neděle 4. srpna 2013

Propadáky I.

Všechny vás zdravím :-) V dnešním článku jsem se rozhodla sepsat krátké recenze o kosmetice, kterou jsem používala nebo používám během posledních pár měsíců, a která mi z různých důvodů nevyhovovala.


 

Rimmel BB cream

Díky bohu za to, že ho mám jen ve vzorku. Vlastně ve dvou vzorcích, neee :-D Byl jako dárek k časopisu Joy, pokud se nepletu... No a je teda úplně na prd. Jediné, co můžu pochválit, je odstín. Žádný oranžový hnus, je skutečně světlý. Pro úplné Sněhurky to asi nebude, ale zkrátka pro běžně světlou pleť je fajn. Jinak je to ovšem hrůza. Špatně se roztírá, cuckuje, krytí je velice nízké, vůbec nematuje a výdrž taky není žádný zázrak.



Biosilk Silk therapy

Vím, že Biosilk pokládá spousta děvčat za zázrak, který jim zachránil vlasy, ale já s ním spokojená nebyla. Jediné, co udělal, bylo to, že mi vlasy uhladil, což ale dokáže každý vlasový olej nebo krém. Jo a hezky voní, tak jako zajímavě :-) Jinak se nic nestalo. Vlasy nemám na pohled zdravější, konečky (překvapivě) zacelené nejsou... Prostě naprosto průměrný produkt, kterých seženete v drogérii desítky. Lahvičku mám už skoro vypotřebovanou, ten malý zbyteček, co zůstává na dně, si povezu na dovolenou spolu s dalšími vzorky a mini baleními produktů.


Oriflame Matte touch day gel-cream

Tento krém si koupila v sadě spolu s nočním krémem ze stejné řady. Zatímco ten noční je super a mám ho už skoro vypoužívaný, tenhle mojí pleti vůbec nesednul a musela jsem ho darovat ségře. Ačkoli má matovat, tak jsem po něm lesklejší než po většině krémů, které jsem kdy vyzkoušela. Vůbec se nevsakuje a když si přejedete rukou přes tvář, tak dělá cucky, takže jako podklad pod make-up je naprosto nevhodný. Ségře tedy taky cuckuje, ale mastná po něm není, tak ho občas použije.

 

Herbavera Olivový krém

Pro mě naprosto nevyhovující krém na ruce. Vůbec nevyživuje, nehydratuje, smrdí, a má hodně divnou konzistenci, takovou jako by hrubou. Přijde mi, jako by v krému byl namletý nějaký prášek nebo něco takového... Používám ho na chodidla a jsem ráda, že ho za chvíli dodělám. Ségra má krém na ruce z téže řady (konopný), a taky si na něj stěžovala. Takže Herbavera za nás už ne-e.

 

La Roche-Posay Physiological micellar solution

Já nevím, jestli mám na ty micelárky takovou smůlu nebo co, ale zatím mi žádná, kterou jsem vyzkoušela, nevyhovovala. Ani tahle není výjimkou. Odličuje velice průměrně, s gelovými linkami si vůbec neporadí a ještě štípe v očích. Na obličeji mě naštěstí nepálí, ale nechává mi na pleti hnusný lepkavý film a zdá se mi, že i trochu vysušuje. Vůbec mi nevoní.

Nivea Invisible 48h anti-perspirant

Hrůza, hrůza, hrůza! 48hodinová ochrana je samozřejmě špatný vtip. Antiperspirant smrdí, při použití mám po celém pokoji oblaka dusivého plynu, nechává v podpaží mokro a bílé cucky. Bílé skvrny tedy na oblečení nepozoruji, to je tak jediné plus. Rozhodně nedoporučuji.



Blanchette B. Micellar cleansing water

Tato micelárka mi přijde velice, velice chemická. Mám poměrně odolnou pleť a jen tak něco ji nepodráždí, ale tahle micelárka mě při odličování pálila a zanechávala pleť ulepenou. S běžným make-upem si poradí, s gelovými linkami vůbec. Pálí v očích. Chápu, že za 30 Kč nemůžu čekat zázraky, ale tohle je fakt průser...


Jak se vám dnešní článek líbil? Máte zkušenosti s některým z produktů? Během pár dní se můžete těšit na článek o kosmetice, která mě naopak poslední dobou hodně baví :-)

5 komentářů:

  1. Tak aspoň vím, čemu se vyhnout :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by ti zrovna něco z mých neoblíbenců sedlo, co ty víš ;-)

      Vymazat
  2. Biosilk Silk Therapy mi taky nepřipadal jako zázrak... Ale zase micelárka Blanchette mi docela sedla - mně pleť nijak nedráždila narozdíl od Biodermy, po které trochu červenám a ta když se dostane do oka, pak je to teprve peklo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bioderma ani mně nevyhovovala, ale jak říkám, já na ty micelárky asi nemám štěstí :-D Přitom se tvrdí, jak jsou k pokožce jemné, jsou vhodné i na nejcitlivější pleť... Já mám pleť odolnou, téměř každý den používám peeling, nikdy se mi např. nestalo, že bych měla alergickou reakci na krém, nic prostě... Je to záhada :-D

      Vymazat
  3. S antiperspirantem invisible for black and white také nemám dobré zkušenosti. Měla jsem kuličku a tuhý a ani jeden nevydržel vonět.

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.