém na ruce s kakaovým máslem, už se na ně těším :-) Tento krém má silikonovou konzistenci a nechává po namazání na rukách lehký film. Čili úplně neuschne, pořád cítíte, že ruce jsou namazané. Slibuje, že udrží ruce hebké po celý den, což je samozřejmě nesmysl. Ale špatný určitě není. Voní lehce nakysle, mango mi vůně určitě nepřipomíná. Takže jako joo, krém patří určitě k těm nejlepším, které jsem kdy zkusila. 9/10.

Linteo Kosmetické vatové polštářky s vůní heřmánku, 80 ks

Tyhle odličovací tamponky byly celkem fajn. Velkým plusem je složení - 100% bavlna. Vůni heřmánku jsem při odličování nijak neregistrovala. Jako když jsem si čichla úplně až k tamponku, tak voněl, ale jinak mi to přišlo prostě jako zbytečnost. Odličovalo se mi s nimi dobře, nijak se netrhaly, ani nepelichaly. Mohly by být ale o trochu jemnější. Nevylučuji, že si je ještě někdy koupím, ale mými favority zůstávají odličovací tamponky Lilibe. 7/10.

Garnier Pure Active ExfoBrusher

Až na tuto výjimku mám čisticí gely od Garnier velice ráda. Používám je už několik let a vyhovují mi spíš ty peelingové. Tenhle gel příšerně vysušuje a bohužel na čištění pleti moc nefunguje. Prostě ji odmastí a nazdar. Plusem je, že na pleti zanechá takový příjemný chladivý (mentolový) pocit. Kartáček byl moc fajn. Byl krásně jemný a štětiny měkké a ohebné, takže žádné drásání obličeje se nekonalo. Rozhodně si ho nechám a budu ho na čištění používat dál. Gel samotný mě ovšem neoslnil a určitě si ho už nekoupím. 3/10.

Rival de Loop Peel-Off Maske

Tahle slupovací maska byla bezvadná. Díky obsahu aloe vera a heřmánku pleť krásně vyčistila a zmatnila. Na fotce je jen horní polovina balení (druhou mám ještě nenačatou), která mi vystačila tuším na 4 aplikace, takže super. Masku jsem nechávala působit zhruba 15 minut a pak ji sloupla. Šlo to bezvadně, maska se netrhala, ani po sobě nezanechávala na pleti zbytky. Masku si určitě koupím znovu a dostává ode mě plný počet bodů. 10/10.

Garnier Intensive 7 days Zjemňující tělové mléko

Recenze zde. Bylo moc fajn, určitě koupím znovu, jen asi s jinou vůní. 9/10.

Nivea Diamond touch crème oil shower

O sprcháči jsem psala tady. Byl celkem fajn, ale nic po čem bych toužila znovu. 6/10.

Helena Rubinstein Color clone perfect complexion creator

Nevím, jestli se vůbec dá make-up zhodnotit z jednoho pidi vzorečku, ALE... Mně se zdá naprosto božský! Rozhodně je to jeden z nejlepších make-upů, ne-li úplně nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela. Nádherně kryje, ale zároveň vypadá přirozeně, na mé smíšené pleti vydržel od rána do večera téměř neporušený, akorát jsem si musela odsát mastnotu z T-zóny a přepudrovat se. Večer jsem měla co dělat, abych ho odlíčila. Dle popisu výrobce má pleť vyhlazovat (souhlasím), zmatňovat (nesouhlasím) a zachovávat její přirozený tón (souhlasím). Má středně krycí schopnost, která je pro mě naprosto dostačující. Měla jsem vzoreček make-upu v nejsvětlejším odstínu Shell a seděl mi dobře. Požádám v Sephoře ještě o jeden vzoreček a pak se rozhodnu, jestli si koupím plné balení. Zatím hodnotím 9/10.

L´Occitane Bonne Mère Gentle cream

Recenze tady. Na krém jsem nezměnila názor, stále se mi zdá úžasný a hodnotím ho 10/10. Konkrétně tento krém si ale už znovu kupovat nebudu, ráda bych vyzkoušela jiné produkty z řady Bonne Mère.

L´Occitane Ultra matte fluid

Spotřebovala jsem první ze tří vzorečků matujícího fluidu, které jsem dostala k nákupu v obchodě L´Occitane. Je z andělikové řady a má za úkol mastnou a smíšenou pleť dlouhodobě zmatovat a rozjasnit. Samozřejmě z 1,5 ml produktu nepoznáte všechno, ale během těch tří aplikací, na které mi vystačil, jsem si dlouhodobého zmatnění nevšimla. Ano, po nanesení je pleť matná a dá se říct i rozjasněná (vypadá zdravě), ale déle než pár hodin efekt nevydrží. Trošku mě na pleti těsně po aplikaci pálil, což se mi děje i s druhým produktem z andělikové řady, který jsem vyzkoušela - pleťovou vodou. Pokud bych měla fluid hodnotit teď, dostal mi ode mě hodnocení 6/10. Je ale možné, že po důkladném vyzkoušení a pravidelném používání se hodnocení ještě změní :-)

Herbavera Olivový krém

Psala jsem o něm tady, v článku o propadácích, takže je evidentní, že jsem si ho rozhodně neoblíbila. Vůbec nevyživoval, byl takový hrubý a hodně řídký. Používala jsem ho nejdřív na ruce, pak na chodidla a jsem fakt ráda, že už je dopotřebovaný :-D 1/10.

A na závěr tu máme malé nahlédnutí do hygienického koutku :-) Oba produkty, které vidíte na fotce, vám mohu doporučit. Zubní pasty Elmex jsou svou kvalitou vyhlášené a vlhčený toaletní papír z Billy od značky Clever mě příjemně překvapil svou kvalitou při ohledu na cenu.
Co vaše spotřebované produkty za srpen? :-)

1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.