sobota 24. srpna 2013

Oriflame optimals Matte Touch Night gel-cream

Ahoj :-)
V dnešní recenzi budu psát o krému, který mám moc ráda. Jde o noční krém z řady Optimals od Oriflamu. Aktuálně stojí 129 Kč, já ho koupila v sadě s denním krémem, kdy za oba jsem dala 199 Kč. Denní krém byl hrozný, psala jsem o něm tady, ale noční mi moc vyhovuje.

Jedná se gelový krém pro mastnou a smíšenou pleť s výtažky z břízy. Jeho úkolem je vyhlazovat a zvláčňovat suché partie a zároveň matovat partie mastnější. Oboje splňuje na jedničku. Nechápu, jak může být ten denní krém ze stejné řady, protože je prostě fakt děsný :-D Pleť docela zmastí, vůbec se nevsakuje a není ani vhodný jako podklad pod make-up, protože když si po nanesení krému přejedu přes obličej, začnou se dělat cucky. Denní krém tedy už nechci vidět, ale tenhle noční bych si klidně koupila znovu.

Složení bylo uvedené zřejmě na krabičce, protože na kelímku není... Jenže já krabičku už nemám, tak aspoň kopíruju složení ze stránek Oriflamu:
AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, ETHYLHEXYL STEARATE, ISOPROPYL MYRISTATE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, NYLON-12, CYCLOPENTASILOXANE, CETYL ALCOHOL, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, SODIUM POLYACRYLATE, PROPYLENE GLYCOL, SORBITOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, SACCHARIDE ISOMERATE, PARFUM, PROPYLPARABEN, SALIX NIGRA, BETULA ALBA BARK EXTRACT, SODIUM C8-16 ISOALKYLSUCCINYL LACTOGLOBULIN SULFONATE, CITRIC ACID, EDTA, PHENOXYETHANOL, ETHYLPARABEN, CI 47005, CI 42090


Krém OPRAVDU matuje mastnou T-zónu a krásně hydratuje sušší tváře. Jak vyplývá z názvu, má gelovější strukturu a je celkem hutný. Když prostě otočíte kelímek dnem vzhůru, krém nevyteče :-) Vidíte, že krému už mám opravdu maličko, takže se objeví v srpnovém nebo zářijovém článku u mých spotřebovaných produktech.
Krásně se vstřebává a nedělá na tváři žádné cucky ani nic podobného. Moc příjemně svěže voní.  

Takže joo, já tento krém mohu na smíšenou pleť jedině doporučit. Je to jediný krém, který mi kdy pleť zmatnil. Hned si ale další balení kupovat nebudu, protože mám doma další 2 noční krémy, na které se moc těším, ale v budoucnu se mu určitě bránit nebudu ;-) 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.