pátek 23. srpna 2013

Odličovací ubrousky - objev a propadák

Všechny vás zdravím a přeji krásný den :-)
Dnes mám pro vás článek o odličovacích ubrouskách, které momentálně používám. Oboje už jsou skoro spotřebované, takže je nejvyšší čas na recenzi.
Můj vztah k odličovacím ubrouskům byl vždy takový chladný. Přišlo mi, že to nemůže nic odlíčit, že ty ubrousky jen make-up rozpatlají po obličeji a to bude všechno. Měla jsem zkrátka vůči nim předsudky. Kamarádka si ale jedny odličovací ubrousky chválila natolik, že jsem se rozhodla dát jim šanci. Od té doby jsem vyzkoušela odličovací ubrousky od několika značek a musím říct, že pouze jedny mě zklamaly. O těch dnes mimo jiné bude řeč.

Nivea Aqua effect Zklidňující čisticí pleťové ubrousky 25 kusů

Začneme pozitivně. Ubrousky od Nivey mi hodně vyhovují. V bodech:
+skvěle odličují
+na celý obličej mi pohodlně vystačí jeden ubrousek - jsou dostatečně velké
+krásně voní
+na obličeji nepálí
+jsou jemné, na pleti neškrábou, ani ji nijak nedráždí
+odlíčí i oční stíny a řasenku, což je věc, kterou ne všechny ubrousky zvládají

-mohly by být trošku víc napuštěné odličovačem
-pro někoho by mohla být nevýhodou cena, která se pohybuje kolem 120 Kč, ale já jsem je koupila za stovku a párkrát jsem je viděla i za cenu kolem 80 Kč, což je paráda

Ubrousky slibují důkladně čistit pleť, odstranit make-up i voděodolnou řasenku. Mají pleť hýčkat a udržovat její přirozenou hydrataci v rovnováze. Obsahují mandlový olej a Hydra IQ.

Já tyto ubrousky rozhodně mohu doporučit. Jejich přednosti rozhodně převládají nad nedostatky a až dopotřebuji dalších x balení ubrousků, které mám doma, tyto si určitě koupím znovu. 9/10.

Redwood Make-up removal tissues 25 ks

A tady máme ten propadák. Tyhle odličovací ubrousky jsou úplně k ničemu. Pozitiva nebudu ani vypisovat, protože žádná nejsou :-D
-ubrousky odličování vůbec nezvládají, odlíčí maximálně jakž takž make-up a pudr
-jsou tenké, malé a suché
-nepříjemně chemicky smrdí
-běžnou řasenku vůbec neodlíčí a ještě ke všemu dřou oční okolí
-vysušují pleť a nechávají na ní hnusný film

Jsou prostě k ničemu a nikdo si je nekupujte :-D Už přesně nevím, kde jsem je koupila, ale bylo to nejspíš v nějakém no name obchodě, protože z drogérie stoprocentně nejsou. Snažím se je co nejrychleji spotřebovat a používám je tak, že na ně nakapu trochu micelárky a pak teprve jakž takž odličují.
Popis od výrobce, který slibuje dokonalé odlíčení bez mastného či lepivého pocitu, dokonalý komfort a péči a hydratovanou a jemnou pleť, je opravdu výsměch. 0/10 - jsou příšerné!

Co vy a odličovací ubrousky? Používáte?

3 komentáře:

  1. Ubrousky občas používám, ale tyhle neznám, moje oblíbené jsou Bourjois, ty rozhodně můžu doporučit, neoblíbené zase ELF, z těch byly dobré tak první dva, pak to stálo za houby. I když byla to nějaká limitka, třeba mají nějaké normální, které jsou dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě vždy nejlíp odlíčí obyčejné dětské ubrousky na prdýlku :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si jedny koupila, ale zatím je nemám otestované :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.