úterý 20. srpna 2013

Propadáky - Oriflame Apricot & White tea hand cream, Essence colour & go Fame fatal

Ahoj. Dnes mám pro vás ještě recenzi na dvě věci, které momentálně používám a nevyhovují mi. Jedná se o krém na ruce a nehty od značky Oriflame a o červený lak na nehty od Essence. Moc pozitivní tedy dnes nebudu.
Začneme krémem.

 Oriflame Apricot & White tea hand cream

Krém jsem si objednala z katalogu Oriflame asi za 50 Kč. Přesnou cenu vám nepovím, mám ho už dlouho, ale vždycky si beru krémy z Avonu a Oriflamu jen když jsou za 30-50 Kč. Koukala jsem, že aktuálně stojí 159 Kč, což mi tedy přijde jako nehoráznost při ohledu na účinky, které krém (ne)má. Ale o tom později :-) Je ho 150 ml.

Celkem se mi líbí balení. Tedy až na to bílé písmo na oranžovém pozadí, které se dost špatně čte. Krém má zjemnit a vyhladit ruce a ochránit pokožku a nehty. Složení mě rozhodně vůbec nezaujalo - slibované přírodní výtažky jsou na 3. místě od konce (výtažek z čajovníku) a výtažek z meruňky dokonce na místě posledním!



Voní zvláštně, sice samozřejmě chemicky, ale nahořklou vůni zeleného/bílého čaje cítím a trošku i tu meruňku.
Účinky jsou téměř nulové. Krém je poměrně řídký a bleskově se vstřebává. Ruce vůbec nehydratuje a za pár minut mi přijde, že jsem si ruce vůbec nenamazala. Krému mám v balení ještě tak půlku a už se nemůžu dočkat, až ho dopotřebuju :-D Rozhodně ho nemůžu nikomu doporučit a hodnotím 1/10.

Essence colour & go quick drying nail polish 61 Fame fatal

Tento lak od Essence jsem zařadila mezi propadáky kvůli jeho chabé výdrži. Koupila jsem ho v Rossmannu za 30 Kč. Jedná se o lak ještě z té staré kolekce, která by měla být údajně lepší než ta nová. No nevím :-) Je ho 5 ml.
Odstín se mi velice líbí, červené nehty mám ráda a nosím je celkem často.

Odstín laku mi tedy naprosto vyhovuje. Podle mého názoru je to taková ta ideální červená - dostatečně výrazná, ale ne vulgární. 


S lakem se pracuje dobře. Mohl by mít sice trochu širší štěteček, protože širší štětečky mi vyhovují víc, ale i tento je celkem v pohodě. Schne opravdu rychle. Když ho lakuji, tak dávám klasicky 2 vrstvy a nepoužívám nadlak ani podlak (oboje používám jen výjimečně). Takže potud v pohodě. Co mi ale hodně vadí a lak tím řadí mezi propadáky, je již avizovaná výdrž. Můžete se podívat na vzhled mých nehtů po necelých dvou dnech po nalakování.


Oloupané špičky jsem měla už včera odpoledne. Můžete si říct, že je to třeba tím, že jsem nepoužila podlak a nadlak, ale jak jsem psala, tak je nepoužívám téměř nikdy a nehty mi vydrží krásně nalakované 3 dny a u některých laků (Rimmel) i déle. Během uplynulých 2 dnů jsem ani nedělala nic, co by lak mohlo mechanicky poškodit (mytí nádobí, praní, uklízení atd.) Je to škoda, protože barva se mi vážně líbí.

Máte zkušenost s některým z produktů?

4 komentáře:

  1. Tak to s těmi nehty máš ještě dobrý, u mě takhle essence vypadá po několika hodinách :(.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se divím.. já ten krém sice moc nezkoušela, ale mamka je s ním naprosto spokojená :) No asi co člověk, to názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, každému vyhovuje něco jiného :-) Jinak já právě moc suché ruce nemám, vyhovují mi obyč krémy Essence, některé i z Avonu... Ale s Oriflamem, co se krémů na ruce týče, nemám dobré zkušenosti. Pokud dobře počítám, tak tenhle je třetí který mám, a všechny stály za prd.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.