pátek 23. srpna 2013

Mí Lush pomocníci

Ahoj :-) V dnešním článku vás seznámím s produkty od značky Lush, které poslední dobou hodně používám. Jedná se o 3 kousky: peeling na rty Popcorn, gel na akné Grease lightning a tělový pudr Vanilla puff.

Popcorn

Popcorn je lip scrub, neboli peeling na rty. Používám ho klasicky - olíznu si rty, na prst naberu trochu scrubu, rty pořádně promasíruju a zbytek scrubu si ze rtů slíznu :-)


Peeling voní sladce, ale chuť je sladko-slaná, a to díky obsahu mořské soli. Scrub stojí 255 Kč (já ho měla ve vánočním balíčku za polovinu) a má 20 g. Na složení se můžete podívat tady:


Peeling je fajn, rty mi krásně obrousí a prokrví. Přiznám se, že ale nějak zapomínám ho používat pravidelně, a na mých rtech je to často znát. Popcorn je zatím jediný peeling na rty, který jsem kdy vyzkoušela, takže nemám srovnání s dalšími produkty tohoto typu, ale za sebe můžu říct, že mi vyhovuje.

Grease lightning

Grease lightning je tea tree gel na akné. Dostala jsem ho jako dárek k objednávce a upřímně můžu říct, že jsem za to moc ráda, protože sama bych si ho nekoupila. Nikdy jsem gelům na akné nedůvěřovala. Mám doma nějaký gel z Rossmanna a ten nedělá vůbec nic. Grease lightning je ale jiná liga.


Vlastně jsem ho pořádně začala používat teprve před pár týdny, kdy se mi vlivem vysazení antikoncepce udělalo šílené akné na čele. Nebudu tvrdit, že mi stačilo používat tento gel a pupínky byly do týdne pryč, to vůbec. Ale gel je rozhodně zklidnil a zmenšil. Fungoval i na vystouplé boláky, které jako by stáhnul.

Složení je více než úžasné :-) Mrkněte: 

Gel voní jemně po tea tree a je tak akorát hustý. Na pokožce příjemně chladí. Skvělé je balení s pumpičkou. Je ale potřeba dávat pozor na to, kolik gelu nanesete. Pokud gel použijete na noc, je to jedno, ale pokud byste na něj nanášely make-up, mohl by se drolit. Takže na denní použití je lepší aplikovat jen trošičku. Gelu je 50 ml a zdá se mi, že vůbec neubývá. Pokud trpíte na akné, nebo se vám taky čas od času zblázní pleť, mohu tento gel určitě doporučit.

Vanilla puff

Vanilla puff je tělový pudr s vanilkovo-jasmínovou vůní. Narozdíl od výše zmíněných produktů, které jsou čistě funkční, je tohle spíš taková milá blbůstka :-) Používá se klasicky na pokožku těla pro ovonění či zmatnění. V recenzích jsem se dočetla, že může být používán i na provonění povlečení a prostěradla. To si tedy dost dobře neumím představit, protože pudr je světloučký a na barevných nebo tmavých látkách zanechává samozřejmě bílé skvrny. Dá se aplikovat i na vnitřní stranu paží nebo stehen v případě, že se vám tyto partie potí a pak nepříjemně třou o sebe. Já s tímto normálně problémy nemám, ale v horku bohužel ano :-( Bylo mi proto i nepříjemné nosit v létě sukni bez silonek. Zkoušela jsem pudr nanést na vnitřní stranu stehen a opravdu to pomohlo. Tak na půl hodiny. Poté jsem musela pudr nanést znovu.
Pudr opravdu krásně sladce voní. Složení je zde:

(pod nálepkou se ukrývá kukuřičný škrob)

Co mi vadí, je nešikovné dávkování.


Pudru se mi vždycky vysype víc, než potřebuji, a zbytek pak skončí na zemi, což je škoda. Lepší by bylo jiné balení třeba s větším počtem menších dírek. Pudr však ubývá velice pomalu, i když má pouze 50 g, takže mi nevadilo do něj ty 2 stovky investovat.
Co vy, mé milé čtenářky? :-) Zkoušely jste některý z uvedených produktů? Máte rády Lush?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.