pondělí 12. srpna 2013

Nobilis Tilia Balzamický krém Elizabeth

Zdravím všechny :-) Dnes bude řeč o krému na obličej, který momentálně používám. Jmenuje se Elizabeth a je od firmy Nobilis Tilia.
Krém jsem získala v rámci  exchange, který probíhá na Facebooku. Vyměnila jsem ho s jednou slečnou za make-up, který chtěla ona a mně nevyhovoval. Pokud byste si ho chtěli koupit, stojí kolem 250 - 300 Kč a sehnat se dá např. v e-shopu Ladyboxu za poměrně příznivou cenu. Krém používám každé ráno.
 Výrobce uvádí, že krém je vhodný pro normální, citlivou a suchou pleť a působí rovněž proti akné. Hodně mě zaujalo složení. Na fotce to není moc dobře čitelné, za což se omlouvám - krém mi nešel moc dobře nafotit :-( Jeho nejúčinnější látkou má být kozí syrovátka. Dle obsahuje např. olej ze sladkých mandlí, bambucké máslo, extrakt z aloe vera nebo panthenol. Nobilis Tilia je certifikovaná přírodní kosmetika, proto jsem s tak skvělým složením už dopředu počítala :-) Voní hodně zvláštně, není to žádná líbivá chemická vůně. Četla jsem, že někomu smrdí po koze, někomu zas voní po bylinkách. Já tedy necítím ani jedno a vůni zkrátka nedokážu popsat. Rozhodně mi ale nevadí.

Hodně mě baví jeho konzistence. Krém je takový saténový a jemňoučký :-) Krásně se roztírá a po obličeji jako by klouže. Vsakuje se docela pomalu, ale vyloženě mastná po namazání nejsem. Na jedno namazání ho stačí hodně malé množství.

Rozhodně bych ho doporučila na suchou a citlivou pleť, na mastnou bych ho asi nedávala. Já mám pleť smíšenou a přijde mi výživný až až. Jak léčí akné, nedovedu posoudit. Po vysazení antikoncepce mám na čele pěknou paseku, a když čelo namažu tímto krémem, nezdá se mi, že by to pupínky nějakým způsobem např. zklidnilo. Ale ani se to nehorší.
 Shrnutí: Jsem rozhodně ráda, že jsem Balzamický krém Elizabeth mohla vyzkoušet. Je to vlastně moje první zkušenost s čistě přírodním krémem. Kdybych měla sušší pleť, nejspíš bych ho ocenila o něco víc. Určitě ho dopotřebuji, ale zatím mě nepřesvědčil o tom, že bych si ho chtěla koupit znovu. Nicméně značka Nobilis Tilia mě zaujala a možná v budoucnu vyzkouším jiný krém z jejího sortimentu, který už bude určený přímo pro můj typ pleti. Krém Elizabeth hodnotím pozitivně - 7/10.
 
Znáte kosmetiku Nobilis Tilia? Používáte nějaký produkt z jejího sortimentu?

1 komentář:

  1. To si vymenila moc dobre, ja mam Nobilis vyrobky velmi rada a su podla mna velmi kvalitne!
    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.