sobota 17. srpna 2013

Nivea Blonde gloss

Nejprve bych chtěla objasnit to, proč používám sprej na melírované blond vlasy, když moje vlasy jsou hnědé a bez melírů :-D Na tento sprej jsem narazila úplně náhodou v Rossmannu. V té době jsem zrovna sháněla nějaký sprej na vlasy, který by jim dodal lesk, ale zároveň byl lehký a nezatížil je. U tohoto navíc byla cedulka s cenou 32 Kč - byl ve výprodeji. Na 1. pohled mě zaujalo i složení - je až podezřele krátké (myšleno v pozitivním slova smyslu) a obsahuje fajn věci jako panthenol, jojobový olej, extrakt z acaí nebo gel z aloe vera. A že je určen na blond melíry? To mi v tu chvíli bylo úplně ukradené :-D


Sprej se má používat tak, že ho nastříkáte do mokrých vlasů a vysušíte je. Pochopitelně se neoplachuje. Já ho ale stříkám do vlasů suchých, protože jsem zvyklá si dávat do mokrých vlasů silnější výživu (např. krém nebo olej). Po vysušení si vlasy ještě přestříknu nějakým leskem a na to je právě tenhle sprej skvělý.


Sprej moc příjemně voní. Bohužel vám neřeknu, co je to za vůni, protože prostě není sladká, ovocná, kyselá, květinová... Nevím :-D Ani netuším, jestli stejně voní i ostatní produkty na vlasy od Nivey, protože obvykle dávám přednost vlasové péči od jiných značek. Dávkování je tak akorát, rozhodně si jedním stříknutím nezlijete celou hlavu, nebo nezmastíte vlasy. Sprej vlastně ani moc výživný není, hodí se spíš na lehké uhlazení trčících vlasů např. po žehlení nebo uhlazení culíku. Na složení se můžete podívat tady:


Celkové hodnocení: U toho spreje hodně oceňuji vysoký podíl přírodních výtažků, dále vůni, dávkování a vlastně se mi líbí i obal :o) Rozhodně ale nečekejte nějakou výživu pro suché vlasy nebo super hebkost, na to nestačí. Jsem ráda, že jsem ho za tuhle cenu mohla vyzkoušet! :-) Hodnotím 7/10.

1 komentář:

  1. Já si ráda do suchých vlasů nastříkám Gliss Kur (černé balení se zlatým nápisem :D), to je pak mám krásně heboučké :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.