sobota 10. srpna 2013

Mojí velcí oblíbenci II.

Lush Curly Wurly

Musím se přiznat, že miluju tenhle šampon ani ne tak kvůli jeho účinkům, ale protože se mi líbí jeho složení, používání a vůně. Obsahuje takové lahůdky jako sušený kokos, čerstvou šťávu z bio citronů, čerstvá vejce, kakaové máslo nebo vanilku. Voní vanilkovo-kokosově a ta vůně je prostě boží! Má na šampon zvláštní konzistenci - je hodně tuhý a obsahuje docela velké kousky kokosu. Četla jsem, že někoho to vymývání kokosu nebaví a kvůli tomu na šampon zanevřel, ale já to mám přesně naopak. Šampon je určen přímo na vysušené vlasy a měl by je zanechávat měkké a poddajné. S tím až tak nesouhlasím. Vlasy umyje krásně, hezky pění, po smytí šamponu jsou určitě jemnější než normálně, ale po vysušení je veškerý efekt pryč. Doporučila bych ho spíš na normální nebo lehce suché vlasy. Šampon můžete sehnat v českém Lushi za 460 Kč, případně objednat z anglického Lushe za cenu o trochu přívětivější :-)

Dove Go fresh nourishment body lotion

Tomuto mléku jsem věnovala samostatnou recenzi - přečíst si ji můžete zde. Můj názor na něj se nezměnil - na léto je to nejlepší produkt na tělo, který momentálně vlastním. Obávala jsem se, že se už neprodává, protože jsem ho koupila před nějakou dobou ve výprodeji v DM asi za 55 Kč a od té doby jsem ho tam a ani v Rossmannu neviděla, ale naštěstí jsem ho nedávno objevila v Tetě. Jakmile zas na něj bude nějaká akce, kupuji ho určitě do zásoby :-)




L´Occitane Ultra rich shampoo

Toto je můj za poslední dobu absolutně nejoblíbenější šampon! Obsahuje podíl bambuckého másla, takže je určen pro hodně suché vlasy. Občas jsem mívala s tímto typem šamponů problém, protože mi vlasy jen zmastily a svědila mě po nich pokožka hlavy. S tímhle šamponem se mi to vůbec neděje. Naopak - vlasy krásně uhladí, vyživí, ale vůbec je nezmastí. Je prostě dokonalý a určitě si ho koupím znovu. Seženete ho buď klasicky v kamenných obchodech L´Occitane nebo na e-shopu za 395 Kč.





Maybelline The Rocket volum´express

Jedna z mála řasenek, která moje krátké a rovné řasy dokáže změnit na vějíře (skoro :-D) je tahle Rocketka. Mám ji už nějakou dobu doma a přijde mi, že nejlepší efekt dělala, když byla nejvíc mokrá - čili tak první týden nebo dva. To se mě i lidi ptali, jestli mám umělé řasy. Dokonce i moje očařka říkala, že tohle ještě neviděla :-D I teď mi řasenka hodně vyhovuje, ale už ten efekt není takový. Řasy opravdu HODNĚ zahustí a trošku i slepí, ale to mi nevadí, není to rozhodně žádná hrůza. Docela blbě se ale odličuje. Ne ve smyslu, že by nešla ničím dostat dolů, ale spíš jak se na řasách zachytí hodně barvy, tak pak musím vyplácat hodně tamponků, abych dostala úplně všechno dolů. Nicméně ani tohle mě neodradí od toho, abych řasenku používala dál a případně si ji koupila i v budoucnu. Patří rozhodně mezi top řasenky, které jsem kdy vyzkoušela. K sehnání je -jak jistě víte- běžně v drogériích, já ji koupila v Rossmannu v sadě s Color tattoo za hodně dobrou cenu :-) Bývají na ni i různé akce...
Máte zkušenost s některým ze zmíněných produktů? Vyhovoval vám? :-) Těším se na vaše názory.

2 komentáře:

  1. Zkušenosti s ničím nemám, ale ten šampón vypadá hodně zajímavě, mám totiž stejný problém jako ty, spíš mi takovéhle šampóny vlasy zamastí, ale na druhou stranu masky na vlasy s bambuckým máslem se mi hodně osvědčily, takže by to mohlo fungovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně skvělý :-) Výživné kondicionéry nebo masky mi taky nevadily, ale v šamponu jsem žádné máslo nebo olej mít nemohla. Tenhle šampon je výjimka :-) Plánuji dokoupit ještě kondicionér ze stejné řady.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.